استخدام بادیگارد و محافظ شخصی

استخدام بادی گارد و محافظ شخصی

اگر یک شخص بسیار مهم و معروف ، مدیر ، خواننده ، هنرمند ، سیاستمدار ، بانکدار هستید و یا فقط به دنبال محافظت شخصی و استخدام بادی گارد می باشید ، فقط کافیست به ما اعتماد کنید! علاوه بر این ، ما در زمینه ایجاد امنیت خصوصی آموزش های لازم را دیده ایم و می توانیم برای امنیت و حمل و نقل شخصی خصوصی ، امنیت خصوصی مدیران و افراد مشهور و حتی استخدام نگهبان مسلح و استخدام لابی من نیز سرویس های ویژه ای را برایتان فراهم کنیم. استخدام بادیگارد آنقدرها هم که فکر می‌ کنید سخت نیست! همه شرکت‌ های حرفه‌ ای همچون شرکت آس با شما همکاری می‌ کنند تا خدماتی متناسب با سبک زندگی شما با حداقل میزان اختلال در زندگی خانوادگی و کاری شما ارائه دهند. برخی از افراد نیاز به استخدام بادیگارد برای یک رویداد یا سفر کاری به خارج از کشور دارند ، در حالی که برخی دیگر به دنبال استخدام محافظ شخصی برای طولانی مدت بوده و بادیگارد بخشی از خانواده بزرگ آنها خواهد شد.

امروزه نیاز به محافظان VIP برای خدمات امنیت شخصی در بین مدیران و سایر افراد بسیار مشهور در حال افزایش است. استخدام بادی گارد برای محافظت از مدیران و افراد برجسته در برابر حوادث غیرمترقبه و رفتارهای تهدیدآمیز می تواند یک ضرورت باشد. وقتی آگاهی از سلامتی شما مهمترین نگرانی یک محافظ بسیار آموزش دیده است ، آرامش خاطر به وجود خواهد آمد. دلایل بسیار زیادی برای استخدام بادیگاردهای شخصی در تهران وجود دارد. به عنوان مثال مدیران اجرایی می توانند مسئولیت شرکت های بزرگی را بر عهده داشته باشند که میلیون ها دلار ارزش داشته و آنها را به عنوان هدفی با ارزش برای سرقت ، تعرض و موارد دیگر در نظر می گیرند. هنگامی که صحبت از افراد VIP دیگر می شود ، لزوما آن ها یک ستاره مشهور نیستند بلکه ممکن است شخصیت های معمولی باشند که از راه های دیگر نامی برای خود ساخته اند.

افراد بسیار مشهور می توانند مستعد حوادثی مانند سرقت یا حتی آدم ربایی و دیه به دلیل ثروت یا نفوذشان باشند. گرچه این موارد لزوما اتفاق نخواهد افتاد ، اما همیشه ایمن ماندن با استفاده از یک بادی گارد به خصوص هنگامی که در انظار عمومی نیست ، ایده خوبی خواهد بود. اولین مورد واضح این است که آنها می توانند به دفاع در برابر آسیب های جسمی کمک کنند. یک بادی گارد باید آموزش های رزمی را دیده باشد و بداند چگونه یک حمله احتمالی را کنترل کند. اگر حادثه ای رخ دهد ، بادیگارد می داند که چگونه شرایط را به طور موثر کنترل کند ، زیرا آنها آموزش های گسترده ای در مورد چگونگی کنار آمدن با انواع شرایط را گذرانده اند. آن ها همچنین آموزش دیده اند تا بدانند در محیط اطراف باید به دنبال چه چیزی بگردند و گوش دهند. حتی زبان بدن و رفتار دیگران جزئیاتی است که یک محافظ مراقب آن است.

یک محافظ قادر خواهد بود قبل از وقوع حادثه منطقه مورد نظر را برای آگاهی از خطرات احتمالی ارزیابی کند ، حتی پیش از موعد تحقیقات خود را انجام می دهد تا از مناطق جدید آگاه شود و اینکه بفهمد امن ترین مسیرها چیست. آنها حتی ممکن است بتوانند خدمات رانندگی را ارائه دهند ، در حالی که از خطرات احتمالی آگاه هستند راننده شما را راهنمایی کنند تا شما را با خیال راحت به مقصد برساند. آنها همچنین می توانند ماشین شما را دنبال کنند تا مطمئن شوند که شخص دیگری شما را دنبال نمی کند. علاوه بر این ، یک بادیگارد می تواند زودتر از موعد به مکانی مراجعه کند تا مسیر ، منطقه و حتی همه ورودی ها را بررسی کند و بایستد و منتظر بماند تا مشتری برای اسکورت آنها حاضر شود.

این را در نظر داشته باشید که محافظان حرفه ای کسی را کتک نمی زنند! یک محافظ حرفه‌ ای و بادیگارد یا یک عامل حفاظت نزدیک همیشه حرفه‌ ای عمل می‌ کند ، از قوانین کشوری که در آن فعالیت می‌ کند پیروی کرده و از موکل خود محافظت می‌ کند. ایستادن و جنگیدن آخرین کاری است که یک محافظ می خواهد انجام دهد یا باید انجام دهد. یک محافظ حرفه ای آموزش دیده می داند که چگونه افراد را بخواند ، چگونه یک موقعیت را بخواند ، سعی می کند یک موقعیت را خنثی کرده و در صورت نیاز شما را از آن موقعیت خارج می کند. هنگام استخدام بادیگارد شخصی در تهران این را در نظر داشته باشید تمام محافظان حرفه ای قبل از اینکه بتوانند به عنوان محافظ کار کنند باید در تعدادی دوره آموزشی شرکت کنند. این دوره‌ ها تمام جنبه‌ های بادیگارد بودن از لباس پوشیدن ، آداب معاشرت از جمله در برخورد با اعضای خانواده های سرشناس گرفته تا آموزش کار با سلاح گرم ، کمک‌ های اولیه ، مهارو مبارزه غیرمسلحانه و رانندگی تدافعی به علاوه بسیاری از مهارت‌ های دیگر را پوشش می‌ دهند.

بادیگاردها می توانند در مورد چگونگی ایمن ماندن و کارهایی که در صورت شرایط خطرناک باید انجام شود ، مشاوره مفیدی ارائه دهند. سرانجام ، حضور یک محافظ می تواند به عنوان یک عامل بازدارنده در برابر خطرات احتمالی عمل کند.

وقتی یک بادیگارد به همراه فردی دیده می شود ، ممکن است افراد را از امتحان کردن هر چیز خلاف امنیت شخصی بسیار آموزش دیده منصرف کند. البته ممکن است برخی از افراد محافظانشان را با لباس ساده ترجیح دهند.

همه بادیگاردها مرد نیستند و همه موقعیت ها یا مشتریان نیازی به داشتن یک مرد به عنوان محافظ اصلی ندارند. بسیاری از افراد به دنبال استخدام بادیگارد خانم هستند زیرا یک زن را به عنوان محافظ بیشتر ترجیح می دهند. اغلب در حالی که بقیه اعضای تیم در دید واضح نیستند. زنان همچنین هنگام کار با خانواده های جوان انتخاب بسیار محبوبی هستند. به نظر می رسد که کودکان با زنان راحت تر رفتار می کنند. نکته‌ ای که اغلب به آن توجه نمی‌ شود این است که کودکان توانایی درک ترس در خانه را دارند – اتخاذ رویکرد صحیح در دوره‌ ای که می‌ تواند آسیب‌ زا باشد ، چیزی است که حرفه‌ ای بودن به آن نیاز دارد.

با توجه به دلایل توضیح داده شده استخدام بادی گارد باید چیزی فراتر از ایجاد امنیت شخصی باشد و بتوانید او را یک فرد محرمانه که می توانید آزادانه با وی صحبت کنید ، بدون اینکه نگران باشید اطلاعات شما را در اختیار کسی قرار می دهد ، در نظر بگیرید. آن ها سخت ترین توافق نامه های محرمانه را داشته و هرگز اطلاعات هیچ کسی را فاش نمی کنند. بادیگاردها می دانند چه زمانی لازم است پلیس درگیر شود و اطلاعات ضروری را در اختیار آنها قرار دهد که حتی خودتان هم متوجه آنها نشده اید.

قطعا لزومی ندارد یک فرد خیلی مشهور باشید تا بتوانید از مزایای استخدام بادی گارد بهره مند شوید. پلیس یک منبع عالی است ، اما نمی تواند همیشه در مناطق خاصی گشت بزند. یک بادیگارد وقت می گذارد تا شما ، نیازهای شما و عادت های شما را بشناسد و آسیب پذیری های شما را در خانه ، بیرون از منزل و محل کار ارزیابی کند. اگر به فکر استخدام بادی گاردهستید ، بدانید که امنیت شما وظیفه آنها است! وقتی صحبت از امنیت شخصی و خانواده شما می شود ، دیگر نباید استرس داشته باشید. خیلی خوب است که هر چقدر که دوست دارید در مورد خدمات استخدام بادیگارد خانم و یا استخدام محافظ شخصی مجموعه آس سؤال بپرسید. هر مشتری نیازهای متفاوتی دارد ، بنابراین برای شما مهم است که هنگام استخدام بادیگارد شخصی در تهران دقیقا به آنچه می خواهید برسید. سوالات زیادی از شما پرسیده می شود تا نیازهای خود را به طور دقیق پیدا کنید ، بهترین سطح ممکن از خدمات را ارائه دهید و نیازهای خود را با اپراتور(های) حفاظت نزدیک با بهترین مجموعه مهارت ها مطابقت دهید.

رایج ترین خدمات محافظتی شرکت آس :

استخدام بادیگارد خانم و آقا و یا استخدام محافظ شخصی

افراد مختلف واژه بادیگارد را با معانی مختلف و وظایف متعددی می شناسند و این بستگی زیادی به نقشی دارد که آن ها بر عهده دارند. “بادیگارد” یک اصطلاح بسیار عمومی بوده و از این رو انواع مختلفی از خدمات استخدام بادیگارد وجود دارد مانند :

  • استخدام محافظ شخصی = خدمات حفاظتی و امنیتی محافظ های شخصی در سرتاسر جهان در هر کشوری انجام می شود ، حتی ممکن است متوجه آن نشوید. البته شما قطعا عکس‌ هایی را در مطبوعات که از افراد مشهور محافظت می‌ شود را مشاهده کرده اید! این دسته از افراد ، بادیگاردهای محافظت از نزدیک محسوب می شوند. محافظ های شخصی به این اندازه آشکار نیستند ، بسیاری از افراد ترجیح می دهند توجه را جلب نکنند ، بلکه رویکردی ظریف تر را انتخاب می کنند. حتی در بخش ” استخدام محافظ شخصی ” زمینه‌ ها و تجربه‌ های تخصصی مختلفی وجود دارد ، از کار با خانواده ها و افراد سرشناس گرفته تا کار با کودکان خردسال. هر شغل یا وظیفه ای نیاز به ذهن / مجموعه و انتخاب مهارت های متفاوتی دارد و می تواند شامل مدارک متفاوتی مانند مدرک کمک های اولیه باشد.
  • استخدام بادیگارد خانم / آقا = اینجاست که مهارت‌ های نظامی مد نظر است. انجام محافظت از نزدیک در مکان‌ های متخاصم به کار تیمی ، حرکت سریع و واکنش به موقعیت‌ ها و سناریوهای پویا که اغلب کاملا خارج از کنترل شما هستند ، مربوط می‌ شود.

از نحوه چگونگی استخدام بادی گارد اطلاعی ندارید ؟! می توانید مراحل ذکر شده در لیست زیر را مطالعه نمایید تا انجام این کار برایتان آسان گردد. برای دستیابی به نتیجه مطلوب ، مراحل زیر را به ترتیب صحیح انجام دهید.

در مورد هدفتان تصمیم بگیرید : استخدام بادی گارد ؟ استخدام نگهبان ؟ استخدام حراست ؟

هرگز این موارد را با هم اشتباه نگیرید. همه آنها می توانند برای حفاظت از شما و وسایل شما به کار گرفته شوند اما تفاوت زیادی در نقش ها و مسئولیت ها وجود دارد. به عنوان مثال یک نگهبان عموما در ساختمان ها و اطراف آن ، در مراکز خرید و مکان های برگزاری رویدادهایی مانند کنسرت و بازی های ورزشی به صورت ایستا کار می کند. اما در نظر داشته باشید که یک بادیگارد بیشترین سطح امنیتی را برای شما تامین می کنند و آموزش های لازم برای محافظت از شما ، خانواده و دارایی شما تحت سخت ترین شرایط و در برابر تهدیدات جدی و هر کجا که می روید را دیده اند!

در مورد کاری که انجام می دهید آگاهی کامل داشته باشید

قبل از استخدام بادی گارد متخصصین آس سعی بر این دارند تا با دریافت اطلاعات و جزئیات وضعیت شما را بهتر ارزیابی و درک کنند. با پاسخ دادن به پرسش های زیر می توانید مطمئن شوید که آیا شما نیازمند استخدام بادیگارد هستید یا خیر!

  • چه کسی و / یا چه چیزی نیاز به محافظت دارد ؟
  • در کجا نیاز به محافظت دارید ؟
  • چه مدت و چند ساعت در روز به محافظت نیاز دارید ؟
  • آیا به مسافرت نیز می روید ؟ در حین سفر نیاز به محافظت دارید ؟
  • آیا برنامه ای برای فعالیت های خاصی دارید ؟
  • چه عواملی تهدیدی برای شما ، خانواده ، پرسنل یا دارایی شما به وجود می آورد ؟
  • آیا علاوه بر استخدام بادی گارد ، تجهیزات دیگری نیز لازم است ؟
  • چه تعداد بادی گارد نیاز دارید ؟
  • آیا قبلا تجربه استخدام بادیگارد ، نگهبانی ، راننده شخصی و غیره را داشته اید ؟
  • چه اقدامات محافظتی فعلی ایجاد شده است ؟
  • آیا مهارت های آموزش پزشکی خاص (ا گر قصد سفر به مناطق دور افتاده یا مشکلات بهداشتی دارید ) لازم است ؟
  • احساس می کنید نقطه تمرکز حیاتی شما چیست ؟
  • آیا موارد دیگری در ارتباط با ایمنی شما وجود دارد که نیاز به ذکر کردن داشته باشد ؟

پاسخ های شما متخصصین شرکت آس را قادر می سازد تا ارزیابی دقیقی انجام دهند.

همکاری با شرکت های حرفه ای و با تجربه

شرکت های حرفه ای بادیگاردهای حرفه ای استخدام می کنند. این موضوع ممکن است بدیهی به نظر برسد ، اما باید بدانید که شرکت های دارای سابقه شخصی افرادی را آموزش می دهند که فقط دارای آموزش عالی و دارای مجوز هستند. بادیگاردهایی که شرکت آس استخدام می کنند دارای تجربه های بین المللی هستند. آنها نه تنها خدمات محافظتی ارائه می دهند ، بلکه دانش خود را با شما در میان می گذارند.

پرسش سوالات مربوط و دریافت اطلاعات کافی از استخدام خدمات بادی گارد

با شماره 02149748 تماس گرفته و در مورد وضعیت خود تا آنجا که ممکن است با جزئیات صحبت کنید و تمامی اطلاعات کافی و مورد نیاز خود را به دست آورید! نهایتا شما اطلاعات جامعی درباره بادیگارد و قیمت به دست خواهید آورد.

بادیگاردهای آماتور تجربه و قابلیت اطمینان لازم برای ایمن ماندن را ندارند. اگر برای خدمات استخدام بادی گارد اقدام می کنید ، باید مطمئن شوید که توسط یک نیروی ماهر پشتیبانی می شوید. این بدین معناست که بررسی مجوزها و گواهینامه های شرکت از اولویت اصلی مراحل انتخاب شما است. تکنولوژی یک روش بسیار قدرتمند برای برقراری ارتباط و حتی شناسایی خطرات از قبل است ، بنابراین انتخاب یک سرویس استخدام بادی گارد که از فناوری استفاده کند بسیار ارزشمند خواهد بود.

مهارت بدنی هنوز حرف اول را می زند ، اما استخدام بادیگاردهایی که از فناوری برای برقراری ارتباط با شما ( و یکدیگر ) هرچه ساده و کارآمد ، استفاده می کنند بسیار مفید خواهد بود. فناوری پیشرفته همچنین می تواند به آنها کمک کند کارهای روزمره را با سهولت بیشتری انجام دهند و فناوری خاصی حتی می تواند شما را در یک موقعیت پر خطر نجات دهد.

دلایل استخدام بادی گارد :

استخدام نیروهای محافظت اجرایی و بادیگارد امنیت افرادی را که به دلیل درآمد ، ارتباط ، منطقه جغرافیایی و یا حتی ارتباط با مردم در معرض خطر بالایی قرار دارند را تامین می کند. اگر برای هر نوع دولتی ، حتی در سطح محلی ، کاندید می شوید برخی افراد از شما متنفر خواهند شد. سیاست نحوه زندگی ما را تغییر داده و اداره می کند. ممکن است احساس کنید که طبیعت خوب شما را در امان نگه می دارد. گاهی اوقات این افراد حتی نامزدهای انتخاباتی را نمی شناسند ، اما با ارزش هایی که طرفدار آن هستند اختلاف نظر دارند. بنابراین قبل از شروع به کار ، به دنبال استخدام یک محافظ حرفه ای باشید. در ادامه قصد داریم دلایل کلی نیاز به استخدام بادیگارد شخصی در تهران را برایتان شرح دهیم :

بادیگارد ها می توانند انگیزه های افراد را تعیین کنند

بادیگاردها تحت آموزش هایی قرار می گیرند که می توانند روانشناسی انسان ها را بهتر درک کنند و اقدامات احتمالی شخص را پیش بینی کنند. اگرچه بیشتر غریبه هایی که با آنها روبرو می شوید بی ضرر هستند ، اما ممکن است در میان آن ها مجرمانی باشند که به دنبال فرصتی برای آزار و اذیت شما باشند. یک محافظ می تواند انگیزه های باطنی آنها را تشخیص داده و از شما در برابر خطر محافظت کند.

بادیگاردها از شما در مقابل مهاجمان محافظت می کنند

بادیگاردها به دلیل تمرینات ورزشی منظم و تناسب اندام ، بدن ورزشی دارند. بنابراین اگر یک مهاجم که قصد حمله به شما را داشته باشد ، با مشاهده بادیگاردتان قطعا در تصمیم خود مردد شده وحتی اگر محافظ مسلح مراقب شما باشد ، احتمال حمله بسیاری از مهاجمان وجود ندارد.

محافظین می توانند در برابر آسیب های جسمی از شما محافظت کنند

بادیگاردها با داشتن سال ها تجربه و انجام تمرینات ورزشی ، در شرایط اضطراری بسیار مفید خواهند بود. بسته به شرایط ، آنها می توانند پیشگیری های اولیه را ارائه دهند یا در صورت لزوم از سلاح استفاده کنند. در نظر داشته باشید که در صورت تلاش کسی برای صدمه زدن به شما یا در صورت صدمه دیدن ، شخصی در دسترس شماست که از شما محافظت کرده و امنیت شما را تامین می کند. به همین دلیل استخدام بادی گارد امر بسیار مهمی برای اشخاص خاصی محسوب می شود.

محافظان می توانند خطر را ارزیابی کنند

بادیگاردها می دانند که چگونه علائم خطر قریب الوقوع را تشخیص دهند و برای محدود کردن آنها آموزش دیده اند. دیگر نگران ایمنی خود و خانواده تان نخواهید بود ، زیرا آنها به طور ماهرانه در زمینه دفاع شخصی آموزش دیده اند. آن ها همچنین مهارت هایی فراتر از حفظ امنیت شما دارند.

اگر احساس می کنید که در موقعیت خطرناکی قرار دارید یا افرادی شما را اذیت می کنند ، استخدام محافظ شخصی می تواند شما را در امان نگه دارد. فقط یک فرد عضلانی را در خارج از خیابان استخدام نکنید تا محافظ شما باشد. برای اطمینان از مناسب بودن آن شخص باید با شرکت های معتبر جهت استخدام بادیگارد شخصی تماس بگیرید. محافظی انتخاب کنید که بسیار قابل اعتماد باشد. قبل از تحقیق درباره محافظان شخصی ، بودجه خود را تعیین کنید. بسته به نیاز و خواسته های شما و همچنین خطرات بالقوه ای که شما را تهدید می کند ، هزینه ها متفاوت خواهد بود. در مورد نوع بادیگارد اجرایی یا بادیگارد محافظتی یکی را انتخاب کنید. بیشتر محافظان به یکی از این دو کلاس مختلف تعلق دارند. محافظان اجرایی از افراد مشهور ، سیاستمداران ، افراد سلطنتی یا سایر افرادی که نیاز به حمایت حرفه ای دارند ، محافظت می کنند. بادیگاردهای محافظتی محیط های خصمانه بیشتر نظامی گرا هستند و محافظت مداوم و نزدیک دارند.

مشخص کنید چه زمانی و در چه موقعیت هایی به استخدام بادیگارد شخصی در تهران نیاز دارید. برخی از محافظان برای محافظت شبانه روزی آموزش دیده اند ، در حالی که برخی دیگر فقط در شب ها یا هنگام انتقال مشتری خود از یک مکان به مکان دیگر محافظت می کنند. به نیازهای خود و جایی که بیشتر به محافظ احتیاج دارید فکر کنید. در انتخاب بادی گارد سعی کنید حتما با شرکت های معتبری همچون شرکت آس مشورت کنید. درباره شرایط صدور مجوز استخدام بادیگارد شخصی در تهران تحقیق کنید. کشور شما ممکن است شرایط خاصی برای صدور الزامات امنیتی شخصی داشته باشد. شرایط مجوز شهر خود را بررسی کنید.

به دنبال استخدام بادیگاردهای شخصی باشید که دارای گواهینامه های حرفه ای هستند. گواهینامه هایی که می خواهید بادیگارد شما داشته باشد بسته به نیازهای شخصی شما متفاوت است. اگر به عنوان مثال به خارج از کشور سفر می کنید ، ممکن است به یک محافظ با مجوزهای بین المللی نیاز داشته باشید و اگر وضعیت شما شامل یک فعالیت جنایی باشد ، محافظ شخصی شما باید سایر مدارک دیگر را دارا باشد. حتما از محافظان بپرسید که آیا به سازمان های رسمی وابسته هستند یا خیر! قبل از اینکه جهت استخدام محافظ شخصی اقدام نمایید ، در مورد سابقه کیفری آنها تحقیق کنید تا مطمئن شوید که یک نامزد مطمئن و قابل اعتماد را انتخاب کرده اید. به دنبال یک محافظ با سلامت جسمی مطلوب باشید. محافظان باید از فرم خوبی برخوردار باشند تا بتوانند از مشتریان خود محافظت کرده و با مهاجمان احتمالی مقابله کنند. از استخدام بادی گاردهایی که به نظر بیمار می رسند یا از نظر جسمی ضعیف هستند خودداری کنید.

در نظر داشته باشید که استخدام بادیگارد شخصی در تهران با اهداف متفاوتی صورت می گیرد. یکی از این اهداف درخواست بادیگارد برای همراهی در مسیرهای مختلف حمل و نقل می باشد. ما بادیگاردهای بسیار آموزش دیده ، وسایل نقلیه اسکورت و امکانات ردیابی با تکنولوژی بالا را داریم تا نظارت و حفاظت 24 ساعته از شما را حفظ کرده و اطمینان حاصل کنیم که تحویل شما به موقع و ایمن به مقصد می رسد. تیم حرفه ای شرکت آس از نزدیک با مشتریان خود ارتباط برقرار کرده تا ارزیابی و تحلیل ریسک را انجام دهند و تهدیدات امنیتی بالقوه را شناسایی کرده و برنامه های استراتژیک برای کاهش آنها تدوین می کنند. بادیگاردهای شخصی تیم ما در برنامه‌ ریزی مسیر و سفر این اطمینان را به شما می دهند که نقاطی که حمل‌ و نقل در آن‌ ها صورت می گیرد ، مشخص شده و اقدامات امنیتی از پیش برنامه‌ ریزی‌ شده کافی وجود دارد. برخی از رایج ترین خدمات ما در این زمینه عبارتند از :

  • برنامه ریزی امنیتی از محل عزیمت تا مقصد با آماده سازی طرح های امنیتی آن منطقه
  • اسکورت در مسیر
  • ردیابی مخفیانه خودرو
  • مشاوره مستقل در مورد دوربین مدار بسته و کنترل دسترسی
  • تهیه ممیزی بار برای ارتباط با آژانس های اجرایی محلی
  • آموزش ضد ربودن و انحراف بار

تیم آس همچنین حمل و نقل ایمنی VIP با استخدام بادیگارد بین المللی را نیز ارائه می دهد. در کنار خدمات حفاظت نزدیک و بادیگارد ، ما طیف کاملی از خدمات راننده امنیتی را ارائه می دهیم. از وانت و حمل و نقل فرودگاهی تا قراردادهای میان مدت و بلند مدت ، ما می توانیم رانندگان بسیار آموزش دیده و وسایل نقلیه زرهی راحت را تامین کنیم. امروزه استخدام بادیگارد و محافظان VIP برای خدمات امنیتی شخصی در بین مدیران و سایر افراد VIP در حال افزایش است. در حالی که داشتن یک محافظ ممکن است کمی نماد وضعیت باشد ، اما می تواند برای محافظت از مدیران و افراد VIP در برابر حوادث غیرمنتظره و رفتارهای تهدید آمیز ضروری باشد. هنگامی که آگاهی از رفاه شما دغدغه اصلی یک محافظ بسیار آموزش دیده باشد ، آرامش خاطر وجود دارد.

دلایل زیادی وجود دارد که چرا یک مدیر اجرایی یا یک شخص VIP خدمات امنیتی شخصی را انتخاب می کند. مدیران اجرایی می‌توانند مسئولیت شرکت‌های بزرگی را برعهده داشته باشند که میلیون‌ ها یا بیشتر ارزش دارند و آنها را به هدفی با ارزش برای سرقت ، حمله و غیره تبدیل می‌ کند. ممکن است تهدیدهایی علیه مدیران اجرایی و حتی رشوه خواری و باج گیری از سوی اعضای مردم یا کارمندان ناراضی صورت گیرد. وقتی از یک شخص مهم می شود ، لزوما نیازی نیست که آنها یک ستاره مشهور هالیوود باشند بلکه ممکن است چهره های عمومی باشند که ممکن است از راه های دیگر برای خود نامی دست و پا کرده باشند. افراد VIP همچنین می توانند مستعد حوادثی مانند سرقت یا حتی آدم ربایی و باج گیری به دلیل ثروت یا نفوذ باشند. در حالی که این موارد لزوما اتفاق نمی‌ افتد ، همیشه ایده خوبی است که با استخدام بادیگارد شخصی در تهران ، در امان بمانید – مخصوصا وقتی در مکان‌ های عمومی هستید.

استفاده از محافظ ها با مدیران اجرایی و افراد VIP به دلیل مزایای فراوان در حال افزایش است ، اولین مورد واضح است که آنها می توانند به دفاع در برابر آسیب های فیزیکی کمک کنند. یک بادیگارد شخصی باید در دفاع به خوبی آموزش دیده باشد و بداند که چگونه با حمله احتمالی مقابله کند. اگر حادثه‌ ای رخ دهد ، بادیگارد می‌ داند که چگونه موقعیت را به طور موثر مدیریت کند ، زیرا آموزش‌ های گسترده‌ ای را در مورد نحوه برخورد با انواع موقعیت‌ ها گذرانده است. آنها همچنین آموزش دیده اند تا بدانند در محیط اطراف به چه چیزی نگاه کنند و به آن گوش دهند. حتی زبان بدن و رفتار دیگران جزییاتی است که محافظان به آن توجه دارند. یک محافظ قادر خواهد بود قبل از وقوع یک حادثه ، یک منطقه را ارزیابی کند تا از خطرات احتمالی آگاه شود ، حتی تحقیقاتی را پیش از موعد انجام دهد تا از مناطق جدید و ایمن‌ ترین مسیرها آگاه شود. آنها حتی ممکن است بتوانند خدمات رانندگی ارائه دهند و به عنوان راننده شما را ایمن به مقصد برساند و در عین حال از خطرات احتمالی آگاه باشند. آنها همچنین می توانند ماشین شما را دنبال کنند تا مطمئن شوند که شخص دیگری شما را دنبال نمی کند. علاوه بر این ، بادیگارد می‌ تواند قبل از موعد به مکانی برود تا مسیر ، منطقه ، همه ورودی‌ ها را بررسی کند و بایستد و منتظر حضور مشتری باشد تا او را همراهی کند.

راهنمای جامع شرایط استخدام بادیگارد شخصی در تهران

اگر در موقعیت خطرناکی قرار می گیرید یا اغلب افراد نامطلوب به سراغ شما می آیند ( مانند پاپاراتزی ها یا طرفداران ) ، استخدام بادیگارد شخصی در تهران می تواند شما را ایمن نگه دارد. فقط حواستان باشد که هر فردی که هیکل عضلانی دارد ، شرایط محافظ شخصی بودن را ندارد! با شرکت محافظ شخصی آس تماس بگیرید و با نامزدهای احتمالی مصاحبه کنید تا مطمئن شوید که گزینه مناسب را پیدا کرده اید. محافظی را انتخاب کنید که هم کشور شما و هم از یک انجمن رسمی محافظان گواهینامه داشته باشد تا مطمئن شوید که امنیت قابل اعتمادی دریافت می کنید. قبل از شروع بودجه ای که در نظر دارید را تعیین نمایید! تصمیم بگیرید که چقدر حاضرید برای یک محافظ هزینه کنید. بادیگاردها و محافظ های شرکت های محافظ شخصی معتبر ، هزینه بیشتری نسبت به محافظان کمتر قابل اعتماد خواهند داشت. گزینه های مختلف محافظ را بررسی کنید تا مطمئن شوید که بهترین محافظ را با بودجه مد نظر خود دریافت می کنید.

در مرحله بعدی تصمیم بگیرید که نیروی سکیوریتی – محافظتی یا نگهبان و یا بادیگارد مسلح نیاز دارید! بادیگاردهای حفاظتی اجرایی از افراد مشهور، سیاستمداران ، خانوهای مشهور یا افرادی که نیاز به حفاظت حرفه ای دارند ، محافظت می کنند. در مرحله بعد تعیین کنید که چه زمانی و در چه شرایطی به محافظ نیاز خواهید داشت. برخی از محافظان برای محافظت شبانه روزی آموزش دیده اند ، در حالی که برخی دیگر فقط در طول شب یا هنگام انتقال مشتری خود از یک مکان به مکان دیگر نگهبانی می دهند. به نیازهای خود و به جایی که بیشتر به محافظ خود نیاز دارید فکر کنید! سعی کنید شرایط استخدام بادیگارد دولتی را کاملا بررسی کرده ومحافظان و بادیگاردهای دارای مدارک و گواهینامه های حرفه ای را استخدام کنید.

استخدام بادیگارد شخصی در تهران

بادیگاردها در ارزیابی تهدیدها و اجرای استراتژی هایی برای جلوگیری از وقوع تهدید مهارت دارند. در حالی که آنها به مهارت هایی برای واکنش در مواجهه با خطر نیاز دارند ، کار بادیگارد در حقیقت قبل از اینکه تهدیدی رخ دهد انجام می شود. چه علاقه مند به تبدیل شدن به یک محافظ باشید و چه در فکر استخدام یکی برای نیازهای امنیتی خود هستید ، ممکن است کنجکاو باشید که نقش ها و مسئولیت های یک محافظ را بیاموزید. به طور کلی یک محافظ مسائل امنیتی بالقوه را ارزیابی می‌ کند ، استراتژی‌ های امنیتی مناسب را توسعه می‌ دهد و در صورت وقوع به تهدیدها واکنش شایسته نشان می‌ دهد. رایج ترین خدمات محافظان و بادیگاردهای شخصی عبارتند از :

  • ایمن سازی مکان های عمومی قبل از حضور مشتری در رویدادهای عمومی مانند نمایش های جوایز ، کنفرانس ها یا سایر مراسم ها
  • انجام بررسی پیشینه برای کارمندان ، کارکنان یا فروشندگان جدید
  • اسکورت مشتریان در محیط های عمومی
  • مدیریت جمعیت زیاد
  • شناسایی رفتارهای مشکوک یا افراد غیرمجاز
  • بررسی آسیب‌ پذیری‌ ها در خانه مشتری و مکان‌ های عمومی

بسیاری از محافظان آموزش رسمی حفاظت شخصی از جمله آموزش سلاح گرم ، آموزش رانندگی و آموزش پزشکی دارند. علاوه بر این مهارت‌ ها ، ویژگی‌ های دیگری نیز باعث موفقیت یک محافظ می‌ شود که برخی از آنها همیشه قابل آموزش نیستند. شغل بادیگارد به فردی نیاز دارد که توانایی های فکری و تحلیلی برای ارزیابی موقعیت ها و تدوین سریع راه حل ها را داشته باشد. مهارت های دیگری که موفق ترین محافظان و بادیگاردهای شخصی دارند عبارتند از :

  • قضاوت عالی
  • حس مشترک
  • توانایی کار به تنهایی و با یک تیم
  • سلامت جسمانی
  • تصمیم گیری صحیح
  • مهارت های مبارزه فیزیکی و دفاعی
  • آموزش اسلحه گرم
  • آموزش رانندگی گریزان
  • سطح بالایی از صلاحدید و رازداری
  • توانایی حفظ رابطه حرفه ای با مشتری
  • مهارتهای ارتباطی عالی

مراحل استخدام بادیگارد شخصی در تهران

امنیت شما به عنوان یک تاجر ، سیاستمدار یا یک فرد حرفه ای رده بالا احتمالا یکی از موارد کلیدی در لیست اولویت های شما است. هیچ کس در مورد محافظت در برابر افراد و موقعیت های خطرناک دو بار فکر نمی کند. احتمالا زمانی که برای اولین بار اصطلاح بادیگارد را پیدا کردید ، پرتره یک مرد عضلانی را به تصویر کشیدید ، درست است؟ اما این خیلی فراتر از فیزیک فرد است. محافظ شما – به خصوص محافظی که باید برای آن پول بپردازید – باید از نظر جسمی ، ذهنی و اجتماعی برای این کار مناسب باشد. حتی با وجود این الزامات باید بدانید که می توانید با توجه به نیازهای خاص خود ، یک محافظ را به عنوان بخشی از خدمات امنیتی عادی خود استخدام کنید. به یاد داشته باشید که با دسترسی به محافظی که خدمات سطح بالایی به شما ارائه می دهد ، می توانید خدمات امنیتی را پیدا کنید که برای شما منطقی است. در ادامه شما را با مراحل استخدام بادیگارد شخصی در تهران آشنا می کنیم

  1. در مورد هدف امنیت شخصی خود قاطع باشید. بهترین کار در حین استخدام بادیگارد خانم این است که با در نظر گرفتن نقش هایی که مد نظرتان است ، درخواست استخدام نیرو بدهید. هدف نهایی شما می تواند افزایش امنیت شما باشد. با این حال اگر از گزینه هایی که در اختیار دارید آگاه باشید ، به شما کمک خواهد کرد تا نیروی امنیتی مناسبی را استخدام نمایید. محافظ شخصی را با نگهبان خود یا راننده امنیتی همسایه اشتباه نگیرید. لطفا توجه داشته باشید که این حرفه‌ ای‌ ها مسئولیت‌ های متفاوتی دارند ، حتی اگر قرار باشد از مشتریان خود محافظت کنند. به عنوان مثال ، نگهبانان خدمات خود را در داخل و اطراف ساختمان‌ ها مانند مراکز خرید ، بانک‌ ها و مکان‌ های مختلف ارائه می‌ کنند. یک راننده امنیتی در برابر هر گونه آسیبی که در داخل یک وسیله نقلیه به مشتری وارد شود محافظت می کند. بادیگاردها به طور حرفه‌ ای آموزش دیده‌ اند تا از شما ، اعضای خانواده و دارایی‌ هایتان در برابر تهدیدات امنیتی هر کجا که هستید محافظت کنند.
  2. هنگام انتخاب و استخدام بادیگارد شخصی ، دید واضحی از آنچه می خواهید داشته باشید. اطمینان حاصل کنید که طرح کلی اهداف و شرایط خود را مشخص کرده اید. اگر در اولین جلسه به طور واضح نیازهای خود را به متخصصین مجرب شرکت آس توضیح دهید ، به احتمال زیاد به یک معامله مناسب دست خواهید یافت. این بزرگترین فرصت برای توضیح نیازهای خود بدون ترس از گناه و خجالت است. به هر حال ، آژانس حفاظتی آس آنجاست تا به شما محافظی پیشنهاد کند که حتی با کمترین تهدید امنیتی روبرو شود. تنها در صورتی خدمات کافی دریافت خواهید کرد که در مورد وضعیت موجود کاملا صادق باشید.
  3. با متخصصین و مشاورین شرکت آس در تماس باشید. تیم حرفه ای ما تمایل دارند نیازهای شما را بررسی کرده و به شما متخصصی ارائه می دهند که به اندازه کافی آموزش دیده ، دارای مجوز و مناسب است تا خواسته های شما را برآورده کند.آژانس حرفه‌ ای می‌ خواهد اطمینان حاصل کند که محافظانی را استخدام می‌ کنند که با آموزش دقیق برای کاهش خطرات در موقعیت‌ های مختلف ارائه می‌ شوند. مشاورین آس در زمینه استخدام بادیگارد خانم و آقا به شما اطلاع می دهند که از شغل محافظ چه انتظاری دارید ، چگونه محافظت می کنند ، چرا بادیگارد را در آن شرکت خاص استخدام می کنید. آنها همچنین بررسی خواهند کرد که چگونه متخصصان آنها خطر احتمالی را ارزیابی می کنند و می پرسند که آیا یک محافظ منفرد برای رفاه کلی لازم است یا اینکه آیا چندین حرفه ای برای خانواده ها ضروری است. به عنوان مثال ، افراد مشهور، سیاستمداران و متخصصان تجارت به طور کلی به دلایل بسیاری نیاز به حمایت و امنیت بیشتری دارند.
  4. بررسی سوابق نیروهای امنیتی. اطمینان حاصل کنید که با استخدام محافظ شخصی نیازهای شما برآورده می گردد. در اصل ، درخواستی که به شما ارائه می شود باید به طور واضح نقل قول ، برنامه عملیاتی و جزئیات محافظانی را که به شما اختصاص داده شده است ، مشخص کند. این وظیفه شماست که بررسی کنید آیا پیشنهاد ارزش هزینه را دارد یا خیر!