0
سبد خرید خالیست.
آس - شرک آس ارائه دهنده خدمات سرویس و نگهداری ساختمان > سمپاشی | سمپاشی منازل |سمپاشی ساس | سمپاشی سوسک

سمپاشی ساس و سوسک برای منازل

یکی از مهمترين پيشرفت های كنترل حشرات در طول سال های گذشته ، سمپاشی های دوره ای منازل و اداره جات است. سم پاشی منازل را باید به عهده شرکت های سمپاشی حرفه ای بسپارید. شاید تصور شما بدین گونه باشد که این کار بسیار ساده و کم هزینه است و خودتان به راحتی از پس آن بر می آیید ، اما شایان ذکر است که سم پاشی حشرات ( همچون ساس ، سوسک و …. ) را باید به متخصصان در این زمینه بسپارید تا هم منزل یا اداره شما کاملا پاکسازی شود و هم سلامتیتان در معرض خطر قرار نگیرد.

متخصصان شرکت سمپاشی آس تشخیص می دهند که در کدام مناطق و به چه میزان باید سمپاشی شود. پس اگر برای انجام این کار به دنبال معتبرترین شرکت سمپاشی هستید و می‌ خواهید برای از بین بردن سوسک کابینت ، سوسک منازل ، ساس و … دست به‌ کار شوید ، روی شرکت سمپاشی آس حساب کنید!

وجود انواع سوسک حمام ریز و درشت در واحد های مسکونی می‌ تواند از معضل های آزار دهنده برای ساکنان خانه محسوب گردد. سوسک فاضلاب و انواع حشرات موذی می‌ توانند باعث مشکلات سلامتی و ایجاد حساسیت های مختلف بشوند. این که بدانیم سوسک خانگی به چه علت و چگونه به خانه راه پیدا می‌ کند و راهکار مقابله با آنها مثل سمپاشی منازل و سمپاشی سوسک به چه روش صورت می‌ گیرد ، جهت حفظ سلامتی افراد ساکن در خانه ضروری است.

سمپاشی

سمپاشی ساس در تهران

آیا به دنبال راه های خلاص شدن از انواع حشرات و سمپاشی ساس تضمینی هستید ؟! ساس‌ ها به یکی از جدی‌ ترین مشکلات آفات تبدیل شده‌ اند و کنترل آن‌ ها یکی از سخت‌ ترین خدمات در میان خدمات سمپاشی آفات می باشد. هرچه بیشتر درباره ساس ها بدانید ، شانس بیشتری برای اجتناب از آنها دارید. ساس ها برای زنده ماندن به خون حیوانات خونگرم نیاز دارند. متاسفانه ساس ها در طی 35 روز بالغ می شوند و سپس در یک بازه 7 تا 12 ماه زندگی می کنند. این امر باعث می شود که سمپاشي ساس در منزل بدون کمک متخصصین حرفه ای شرکت آس دشوار باشد. خلاص شدن از شر این آفات سخت است. هر مکانی که انسان در آن می نشیند ، استراحت می کند یا می خوابد می تواند محلی باشد که ساس ها وجود دارند و یا از آنجا تغذیه می کنند. سم پاشی ساس تضمینی موثرترین راه برای از بین بردن ساس ها از خانه یا محل کار محسوب می شود. سمپاشی ساس تختخواب شامل استفاده از ترکیبی از روش های تخصصی برای اطمینان از ریشه کن شدن کامل و کمک به پیشگیری و کنترل آفات در آینده است.

هنگامی که با شرکت سم پاشی آس جهت سمپاشی منازل و یا ادارات برنامه ریزی کردید ، چند کار را می توانید انجام دهید تا خود را برای سمپاشی ساختمان و یا اداره آماده کنید. از آنجایی که عدم آمادگی می تواند سم پاشی ساس را ناایمن کند یا باعث آلودگی مجدد کل خانه یا ساختمان شود، بسیاری از متخصصین اگر طبق مشخصات ارائه شده آماده نشده باشند، مناطق مورد نظر را سم پاشی نمی کنند. این به این دلیل است که ساس ها می توانند در کوچک ترین مکان ها زندگی کنند، بنابراین یک منطقه آماده نشده می تواند به عنوان یک پناهگاه پنهان و غیرقابل نفوذ در طول درمان عمل کند. با از بین بردن شلوغی و کثیفی در اطراف تخت خود و در هر قسمتی که مشکوک به فعالیت ساس هستید ، شروع کنید. درهم ریختگی محل های بیشتری را برای پنهان شدن ساس ها در اختیارتان قرار می دهد و می تواند کار بازرسی و رسیدگی آن ناحیه را برای متخصص کنترل آفات دشوارتر کند. همانطور که شلوغی را از بین می برید ، مراقب انتقال موارد آلوده به مناطق غیر آلوده باشید. شما نمی خواهید آلودگی را به اتاق های دیگر منتقل کنید. یکی از متدهای سمپاشي ساس استفاده از تجهیزات تخصصی حرارتی است. تجهیزات حرارتی به تدریج دمای اتاق را افزایش می دهند تا جایی که به نقطه ای کشنده برای ساس برسد. یک تکنسین کنترل آفات سطح گرما را کنترل می کند تا مطمئن شود که به اندازه کافی بالا می رود تا ساس ها را در مشاغل یا خانه شما از بین ببرد. سمپاشي ساس در منزل با روش ها و تکنیک های مختلفی توسط شرکت سم پاشی آس صورت می گیرد. یکی از این متدها به کارگیری مواد مایع است. یک تکنسین آموزش دیده برای کنترل آفات ، سمپاشی را در مناطقی که آفات در آن ساکن هستند اعمال می کند. نوع و میزان سمپاشی ساس تضمینی در خانه و یا ادارات شما بستگی به شدت آلودگی دارد. شرکت سم پاشی حرفه ای آس برنامه ها و متدهایی را به طور خاص برای این نوع خدمات طراحی کرده است. این رویکرد هدفمند برای کنترل ساس ، بهترین نتایج ممکن را در سراسر ایران فراهم می کند. برخی از رایج ترین مراحل آماده سازی سمپاشی ساس جهت خلاص شدن از شر این آفت به شرح زیر می باشد:

  • طبق توصیه متخصصین در طول درمان و برای چند ساعت پس از آن از خانه خارج شوید. در بسیاری از موارد ، این بازه حداقل چهار ساعت خواهد بود.
  • تمام حیوانات خانگی را در طول درمان از خانه خارج کنید.
  • تمام ملحفه‌ ها، روکش‌ ها و یا هر نوع روکش تخت را از روی تشک‌ ها و تخت در همه اتاق‌ خواب‌ ها جدا کنید. تمام ملحفه های تخت را با گرم ترین آب ممکن بشویید. تا چهار ساعت پس از سمپاشی ملحفه را تعویض نکنید.
  • اگر هر تشک ، فنر تخت یا سایر مبلمان در وضعیت نامناسب یا پاره شده و آلوده هستند، باید آنها را در کیسه های پلاستیکی بزرگ قرار دهید، سپس از خانه خود خارج کرده و دور بیاندازید. همچنین توجه به این نکته مهم است که متخصص ممکن است نیاز به برداشتن پشتی تخت برای سمپاشی داخل آن و حذف تمام مناطق بالقوه پناهگاه داشته باشد.
  • تمام وسایل شخصی از جمله لباس ها، اسباب بازی ها، کفش ها، مواد ذخیره شده و غیره را از روی مبلمان و سطح زمین در سرتاسر خانه بردارید.
  • همه چیز را از داخل تمامی کمدها بردارید. قبل از شروع سم پاشی ساس تمام کشوهای اتاق خواب را کاملا خالی کرده و تمام کتاب ها و وسایل را از قفسه های کتاب خالی کنید.
  • تمام فرش‌ها، پشت تخت و حتی پشت عکس‌ ها و سایر قسمت‌ هایی که ساس‌ ها دیده شده‌ اند را جاروبرقی بکشید. بلافاصله کیسه جاروبرقی را خالی کرده و آن را در یک سطل زباله بیرون از منزل بیاندازید.

سمپاشی سوسک تضمینی در تهران

آیا می دانستید که به ازای هر سوسک که در خانه خود می بینید ، ممکن است هزاران مورد دیگر در دیوارها ، لوله ها ، مبلمان ، کابینت ها و مکان های دیگر در خانه شما پنهان شده باشد ؟ ما درک می کنیم که شما بسیار ناراحت هستید , زیرا ممکن است دچار عفونت شوید ، به همین دلیل شرکت سمپاشی سوسک در تهران آس اینجاست تا به شما کمک کند تا از شر این آفت ها خلاص شوید. متخصصان بسیار آموزش دیده ما کاملا آماده هستند تا مشکل سوسک در منزل و یا اداره شما را برطرف کرده و به شما کمک کنند تا بار دیگر در خانه خود احساس امنیت کنید. برخی از مزایای خدمات سمپاشی سوسک درشت شرکت آس به شرح زیر می باشد :

  • بازرسی منظم و سمپاشی تضمینی. این خدمات اطمینان می دهد که متخصصین ما می توانند از اولین علائم آن در برابر هر گونه آلودگی احتمالی جلوگیری کنند.
  • متخصصین حرفه ای و مجرب و آموزش دیده. تیم ما با متخصصان قابل اعتماد ، واجد شرایط و مجرب در تمام قسمت های تهران جهت سمپاشی سوک در منزل و ادارات و …. همکاری می نماید.
  • سمپاشی سوسک تهران بی خطر و ایمن و هدفمند. ما برای به حداقل رساندن خطرات سموم در خانه ، از محصولات غیر سمی استفاده می کنیم که مکان هایی را که سوسک ها در آن پنهان می شوند ، مورد هدف قرار می دهد.
  • دانش تخصصی. دانش ما ، با پشتوانه سال ها تجربه و آموزش ، در مورد عادات همه گونه های آفات به ما این امکان را می دهد که کارآمدترین روش های کنترل و سمپاشی ساختمان سوسک را ارائه دهیم.
  • زمان های مناسب درمان. برای به حداقل رساندن اختلال ، می توان متدهای سمپاشی را در زمانی که برای شما مناسب تر است ، برنامه ریزی کرد.
  • مشاوره پیشگیری حرفه ای. متخصصین کارآمد تیم ما می توانند توصیه های تخصصی پیشگیری را برای از بین بردن احتمال آلودگی مجدد ارائه دهند.

سوسک ها آفات شناخته شده ای هستند که می توانند بیماری را گسترش دهند، به اقلام آسیب برسانند و جمعیت آنها می تواند خیلی سریع از یک ماده حامل تخم به یک آلودگی کامل و گسترده تبدیل شود. در حالی که اگر کل جمعیت به یکباره از بین نرود، از بین بردن این آفت کوچک می تواند دشوار باشد. از این رو از روش های مختلفی برای کنترل و سمپاشی سوسک استفاده می شود. امروزه متخصصان کنترل آفات اغلب از حشره کش های طعمه ژل برای کنترل و از بین بردن سوسک ها استفاده می کنند. این مستلزم قرار دادن دانه‌های کوچک طعمه ژل در مناطقی است که سوسک‌ها در آنجا زندگی کرده و یا تغذیه می کنند. قبل از شروع اجرای خدمات سمپاشی سوسک متخصصین آس به طور کلی لیست خاصی از فعالیت های آماده سازی را در اختیار شما قرار می دهند که از شما می خواهند قبل از بازدید آنها را انجام دهید. از آنجا که عدم آمادگی می تواند سمپاشی را ناایمن کند یا باعث آلودگی مجدد کل خانه یا ساختمان شود، بسیاری ازمتخصصین مناطقی را که مطابق با مشخصات آنها آماده نشده اند سم پاشی نمی کنند. اگرچه هر شرکتی باید فهرستی منحصر به فرد از خدمات سمپاشی منزل را به مشتریان خود ارائه می دهد، اما قوانین کلی برای آماده سازی برای خدمات سمپاشی منزل در تهران وجود دارد. موارد زیر برخی از رایج ترین درخواست ها یا توصیه های ارائه شده توسط متخصصین می باشد. این مراحل همچنین باید قبل از هر گونه استفاده از یک محصول کنترل آفات انجام شوند :

  • قبل از بازدید از کنترل آفات، خانه را تمیز کنید و بعد از آن خانه را تا حد امکان تمیز نگه دارید تا نتایج طولانی مدت داشته باشید. وقتی خانه تمیز باشد، سوسک‌ ها راحت‌ تر جذب طعمه می‌ شوند تا سایر منابع غذایی!
  • هر گونه مواد غذایی سرباز را بپوشانید. تمام غذاها، وسایل کوچک و سایر اقلام کوچک را از روی میزها بردارید.
  • آشپزخانه و سایر قسمت کف خانه و قسمت های چوبی را با مواد شوینده تمیز کنید. فرش ها را نیز کاملا جاروبرقی بکشید.
  • پس از جاروبرقی کشیدن، جاروبرقی را بیرون برده، کیسه جاروبرقی را بردارید و آن را ببندید و در سطل زباله بیاندازید. یک پارچه مرطوب برداشته و کل جاروبرقی را پاک کنید. اگر پس از اتمام این کار، سوسک یا تخمی مشاهده شد، آنها را مجددا جاروبرقی بکشید یا در غیر این صورت بکشید.
  • زباله ها را همیشه در ظروف دربسته نگه دارید و هر شب زباله ها را خارج کنید.
  • مطمئن شوید که متخصص کنترل آفات به هر جایی که سوسک ها دیده شده است دسترسی کامل و راحت داشته باشد.

سمپاشی کنه کبوتر

گونه های مختلفی از کنه وجود دارد و بسیاری از آنها می توانند باعث تحریک پوست شوند ، اما همچنین می توانند مشکلات جدی مختلفی را برای شما ، خانواده و حیوانات خانگی شما ایجاد کنند. کنترل کنه ها سخت است ، زیرا در مناطقی با پوشش گیاهی متراکم مانند جنگل یا مناطقی با بوته های زیاد زندگی می کنند و غالبا تا زمانی که روی حیوانات خانگی یا افراد ظاهر نشود ، آلودگی نمی تواند مورد توجه قرار گیرد. شرکت سم پاشی آس محیط داخل و خارج منزل و ساختمان شما را ارزیابی ، رسیدگی و نظارت می کند تا به جلوگیری از معلق شدن کنه ها کمک کند. در اولین مرحله از سمپاشی کنه کبوتری در تهران توسط تکنسین های حرفه ای و مجرب آس بازرسی های لازم از محیط شما انجام می شود. تکنسین های آس می توانند علاوه بر مشکلات موجود در مورد آلودگی ، نقاط ایده آل را که ممکن است کنه های کبوتری را جذب کنند همانند مناطق پر درخت ، چمن بلند یا حتی مناطقی با رطوبت زیاد بررسی می کنند.

پس از اتمام بازرسی اولیه ، تکنسین مجرب آس یک برنامه جامع در زمینه درمان کنه را با شما در میان می گذارد. در صورت لزوم ، بخشی از برنامه شامل سمپاشی کنه کبوتری مناسب برای مناطقی است که توسط کنه ها تکرار می شود. همچنین تکنسین ها می توانند به شما در مورد راه های ممکن برای جلوگیری از حرکت مجدد کنه ها در خانه شما توصیه های لازم را ارائه دهند. پس از اولین خدمات سمپاشی تکنسین یک برنامه مداوم سم پاشی کنه کبوتری در تهران ایجاد کرده و همچنین در مورد چگونگی کمک به جلوگیری از هجوم مجدد کنه ها راهنمایی های لازم را ارائه می دهد. به دلیل تغییرات آب و هوایی ، ممکن است نیاز به سم پاشی دوره ای بر اساس منطقه و خانه منحصر به فرد شما باشد. از مزایای خدمات سمپاشی کنه کبوتری شرکت آس در تهران می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • ایمن و بی خطر بودن. خدمات سمپاشی ما بی خطرتر از مواد شیمیایی سمی است. این امر به ویژه برای موجودات زنده از جمله پرندگان ، ماهی ، حیوانات خانگی ، سایر حیوانات و البته ساکنین مفید است.
  • سازگار با محیط زیست. برای درمان کنه کبوتری مطلقا نیازی به استفاده از مواد شیمیایی مصنوعی پرهزینه ، ناملایم یا غیر ضروری برای کنترل نیست. خدمات سم پاشی شرکت آس از محصولات سازگار با محیط زیست بی خطر استفاده می کند.
  • اثرگذاری بالا. تیم ما برنامه سم پاشی کنترل فصلی کک ها و کنه های کبوتری را در ساختمان شما ارائه می دهد و احتمال ابتلا به بیماری های قابل انتقال از طریق کنه را تا حد زیادی کاهش می دهد.

در نظر داشته باشید که جهت سمپاشی کنه کبوتری ابتدا باید بدانیم که این آفت چیست ؟ چه شکلی است ؟ چه عادت هایی دارد ؟ اکنون به شرح هر یک از این موارد می پردازیم!

شکل ظاهری کنه کبوتری

اندازه این حشرات کوچک کمتر از 1 میلی متر است و تا زمانی که غذای خونی را هضم نکنند، سفید شفاف هستند و پس از آن به رنگ قهوه ای مایل به قرمز در می آیند. اگرچه آنها عمدتاً در فضای باز از پرندگان تغذیه می کنند، اما در صورت کمبود منبع غذایی ممکن است به خانه ها راه پیدا کنند. کنه کبوتر در نزدیکی محل لانه سازی کبوترها و سایر پرندگان یافت می شوند، اما ممکن است پس از اتمام منبع غذایی جدید، وارد خانه شده و به دنبال یک منبع غذایی جدید باشند. اغلب ورود آن ها به داخل خانه به دلیل مشکلات موجود در لانه سازی پرندگان در انبارها، دودکش ها، برآمدگی ها، لبه های پنجره یا بالکن است. کنه های کبوتر به سمت شرایط گرم و مرطوب کشیده می شوند. در خانه آنها اغلب در اطراف پنجره ها و در اتصالات سقف، یا در رختخواب، در جستجوی یک وعده غذایی حاوی خون یافت می شوند. به طور طبیعی آنها معمولا در خانه هایی یافت می شوند که پرندگان در آنها یا نزدیک آنها لانه می کنند. آنها در بهار و اوایل تابستان، زمانی که لانه پرندگان پربار هستند، بیشتر فعال هستند.

اگر احساس می کنید که منزل شما دارای آفت کنه کبوتری است و در صورت مشاهده هر یک از علائم سفتی گردن ، تب ، سردرد ، لکه یا قرمزی در نزدیکی محل گزش ، ضعف ، درد مفاصل یا ماهیچه ها ، لرز ، تورم غدد لنفاوی و حالت تهوع ابتدا به دنبال مراقبت های پزشکی باشید. سپس با متخصصان شرکت آس جهت سم پاشی کنه کبوتری تماس بگیرید. تیم کنترل آفات بسیار آموزش دیده ما یک بازرسی کامل و رایگان از خانه و یا محلکار شما و یک برنامه سمپاشی کنه کبوتر دقیق ارائه می دهد. اگر در خانه خود کنه ای پیدا کردید بهترین کار این است که آن را با دستمال توالت برداشته و در توالت بریزید. این به این دلیل است که بدن آنها کاملا سفت است ، بدین معنا که آنها به احتمال زیاد زنده می مانند. شما نمی خواهید این خطر را داشته باشید که کنه را نکشید و اجازه دهید به شما یا حیوانات خانگی مورد علاقه شما بچسبد. اگر متوجه شدید یکی شما را گاز می گیرد ، از انگشتان خود برای امتحان و برداشتن آن استفاده نکنید. با استفاده از یک موچین کنه را بردارید و سپس آن را به سمت پایین بکشید. نهایتا توصیه می کنیم با تیمی از متخصصان شرکت ساختمانی آس تماس بگیرید تا خانه شما را بررسی کنند. در حالی که هجوم کنه به ندرت اتفاق می افتد ، ما می خواهیم هر کاری را که می توانیم انجام دهیم تا مطمئن شویم که شما از خطر دورید. شناسایی کنه ها به دلیل اندازه کوچکشان بسیار دشوار است. به همین دلیل است که پیشنهاد می‌ کنیم سرنخ‌ های زیر را که نشان‌ دهنده هجوم کنه‌ های پرنده است بررسی کنید و در صورت مشاهده هر یک جهت ریشه کن کردن کنه کبوتری اقدام نمایید :

  • گزش. در صورت مشاهده هر گونه اثر گزش مطمئن شوید که کک (گزش آنها دارای یک نقطه قرمز کوچک در وسط است) و ساس (به دنبال علائم آشکار مشکل ساس باشید) و اگر فصل پشه نیست، احتمال زیادی وجود دارد که کنه کبوتر داشته باشید.
  • احساس حرکت شی بر روی بدنتان. کنه‌ ها در شب برای تغذیه می‌ آیند، بنابراین اگر احساس می‌ کنید روی پوست شما شی می خزد، نگاهی بیاندازید که آیا آن‌ ها را روی خود مشاهده می کنید یا خیر!
  • سرنخ های محیطی. سطح رطوبت را بررسی کنید. اگر خانه شما از نظر رطوبت امتیاز بالایی دارد، ممکن است محیطی مطلوب برای کنه های پرندگان باشد.
  • فعالیت پرندگان در نزدیکی محل زندگی شما. لانه ها نشانه آشکاری برای مشکلات کنه پرندگان هستند. اگر مقداری گزش دارید و گزیده شده اید، احتمال اینکه مشکل کنه کبوتری دارید زیاد است.

سمپاشی موریانه در تهران تضمینی

آیا آسیب موریانه شما را نگران می کند؟ اگر چنین است ، نگران نباشید! تیم تخصصی ما برنامه های سمپاشی تضمینی خاصی در این زمینه دارد. موریانه ها حشرات کوچکی هستند که در کلونی های زیر زمین زندگی می کنند. همه انواع موریانه ها از سلولز تغذیه می کنند که در چوب و سایر مواد گیاهی یافت می شود. آنها نقش مهمی در تجزیه طبیعی گیاهان دارند. با این حال، همین عادات تغذیه می تواند آسیب های زیادی به خانه ها و دیگر سازه های ساخته شده از چوب وارد کند. موریانه‌ها هر ساله میلیاردها دلار خسارت در سراسر جهان وارد می‌ کنند. برای جلوگیری از این آسیب مهم است که از شکل ظاهری آنها آگاه باشید، بدانید علائم هجوم آنها چیست، از کجا می آیند و در صورت مشاهده موارد مشکوک با متخصص کنترل آفات تماس بگیرید. شرکت سمپاشی آس بر اساس چیدمان خانه شما و میزان آلودگی موریانه ، یک برنامه سمپاشی موریانه در تهران متناسب با خانه شما ایجاد می کند. رایج ترین متدهای ریشه کنی موریانه به شرح زیر می باشد :

  • سم پاشی موریانه با مواد مایع. این محلول های ریشه کنی موریانه برای کاربردهای داخلی و خارجی بی خطر بوده و می توانند در زیرسازی ساختمان برای ایجاد یک مانع محافظ در اطراف ساختمان شما استفاده شوند. این درمان علاوه بر محافظت فوری ، در برابر آلودگی های بعدی نیز محافظت می کند.
  • سمپاشی موریانه با مواد خشک. از این متد برای سم پاشی حفره های داخلی و خارجی دیوارها ، اطراف مجاری گرمایش و لوله های آب ، زیر تخته سنگ ها و برای برخی سطوح دیگر استفاده می شود و به مناطق بحرانی گسترش می یابد ، که محافظت بیشتری در برابر هجوم موریانه ها ایجاد می کند. رطوبت کم این متد مانع ایجاد نقاط مرطوب آسیب رسان می شود.
  • سمپاشی موریانه به روش های غیرشیمیایی. یکی از این روش ها یک مانع فیزیکی است که معمولا در طول ساخت و ساز در داخل ساختمان ها گنجانده می شود. مش‌ های فولادی و ماسه‌ هایی با اندازه‌ های خاص به‌ عنوان موانع فیزیکی به‌ طور موثری عمل می‌ کنند.
  • سم پاشی با متدهای شیمیایی

قبل از اقدام برای تماس با متخصصین جهت اجرای سمپاشی موریانه باید مطمین شوید که نیاز به این خدمات دارید یا خیر! برخی از رایج ترین علامت های وجود و هجوم موریانه ها عبارتند از وجود بال در نزدیکی پنجره ها یا درب منزل و یا محل کار شما ، لوله های گلی در نمای بیرونی خانه شما ، چوبی که هنگام ضربه زدن پوک به نظر می رسد و شکافتن چوب در امتداد دانه. اگر متوجه هر یک از این علائم شدید ، مهم است که در اسرع وقت با یک متخصص کنترل آفات تماس بگیرید. موریانه ها در صورت عدم کنترل می توانند آسیب جدی به خانه شما وارد کنند، بنابراین بهتر است در اولین نشانه های هجوم اقدام کنید. جهت شروع سمپاشی موریانه متخصصین آس زیرزمین ، فضای تنگ زیر طاق یا زیر کف اتاق و سایر مناطق خطرناک که ممکن است آلودگی را به خود جلب کنند ، بررسی می نمایند. در این مورد از سیستم های تشخیص موریانه برای ارزیابی علمی خانه شما استفاده می گردد. پس از اتمام کار ، توصیه ما را دریافت خواهید کرد و نهایتا پس از تشخیص روش های مبارزه با موریانه با شما در میان گذاشته می شود. متد ریشه کنی موریانه محافظت فوری و همچنین محافظت از آلودگی های آینده در طول مدت طرح حفاظت را ارائه می دهد. ممکن است این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که چگونه با هجوم موریانه ها مقابله کنیم ؟

  • یک شرکت سمپاشی موریانه در تهران با دقت انتخاب کنید – شرکت هایی که خدمات سم پاشی موریانه ارائه می دهند ، باید مجوزهای لازم را داشته باشند.
  • مراقب باشید که پس از چه مدت از اتمام سمپاشی موریانه می توانید به محل اقامت سم پاشی شده بازگردید – زمان مورد نیاز قبل از اشغال مجدد اقامتگاه بسته به محصول مورد استفاده متفاوت است و روی برچسب محصول نشان داده می شود. مطمئن شوید که متخصصین شرکت سمپاشی موریانه در تهران اجازه ورود مجدد به ساختمان را به شما بدهند.

به طور کلی شما باید یک بار در سال جهت بازرسی و سمپاشی موریانه برای محل اقامت و کار خود اقدام نمایید. با این حال ، اگر در منطقه‌ ای زندگی می‌ کنید که در معرض خطر هجوم موریانه‌ ها قرار دارد، ممکن است نیاز به بازرسی بیشتر داشته باشید. اگر در مورد موریانه ها در ملک خود نگرانی دارید، همیشه بهتر است با یک شرکت حرفه ای کنترل آفات مشورت کنید. خواه هجوم خیلی بزرگ شود یا خیلی وقت گیر، بهترین راه برای مقابله با هجوم موریانه ها تماس با متخصصین مجرب و کارآزموده آس است. نابودگرها تجربه و تخصص لازم برای از بین بردن سریع و کارآمد موریانه ها را دارند. علاوه بر این ، آنها قادر خواهند بود هر قسمت از خانه شما را که در برابر حملات موریانه آسیب پذیر است، شناسایی و درمان کنند. با تماس با کارشناسان سم پاشی منازل ، می توانید مطمئن باشید که خانه شما در برابر این آفات مخرب محافظت می شود.

عوامل موثر در اثربخشی سمپاشی منزل :

مدت زمان حضور حشرات موذی

اگر مدت زمان طولانی است که احساس می کنید انواع حشرات موذی ( همچون سوسک ریز ، سوسک فاضلاب ، مارمولک ، پشه ، ساس و …. ) در محیط منزل و یا اداره شما وجود دارند ، میزان سمپاشی بیشتر و مدت زمان آن طولانی تر خواهد بود. تشخیص نواحی مورد نیاز سمپاشی حشرات نیز بسیار حائز اهمیت است. برخی از گونه ها فقط در قسمت پایینی دیوار رخنه می کنند و برخی دیگر بر روی سقف. کاملا واضح است که فقط مناطق مورد نظر باید سمپاشی شوند.

مقاومت حشرات به سم ها

برخی از گونه های حشرات در مقابل برخی سم ها به خصوص DDT ( دی‌ کلرو دی‌ فنیل تری‌ کلرو اتان ) مقاوم بوده و در این شرایط باید سعی کنید از سم های مناسب استفاده نمایید. اگر پس از گذشت یک ساعت و نیم از سمپاشی ساس و سوسک و یا هر نوع حشره دیگر ، باز هم حشرات در منطقه سمپاشی شده وجود داشتند ، این نشان دهنده این است که آن ها به این مورد استفاده شده مقاوم هستند و باید به فکر گزینه های جایگزین دیگری باشید.

سازگاری سطح مورد نظر به سم ها

سطوح و دیوارهایی که از خاک و گل ساخته شده اند ، بیشتر در معرض حشرات موذی قرار دارند. برخی از دیوارهای خاکی حاوی مواد شیمیایی هستند که pH را افزایش داده و منجر به تجزیه برخی سم ها می شوند. سقف های ساخته شده از کاه گل و یا خس دارای شکاف هایی هستند که حشرات می توانند به داخل آن ها رخنه کنند و امکان دسترسی سم به این مناطق بسیار دشوار است.

سازگاری سم ها

هدف اصلی سمپاشی از بین بردن حشرات پس از قرارگیری آن ها بر روی سطوح مختلف است. سم های مناسب نباید حالت مقاوم داشته باشند ، بلکه هم باید حشرات را بر روی سطوح از بین ببرند و هم تاثیر هوابرد داشته باشند. فرمول حشره کش ها بسیار مهم است ، به عنوان مثال کنسانتره های قادر به امولسیون شدن گزینه های مناسبی نیستند.

ضرورت سمپاشی منازل با رویت حشرات و جانوران موذی احساس می شود. با نزدیک شدن به فصل گرما و بالا رفتن درجه حرارت  ، استفاده از سموم بهداشتی در اماکن عمومی و منازل ضروری است.

سمپاشی منازل

سمپاشی ساختمان هزینه بر است ولی این هزینه همیشه یکسان نیست. قیمت سمپاشی منازل شمال تهران و هزینه سمپاشی منازل جنوب تهران متفاوت است. در واقع محله ای که منزل تان در آن واقع شده روی قیمت سمپاشی منازل تاثیرگذار است. برخی از مناطق تهران توسط حشرات اشغال شده اند و نیاز به سمپاشی تضمینی برای ریشه کنی ساس و سمپاشی سوسک دارند. برای اطلاع از هزینه سمپاشی منزل با شرکت سمپاشی آس تماس بگیرید.

چه نکات ایمنی را در سمپاشی منزل رعایت کنیم ؟

باید به خاطر سپرد که حتما از شرکت‌ سمپاشی دارای مجوز از وزارت بهداشت برای این کار کمک گرفته شود و تا چند ساعت پس از انجام این کار خانه خالی از سکنه باشد تا بخار و ذرات معلق سم از بین برود. سم تا زمانی که مرطوب است می‌ تواند مسمومیت ایجاد کند. به همین دلیل توصیه می‌ شود هنگام سم‌ پاشی و تا 48 ساعت بعد ، کودکان زیر 6 سال ، خانم‌ های باردار ، افرادی که دچار بیماری‌ های ریوی و قلبی و کلیوی و حساسیت و بیماری‌ های پوستی هستند ، در خانه حضور نداشته باشند. در سمپاشی منزل نیازی به جمع کردن وسایل خانه نیست. رختخواب‌ ها را در معرض نور خورشید و هوای آزاد قرار‌دهید. پس از سم‌ پاشی و بازگشت به منزل در و پنجره‌ ها باید باز باشند تا احتمال مشکلات تنفسی از بین برود.

خدمات سم پاشی شرکت آس :

  • سمپاشی منزل
  • سمپاشی شرکت ها
  • سمپاشی اداره ها
  • سمپاشی رستوران ها
  • سمپاشی هتل و مسافرخانه
  • سمپاشی تالار
  • سمپاشی آپارتمان ها و برج
  • سمپاشی انبار و آشپزخانه
  • سمپاشی باغچه و درختان

بهترین زمان سمپاشی ساس در منازل :

ساس ها آفت های خانگی دردسرسازی هستند که یافتن آنها دشوار است و می توانند خطرات بالقوه ای برای سلامتی شما و خانواده تان ایجاد کنند. تیم تخصصی و حرفه ای شرکت سمپاشی تهران آس مجهز به قابلیت های کنترل آفات با پشتوانه علمی و سال ها تجربه و استفاده از پیشرفته ترین ابزارها و محصولات برای ارزیابی مشکل ساس شما و ارائه یک پاسخ استراتژیک برای سم پاشی ساس است و همچنین حداکثر حفاظت را فراهم می کند. ریشه یابی آلودگی به ساس ممکن است دشوار باشد و حتی در صورت کشف ، داروهای خانگی و بازدارنده های بدون نسخه نیز اغلب بی اثر هستند. ساس های تختخواب به سرعت تکثیر می یابند و فقط در عرض شش ماه ، تعداد کمی از آنها می توانند به یک حمله کامل 13000 نفری یا بیشتر تبدیل شوند. تشخیص برای شکستن چرخه زندگی ساس قبل از اینکه به یک مشکل بزرگتر تبدیل شوند ، بسیار مهم است. پس از مشاهده علائم حضور ساس ها مراحل زیر انجام می شود :

  • ارزیابی و بازرسی. در صورت مشاهده ساس در منزلتان فقط کافیست با تکنسین های حرفه ای تیم آس تماس بگیرید تا در اسرع وقت به محل مورد نظر شما رجوع کرده و مراحل بازرسی را انجام دهند. ساس ها بسیار آب زیرکاه بوده و به سختی پیدا می شوند. اما متخصصین ما آموزش های لازم جهت یافتن علائم حضور آن ها را دیده اند. در اولین بازدید ما کل خانه شما از جمله تخت ، مبلمان ، فرش و ملافه را بررسی خواهیم کرد. ما یک بازرسی از مناطق مورد نظر را انجام خواهیم داد و در صورت نیاز ، از ابزارهایی برای بررسی ترک ها و شکاف ها استفاده خواهیم کرد.
  • مرحله پیاده سازی در سم پاشی ساس. پس از اتمام بازرسی و ارزیابی وضعیت ، متخصصین ما بهترین اقدامات را توصیه می کنند. اگر بازرسی آلودگی را تایید کند ، یک برنامه درمانی را بر اساس شدت آلودگی و ترجیحات شما توصیه می کند. ما از بهترین ابزارها و علوم برای رفع علل و معالجه مشکل ساس منزل شما به بهترین روش متناسب با وضعیت خانواده ، حیوانات خانگی و محیط استفاده خواهیم کرد. این روش پیاده سازی ساس ها و همچنین نوزاد ساس را مورد هدف قرار می دهد و از بلوغ و تولید مثل ، گاز گرفتن و بالقوه حامل بیماری بودن آن ها جلوگیری می کند.
  • مرحله نظارت. ریشه کن کردن ساس ها می تواند مشکل باشد. بنابراین متخصصین تیم آس یک بازدید پیگیری برای اطمینان از اثربخشی درمان حرفه ای انجام شده انجام می دهند. علاوه بر این ، تمامی بازدیدها را مستند کرده و مراحل بعدی را برای اطمینان از بهترین روش نگهداری برای خانه شما توصیه می کنند.

از شروع فصل بهار ، هوا گرم شده و در طول این دوره ساس ها به خوبی دوام می آورند و زنده می مانند. در طول فصل تابستان ، مردم ترموستات منزل خود را برای کاهش هزینه ها تنظیم می کنند. در نتیجه این شرایط یک محیط مساعد برای بروز ساس ها را فراهم می کنند. گرما منجر به افزایش فعالیت های ساس ها شده و صاحبان خانه می توانند در طول روز و شب نیش آن ها را احساس کنند. برخلاف تصور بسیاری از افراد ، ساس ها در طول زمستان غیرفعال نمی شوند. این آفات تا زمانی که میزبان داشته باشند می توانند در هر زمان از سال زنده بمانند. با این حال ، متابولیسم آنها در فصل سرما کند می شود. حقیقت ساده ریشه کن کردن ساس ها این است که شما باید فورا برای سمپاشی آن ها اقدام کنید. بهترین زمان برای جلوگیری از پخش ساس ها ، بلافاصله هنگام جا به جایی به یک فضای جدید است. ساس ها طول عمر زیادی ندارند ، اما می توانند در کوتاه مدت تولید مثل کنند. در شرایط عادی ، ساس های بزرگسال حدود 2 تا 4 ماه زندگی می کنند. از این رو به محض مشاهده ساس ها در منزل خود ، با شرکت سمپاشی آس تماس بگیرید! امروزه در اکثر اقصی نقاط ایران شاهد حضور ساس ها هستیم و این حشرات موذی زندگی ما را مختل کرده اند. با رفت و آمد به فضاهای عمومی ، احتمال تسریع ورود ساس به منزل شما افزایش می یابد. اگرچه تحقیقات انجام شده نشان می دهد که حضور ساس باعث پخش بیماری نمی شود ، اما آن ها باعث گزش و خارش و استرس و بی خوابی خواهند شد و تا زمانی که کنترل نشوند از بین نمی روند. در واقع تا زمانی که این حشرات تقریبا غیرقابل کنترل باشند ، آلودگی به ساس به رشد خود ادامه خواهد داد. اجازه ندهید این موضوع برای شما اتفاق بیافتد! اگر با این مشکل مواجه شده اید ، حتما با شرکت سمپاشی آس تماس بگیرید تا متخصصین ما در اسرع وقت مشکل شما را حل کنند!

مزایای خدمات سمپاشی شرکت آس :

  1. محافظت جامع. به دلیل سال ها تجربه شرکت آس در سم پاشی منزل ، متخصصان ما هر چیز آسیب پذیر موجود در ساختمان را که باعث جذب آفت ها و حشرات شده تشخیص می دهند. با دانش و تجربه خود هر گونه ریسک و خطری را ارزیابی کرده تا یک راه حل مناسب برای محافظتی جامع ارائه دهند.
  2. انعطاف پذیری. متخصصین ما حساسیت سمپاشی حشرات و نیاز به پاسخ فوری و اختیار مطلق را درک می کنند.
  3. ارائه سرویس کامل. چه به خدمات تعمیر و نگهداری معتبر ، به پاسخ سریع اضطراری ، آموزش آگاهی از حشرات و چه به بازرسی توسط تیم فنی و تخصصی ما نیاز داشته باشید ، ما تمامی خدمات مورد نیاز شما برای سمپاشی را فراهم می کنیم.

سمپاشی ساس و سوسک :

ساس ها موجوداتی کوچک ولی بسیار آزار دهنده هستند. ساس ها به همراه دیگر لوازم به داخل خانه ها راه پیدا کرده و با سرعتی باورنکردنی زیاد می شوند. پرداخت هزینه سمپاشی ساس برای از بین بردن آنها بسیار ناچیز است. اگر روی لباس های روشن ، ملحفه ها و روتختی ها لکه های کوچک خون می بینید برای سم پاشی منزل و ریشه کنی ساس به سرعت اقدام کنید. وجود ساس در منزل به خصوص برای کوکان بسیار خطرناک است. اگر کودکی در خانه دارید و روی بدنش زخم های کوچک دیده می شود ، سعی کنید سریعا با شرکت سمپاشی تماس بگیرید! نظافت آشپزخانه و جارو کردن خرده های مواد غذایی یک راه ساده برای حفظ بهداشت و پاکیزگی است. سوسک آشپزخانه از راه آب فاضلاب و سینک ظرفشویی بیرون می آید و از خرده های مواد غذایی تغذیه می کند. سوسک آشپزخانه در شکاف کابینت ها ، درز کاشی ها و سوراخ های ریز گوشه های دیوار جا می گیرد. سوسک فاضلاب از کوچکترین سوراخ ها برای زندگی و قایم شدن استفاده می کند. برای جلوگیری از ورود سوسک های ریز و درشت باید با شرکت سمپاشی معتبری همچون شرکت خدماتی آس تماس بگیرید تا تمامی مشکلات شما حل شود.

رایج ترین حشرات ریز خطرناک در منزل :

رعایت نکات ایمنی در حین سمپاشی منازل :

برای شروع باید ابتدا موارد ایمنی را رعایت کنید! ایمنی به معنای ترکیبی از میزان سمیت یک ترکیب خاص و میزان قرار گرفتن در معرض ارگانیسم غیر هدف نسبت به آن است. هم برای مرگ موش ها و هم حشره کش ها ، داروسازها سعی دارند تا ترکیبات فعال و بی اثر در حشره کش ها را به گونه ای ترکیب کنند تا محصولی با کمترین میزان سمیت برای پستانداران ، کمترین ویژگی های عوامل سرطان زا و ناتوانایی های مادرزادی تولید کنند. ایمنی یکی از اولین و مهمترین مواردی است که هنگام تصمیم گیری در مورد استفاده از مواد شیمیایی سموم دفع آفات برای معالجه یا جلوگیری از آلودگی آفات باید به آن توجه کنید ، به خصوص اگر قصد استفاده از مواد شیمیایی در داخل خانه را دارید. نقش شما در ایمنی ، در واقع کنترل میزان در معرض قرار گرفتن سموم است. قرار گرفتن در معرض از طریق استنشاق ، تماس پوست یا چشمی و یا مصرف آن ممکن است رخ دهد. اگر شما یا سایرین در معرض آن قرار نگیرید ، میزان سمیت یک محصول خاص فرقی نمی کند.

اجرای خدمات سم پاشی منازل به صورت دوره ای و منظم به عنوان اولین خط دفاعی در اطراف خانه شماست و جلوی ورود آفات را می گیرد. این نوع درمان یکی از بهترین دفاع حشره کش ها را در برابر آفات بیرون از منزل که برای زمستان به داخل منزل هجوم می کنند ، ارائه می دهد. در حین سمپاشی منازل برخی موارد بسیار مهم هستند که شرکت های سمپاشی تهران باید حتما در نظر بگیرند :

  • زمان بندی. قبل از شروع جمع شدن حشرات ، درمان محیطی را در محل خود انجام دهید. حشرات بر اساس تغییر دما و طول روز به سمت پناهگاه زمستانی مهاجرت می کنند.
  • انتخاب نوع سم مورد استفاده. به طور معمول سم های مورد استفاده سمپاشی منازل به دو صورت مایع و گرانول موجود هستند. اینکه از کدام یک استفاده می شود به اولویت های متخصصین شما بستگی دارد ، اگرچه فرم های مایع انعطاف پذیری را برای درمان سطوح عمودی و سخت فراهم می کنند.

ویژگی حشره کش های مناسب مورد استفاده سمپاشی :

  • حاوی سم زیاد برای از بین بردن حشرات-اگر مقاومت حشرات بالا رود ، اثرگذاری سم ها کاهش می یابد. هر از گاهی باید نمونه هایی از حشرات را جمع آوری کرده و آزمایشات لازم جهت میزان مقاومت آن ها انجام گردد. در صورت مشاهده مقاومت ، باید از حشره کش ها و سم های دیگر بدون مقاومت متقابل استفاده شود.
  • ماندگاری بر روی سطوح-به منظور جلوگیری از نیاز به استفاده مجدد و مکرر ، که پرهزینه و وقت گیر است ، سم مورد استفاده در روند سم پاشی منازل باید برای مدت طولانی روی سطوح باقی بماند.
  • بی خطر برای انسان و حیوانات خانگی-سم های مورد استفاده باید برای کارمندان شرکت سمپاشی ، ساکنین و حتی حیوانات خانگی بی خطر باشد.
  • مورد تایید صاحبان خانه-برخی فرمولاسیون های سم ها به دلیل بو و یا اینکه چون رسوباتی روی دیوارها جا می گذارند ، کمتر قابل قبول هستند.

نکات کلیدی پس از اتمام سمپاشی سوسک :

  1. به مدت یک ساعت وارد محل سمپاشی شده نشوید. اگر به هر دلیلی وارد آن ناحیه شدید و اثراتی از سم ها را مشاهده کردید ، با یک دستمال مرطوب آن را پاک کنید.
  2. سوسک ها ممکن است حتی پس از سمپاشی نیز زنده بمانند. پس سعی کنید بلافاصله آن ها را با جارو و یا دستمال بردارید و دور بریزید.
  3. نواحی سینک را تا حد امکان تمیز و خشک نگه دارید. اگر سوسک ها سمپاشی شوند اما در معرض آب قرار گیرند ، دوباره زنده می شوند. همچنین سعی کنید همیشه محیط خانه را تمیز نگه دارید ، زیرا در صورت استفاده از طعمه آن ها فقط غذای طعمه را خورده و زودتر می میرند.
  4. پس اتمام سمپاشی سوسک ، شاید ممکن است تا حدود دو هفته آن ها را مشاهده کنید. در نظر داشته باشید سوسک ها در طول روز ظاهر می شوند. اما نگران نباشید!
  5. پس از دو هفته تمام نواحی که در آن قسمت ها سوسک مشاهده کرده بودید را دوباره بررسی کنید. این کار به تکنسین ها نیز کمک می کند تا نواحی حضور سوسک ها را راحت تر پیدا کنند.
  6. قرار ملاقات های ماهانه خود را تا زمانی که 60 روز هیچگونه حضوری از سوسک ها را مشاهده نکردید ، حفظ کنید. پس از آن هماهنگی های لازم را با تکنسین خود درباره تغییر سرویس به سرویس های پیشگیرانه انجام دهید.

کنترل سوسک با طعمه

استفاده از طعمه برای کنترل سوسک یکی از رایج ترین متدها بوده و برای مکان های سرپوشیده مانند آشپزخانه ها ( اعم از تجاری و مسکونی ) ، رستوران ها و نواحی آماده سازی مواد غذایی ، هتل ها و بیمارستان ها بسیار موثر است. طعمه های سوسک در سه حالت موجود است :

  • مایع
  • ژل
  • جامد

طعمه در مناطق استراتژیک اطراف خانه ، جایی که سوسک ها ساکن هستند قرار داده می شود. سموم داخل طعمه نه تنها بر روی سوسک هایی که آن را می خورند تاثیر می گذارد ، بلکه از طریق انتقال ثانویه روی تخمک های آن ها نیز اثر دارد. بعد از تغذیه ، آنها اغلب به لانه محل بازگشت خود برمی گردند. هر سوسک دیگری که از مدفوع ، بزاق یا لاشه سوسک آلوده استفاده می کند نیز تحت تاثیر طعمه سوسک قرار می گیرد. اساسا این روند باعث ایجاد چرخه ای مابین سوسک ها شده و یکی از ساده ترین روش های سمپاشی سوسک محسوب می شود.

سمپاشی سوسک با بخار

این روش یکی از قدیمی ترین متدهای سمپاشی است که شامل استفاده از حشره کش ها در گاز برای از بین بردن سوسک ها در یک فضای محدود است. این روند شامل آب بندی یک تاسیسات یا بخشی از یک تاسیسات است ، جایی که هجوم سوسک ها در بالاترین سطح قرار دارد. سپس یک گاز برای کاهش جمعیت وارد منطقه می شود. معمولا در صورت بالا بودن سطح آلودگی ، از بخار استفاده می شود. این روش برای مشاغل زیر کاربرد فراوانی دارد :

  • کارخانه ها
  • انبارها
  • کشاورزی
  • کارخانه آردسازی

سمپاشی سوسک در رستوران ها

اقدامات بهداشتی مناسب مانع بروز آلودگی شده و از طریق تمیز کردن تمام مواد غذایی و آشامیدنی ها و دفع مناسب زباله می توانید از هجوم سوسک ها به داخل رستوران خود خودداری نمایید. همچنین نگهداری مواد غذایی در ظروف در بسته و خدمات زه کشی مناسب و روال برنامه نظافت مداوم یک راه حل موثر است. جهت سمپاشی سوسک راه حل های متفاوتی همچون اسپری ، افشانه و طعمه وجود دارد. برای جلوگیری از آلودگی مواد غذایی با سموم ، مقررات سختگیرانه تری برای کنترل در نزدیکی محل های نگهداری مواد غذایی وجود دارد.

سمپاشی ساس

ساس ها فقط جهت مکیدن خون به طرف انسان می روند و بر خلاف آفت هایی همچون کک ها و پشه ها مدت زیادی روی بدن انسان باقی نمی مانند. در طی روز آن ها بی حرکت بوده و در محل های مختلف تاریک و خشک همچون درزهای وسایل منزل ، دیوارها ، سقف ها ، لا به لای کفپوش های چوبی ، زیر درز کاغذ دیواری و بین تشک و تختخواب مخفی می شوند. ساس ها به طور دسته جمعی زندگی می کنند و غالبا به تعداد زیادی در یک محل یافت می شوند. لازم به ذکر است در حرارت های پایین ممکن است تخم ساس تا 3 ماه زنده بماند و در دمای کمتر از 14 درجه بیرون نمی آید! ساسی که تازه از تخم خارج می شود ، زرد رنگ پریده و خیلی کوچک است ، اما شبیه به بالغ آن می باشد. ساس ها در برابر حشره ‌کش‌ ها بسیار مقاوم هستند و متاسفانه بعید است که شما بتوانید خودتان این مشکل را حل کنید! تیم تخصصی آس در پاکسازی ساس ها در طی سال ‌ها کسب تجربه در زمینه کنترل آفات و حشرات ، تخصص دارد. ما می ‌دانیم از کدام ‌یک از روش‌ ها بهترین نتایج به دست می‌ آیند. توصیه می‌ کنیم برای رفع و خلاصی از دست این حشرات موذی با ما تماس بگیرید تا در اسرع وقت مشکلات شما را حل کنیم!

مراحل سمپاشی ساس :

بازرسی اولیه

تکنسین های آس به منظور دستیابی به نتیجه کارآمد ، تمام محیط ملک شما را بررسی کرده تا مشخص کند که آلودگی ساس چقدر پیشرفته است و کدام اتاق ها تحت تاثیر قرار گرفته اند. سپس نوع روش سم پاشی ساس را تعیین کرده تمام تمرکز خود را بر روی تمام قسمت هایی که ساس ها ممکن است مخفی شوند و یا تغذیه کنند قرار می دهند.

تعیین روش سمپاشی ساس

پس از اتمام بازرسی ، زمان آن رسیده که یک طرح درمانی ارائه دهیم. متخصصان آس تصمیم می گیرند که آیا برای انجام این کار ، استفاده از مواد شیمیایی سازگار با محیط زیست را انتخاب کنند یا سایر روش ها! آن ها در واقع از یک حشره کش تخصصی با اثر کوبنده قوی استفاده می کنند و ساس ها و تخم های آنها را از بین می برند.

تدوین و تنظیم برنامه سمپاشی

تکنسین های آس تمامی خدمات سمپاشی ساس را با اطمینان خاطر انجام داده و هر گونه خطر حضور حشرات و سوسک را از بین می برند. تقریبا یک ماه پس از اولین بررسی ، متخصصین دوباره به محل مورد نظر رجوع کرده و در صورت تشخیص و لزوم دوباره روند درمان را تکرار خواهند کرد.

هزینه سمپاشی ساس شرق تهران چه قدر است ؟

هزینه سمپاشی ساس به فاکتورهای مختلفی همچون سایز محیط ( اداری ، تجاری ، مسکونی و …. ) و شدت آلودگی بستگی دارد. به منظور ارائه برآورد قیمت متخصصین آس به محل مورد نظر رجوع کرده تا با بررسی محیط قیمت نهایی را به شما اعلام نمایند.

چگونه متوجه شویم که محیط آلوده به ساس شده است ؟

ساس ها به راحتی پنهان می شوند و معمولا شب ها از محیط مخفی خود بیرون می آیند. بنابراین اگر نمی دانید باید به دنبال چه چیزی باشید ، کشف آلودگی محیط به ساس می تواند چالش برانگیز باشد.

  • غالبا اولین علائم قابل توجه ساس ، گزیدگی است که بر روی بدن انسان به جا می گذارند. این گزش ها مانند برجستگی های کوچک قرمز رنگ ، معمولا در قسمت فوقانی بدن به نظر می رسند و به صورت خطی هستند.
  • ساس ها معمولا روی ملافه و پتو نشانه هایی از خود به جا می گذارند. اگر نقاط قرمز ریز یا رگه های کوچک قهوه ای مشاهده کردید ، این نشان می دهد که ساس ها تغذیه کرده اند و پس مانده از خود به جا گذاشته اند.
  • ساس ها اغلب در داخل و اطراف تشک ها مشاهده می شوند. ملحفه را کنار زده و درز تشک را با دقت بررسی کنید. اگر پوست شما قرمز شده و احساس خارش دارید ، قطعا با آلودگی ساس مواجه هستید.
  • از دیگر مناطقی که ممکن است ساس ها حضور داشته باشند می توان پشت قابل عکس و پریز برق ، داخل کمد لباس ، مبلمان و شکاف و درزها را بررسی کرد.

ساس ها ، حشرات مخفی و دست نیافتنی هستند که از بین بردن آن ها کار نسبتا دشواری است. بهترین راه حل از بین بردن و سمپاشی ساس همکاری با شرکت های حرفه ای و متخصص در این زمینه می باشد. با داشتن سال ها تجربه در این زمینه ، شرکت آس راه حل های تخصصی برای رهایی از شر این حشرات موذی ارائه می دهد.

سم پاشی شرکت آس دارای 1 سال گارانتی می باشد و در صورت مشاهده هر کدام از حشرات در زمان کمتر از 1 سال سم پاشی به صورت رایگان صورت می پذیرد و تنها هزینه اندکی بایت خرید سم دریافت می گردد.

سم پاشی ساس

  • روش های سمپاشی متداول = این روش یکی از متداول ترین راه های سمپاشی ساس محسوب می شود. تکنسین های آس با استفاده از فرمولاسیون های بی خطر تمام نقاط احتمالی را بررسی کرده و اقدامات لازم را انجام می دهند.
  • درمان حرارتی = استفاده از روش حرارتی یک راه حل پیشگیری و مقابله با ساس ها می باشد. در این روش از مواد سازگار با محیط استفاده شده و با استفاده از هیترهای قابل حمل ، فضاهای آلوده به تدریج تا 120 درجه فارنهایت گرم شده و تمام ساس ها را در تمام مراحل زندگی از بین می برند.
  • درمان با بخار = همانند درمان حرارتی ، می توان از بخار برای از بین بردن ساس ها در معرض دمای بالا استفاده کرد. بخار یک جایگزین عالی برای سموم دفع آفات بوده و برای مناطقی عمیق و با دسترسی سخت بهترین گزینه محسوب می شوند.

  1. چه تفاوتی در سم پاشی سوسک ریز و سوسک درشت وجود دارد؟

    سوسک های ریز معمولا در آشپزخانه و کابینت مشاهده می شوند و برای سم پاشی لازم است تا کل وسایل داخل کابینت ها خارج شوند تا با سم پاشی کامل و اصولی نتیجه کار کامل گردد. در حالی که برای از بین بردن سوسک های درشت فاضلابی سمپاشی در راه آب فاضلاب مثل سرویس بهداشتی و آشپزخانه انجام می شود.

  2. چند ساعت بعد از سم پاشی می توان به محل سم پاشی بازگشت ؟

    توصیه متخصصین شرکت آس ترک منزل تا 4 الی 5 ساعت برای سم پاشی سوسک و 48 ساعت برای سم پاشی های قوی تر همانند ساس و بید می باشد.

  3. آیا سم پاشی دارای دوره ضمانت می باشد؟

    قطعا بله! با توجه به نوع کاربری محل سم پاشی منزل ، شرکت آس دوره سم پاشی را ضمانت می کند. این دوره برای ساختمان های مسکونی 12 ماه ، ساختمان های اداری 6 ماه و مراکز تجاری و رستوران ها 3 ماه می باشد.

  4. دوره ضمانت از چه زمانی قابل استفاده می باشد؟

    احتمال مشاهده حشرات مرده و زنده تا 14 روز بعد از سمپاشی قابل پیش بینی می باشد ولی بعد از 14 روز در صورت مشاهده حشره زنده ، تکنسین مجددا برای سم پاشی اعزام می گردد.

آیا از خدمات شرکت آس رضایت داشته اید؟

برای امتیازدهی روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز / 5. تعداد امتیازها

اولین امتیاز را به این خدمات بدهید!