0
سبد خرید خالیست.

بازسازی و دکوراسیون

decoration
دکوراسیون چیست؟

براساس معنی مندرج در لغت نامه آکسفورد، دکوراسیون داخلی عبارت است از: «هماهنگ سازی طراحی شده برای به جلوه درآوردن رنگ‌ها، اثاثیه و سایر اشیاء در یک اتاق یا ساختمان به صورت هنرمندانه»

با این حساب همه ما هنگامی که خانه خود را تزئین و درباره بهترین چیدمان مبلمان منزل‌مان فکر می‌كنیم، نقش یک دکوراتور داخلی را بر عهده می‌گیریم. با این‌همه، دکوراسیون داخلی همانند سایر هنرها، دارای سبک و ریزه‌کاری‌های متفاوتی است که براساس سلیقه‌ها و نیازهای دوران، دستخوش تغییر می‌شوند.

بازسازی و دکوراسیون داخلی منازل

موسسه آس در زمینه بازسازی و دکوراسیون داخلی منازل از طراحی تا اجرا با سلایق مختلف با جدیدترین روشها و متد روز دنیا طراحی شده و به سلیقه مشتری در می آید .
بازسازی و تغییر در دکوراسیون محل زندگی کار جذابی هست که می تواند سهم زیادی در تغییر روحیه و روند زندگی در خانواده داشته باشد.
اگر برای تغییرات و بازسازی و دکوراسیون منزل، ایده یا فکری وجود نداشته باشد ، کار بسیار سخت خواهد بود .

دکوراسیون تخصصی مجموعه آس

طراحی قبل از اجرا اولین قدم کار است که اولا” سلیقه در طرح کار لحاظ گردد و ثانیا” هزینه های اجرایی را هدفمند خواهد کرد.
در زمینه های اجرایی نیز موسسه آس با سابقه قوی و طولانی زیر مجموعه های خود قصد دارد بهترین متریال را با کمترین زمان و هزینه در اختیار مشتری خود قرار دهد و با در نظر گرفتن بودجه هر مشتری برای اجرای کار بهترین خدمات ممکن رابه آن عزیزان ارائه دهد.
در زمینه بازسازی و دکوراسیون داخلی منازل ، سلیقه و کیفیت مهمترین عنصر موسسه آس می باشد که با ایده های به روز سعی در جلب نظر و حفظ مشتری دارد.