نحوه نصب و سرویس آیفون تصویری

سرویس آیفون تصویری / نصب آیفون تصویری / تعمیر آیفون تصویری

سیستم آیفون تصویری یک ویژگی امنیتی عالی برای خانه های شما است. این یک سیستم مخابره داخل ساختمان مستقل است که برای مدیریت تماس هایی که در ورودی یک ساختمان یا یک خانه ایجاد می شود استفاده می شود. این سیستم این امکان را برای شخصی فراهم می کند که در خانه نشسته است و می خواهد بداند چه کسی خارج از درب خانه است و در صورت تمایل می تواند در یک مکالمه شرکت کرده و تصمیم بگیرد که آیا به فرد اجازه ورود بدهد یا خیر! این سیستم در ارتباط با ارتباطات صوتی و تصویری که بین محیط داخلی و خارجی اتفاق می افتد ، کار می کند.

اگر زیاد به دنبال تکنولوژی نیست ، قطعا نمی دانید که نحوه نصب آیفون تصویری چگونه است ؟! برای پاسخ به همین سوال ، باید بدانید که یک سیستم آیفون تصویری از عناصر داخلی و خارجی تشکیل شده است. یک پانل بیرونی در خارج ، یک قفل کنترل الکترونیکی و یک مانیتور داخلی برای یک سیستم مخابره داخل ساختمان ویدئو ضروری است. پانل بیرونی به تعدادی دکمه فشار مجهز شده است تا بازدید کننده بتواند تماس بگیرد ، دید در شب در تمام آب و هوا دوربین با کیفیت بالا ، میکروفون برای بلند کردن صدا و بلندگو برای تولید صدا از داخل خانه را فعال می کند. مانیتور ورودی ویدیو که در داخل است ، به ما اجازه می دهد تا بدانیم چه کسی در ورودی است و آیا باید دسترسی داده شود یا خیر! به غیر از صفحه مانیتور ، چند وسیله جانبی مانند میکروفون و بلندگو و یک دکمه ماشه برای فشار دادن درب الکترونیکی وجود دارد. با طراحی پیچیده و اجزای بیشمار ، روند نصب آیفون تصویری می تواند طاقت فرسا به نظر برسد. با این حال ، پیروی از یک روش روشمند می تواند کارها را آسان کند. از این رو توصیه می شود جهت انجام این کار با تکنسین های حرفه ای و مجرب و آموزش دیده تیم آس تماس بگیرید تا در اسرع وقت جهت انجام این کار اقدام نمایند.

نحوه عملکرد آیفون تصویری چیست ؟

آیفون های تصویری هوشمند آخرین محصول زنگ درب هستن که به شما این امکان را می دهند قبل از اینکه حتی به در نزدیک شوید ، شخص خارج از خانه خود را مشاهده و با او ارتباط برقرار کنید. سیستم های سیم دار مانیتور داخلی و قسمت خارجی محصول را از طریق سیم متصل می کنند. بنابراین ، باید سیستم آیفون تصویری را به سیستم برقی سیم دار خانه خود متصل کنید. با استفاده از سیستم های مخابره داخل ساختمان بی سیم ، نیازی به سیم کشی این قسمت های محصول نخواهید داشت. در عوض ، آنها از طریق امواج رادیویی ارتباط برقرار می کنند. شما فقط باید اطمینان حاصل کنید که این محصول با سیگنالی که توسط دیوارهای ضخیم یا موانع دیگر مانع ایجاد نمی شود ، به شبکه WiFi خانه شما متصل است. محصولات امنیتی بی سیم به شما امکان انعطاف پذیری بسیار بیشتری را می دهند که می توانید متناسب با بودجه خود خریداری کنید.

نحوه انتخاب و خرید بهترین آیفون تصویری

با وجود چنین طیف گسترده ای از محصولات امنیتی ، نحوه و نصب آیفون تصویری مناسب مشکل است! اما جای نگرانی نیست. ما در ادامه شما را با ویژگی هایی آشنا می کنیم که کمک شایانی به شما در زمینه خرید و نصب این محصولات امنیتی می کند.

  • ویدئو : فیلم های امنیتی را مشاهده کنید – بسته به قابلیت های آیفون تصویری چه به صورت زنده و چه به صورت ضبط شده. مطمئن شوید که به دنبال ویدیوی امنیتی با کیفیت بالا هستید ، زیرا اگر از آن به عنوان مدرکی در تحقیقات جنایی یا ادعای بیمه خانه استفاده کنید ، به حداکثر قابل اطمینان بودن آن نیاز خواهید داشت.
  • دستگاه مخابره داخل ساختمان : مراقب کیفیت صفحه داخلی و میکروفون ، از جمله اندازه صفحه باشید. اگر به فکر نصب آیفون تصویری برای منزلی با ساکنان مسن هستید ، کیفیت بالای فیلم ، شنیدن صدای واضح و دیدن فیلم باکیفیت از اهمیت بیشتری برخوردار است.
  • دوربین امنیتی : برای اطمینان از اینکه فیلم های آیفون تصویری شما تا حد ممکن قابل اطمینان است ، به دنبال کیفیت بالا باشید. اگر می خواهید امنیت خانه خود را به صورت شبانه روزی افزایش دهید ، مطمئن شوید که زنگ درب ویدیویی شما شامل فناوری دید در شب مادون قرمز است. به علاوه ، بررسی کنید که بسته به انتخاب شما ، زنگ در ویدئو فیلم های فیلم را به صورت رنگی یا سیاه و سفید می گیرد.
  • فناوری تشخیص حرکت : جدیدترین محصولات آیفون تصویری شامل فناوری تشخیص حرکت هستند. به محض اینکه بازدیدکننده از خانه خود سنسورهای حرکت را خاموش کرد ، به شما اطلاع داده می شود و به شما امکان می دهد آنها را در صفحه مانیتور داخلی مشاهده کنید.
  • عملکرد دید در شب : این می تواند یک ویژگی جدایی ناپذیر از دوربین امنیتی زنگ درب ویدئویی شما باشد. با ویژگی دید در شب ، امنیت خانه خود را شبانه روز افزایش دهید ، به شما امکان می دهد چهره های شناخته شده را تشخیص دهید – و چهره های ناشناخته را حتی در طول شب بازدارید.
  • مانیتور داخلی : اطمینان حاصل کنید که استفاده از این کار برای همه ساکنان خانه ، از جمله کودکان خردسال و بستگان مسن آسان خواهد بود.
  • قابلیت های بی سیم : نصب سیستم های سیم دار می تواند گران تر باشد ، بنابراین ممکن است بخواهید گزینه های بی سیم را در نظر بگیرید.
  • سیستم های امنیتی خانه هوشمند : اتصالات بی سیم سیستم امنیت خانه شما را ارتقا می بخشد. زنگ در ویدئویی خود را از راه دور از طریق یک برنامه در دستگاه های هوشمند خود کنترل کنید و به شما امکان کنترل کامل و آرامش خاطر را می دهد.
  • مقاومت در برابر آب و هوا : این محصول امنیتی خانه در خارج از خانه قرار داده می شود ، بنابراین اطمینان حاصل کنید که با دوام باشد.

مراحل نصب آیفون تصویری :

سیم کشی

بدیهی است که شما باید کابل را از دوربین فیلمبرداری خارج به مانیتور داخل آن اجرا کنید. شما می توانید این کار را با سوراخ کاری یا از طریق سقف انجام دهید.

سوراخ کردن دیوار و نصب براکت

ایده روشنی ازنحوه نصب آیفون تصویری خود داشته باشید. قبل از شروع وضعیت دوربین ها و مانیتور را تعیین کنید. سوراخ ها را با استفاده از دریل سنگ تراشی سوراخ کنید ، شاخه های دیواری را وارد کرده و کابل را از داخل بیرون بکشید.

سیم ها را به دوربین وصل کنید

مرحله آشکار بعدی در نصب سیستم آیفون تصویری ، اتصال سیم ها به دوربین ها است. این کار را می توانید با پیروی از راهنمای ذکر شده در اکثر دوربین ها انجام دهید. همچنین ، قبل از شروع استفاده از آنها ، از ایمن بودن اتصال اطمینان حاصل کنید.

دوربین را به دیوار نصب کنید

اکنون دوربین را به براکت از قبل قرار داده شده یا پایه دوربین وصل کنید و مطمئن شوید که محکم نصب شده و برای هر کسی که از آن مکان بازدید می کند قابل مشاهده است. دوربین را در ارتفاع مناسبی قرار دهید.

نصب براکت مانیتور در داخل ساختمان در نصب آیفون تصویری

اکنون که قسمت جلویی ما آماده است ، باید قسمت انتهایی آن را تنظیم کنیم. براکت مانیتور را در محل مورد نظر تنظیم کرده و سیم های فشار را بیرون بیاورید. سیم ها را به ورودی مانیتور وصل کنید و منبع تغذیه مانیتور خود را وارد کنید. اکنون مانیتور را روی براکت مانیتور از قبل ثابت شده محکم کنید. موقعیت مانیتور را طبق نیاز تنظیم کنید.

نحوه سرویس آیفون تصویری

اگر شما یک سیستم آیفون تصویری دارید که آنطور که باید کار نمی کند ، ممکن است ناامید کننده باشد ، زیرا به این معنی است که ممکن است هنگام بازدید کننده از آن مطلع نباشید. تعمیر آیفون تصویری کار ساده ای است و برای سرویس آنها فقط به آگاهی اساسی از نحوه كار آنها نياز داريد. اگر در یک واحد آپارتمانی زندگی می کنید ، باید اطمینان حاصل کنید که دستگاه داخلی شما به درستی کار می کند. از این رو توصیه می کنیم جهت سرویس آیفون تصویری با تکنسین های حرفه ای تیم آس تماس بگیرید!

  1. گام اول : به زنگ آیفون تصویری نگاهی بیاندازید و از نظر وجود علائم آسیب دیدگی یا پارگی کلی آن را ارزیابی کنید. اگر به نظر نمی رسد که هیچ آسیبی به خود دکمه وارد شده باشد ، به مرحله بعد بروید.
  2. گام دوم : برای ارزیابی وضعیت سیم کشی داخل دستگاه در سرویس آیفون تصویری ، از پیچ گوشتی برای برداشتن پوشش داخلی استفاده کنید. نگاهی دقیق به سیم کشی بیاندازید و مطمئن شوید که با دکمه داخلی شما ارتباط خوبی دارد. اگر مقدار زیادی از گرد و غبار یا کثیفی وجود دارد ، از پارچه و الکل جهت پاک کردن کثیفی ها استفاده کنید.
  3. گام سوم : در این مرحله از تعمیر آیفون تصویری از ولتاژ متر برای تست ولتاژ سیستم مخابره داخل ساختمان خود استفاده کنید ، زیرا این می تواند دلیل بالقوه کار نکردن آن باشد. اکنون سیم ها را به هم بزنید تا ببینید آیا هنگام تماس آنها صدای زنگ را می شنوید. در صورت عدم وجود نویز ، ترانسفورماتور مقصر است.
  4. گام چهارم : سیم کشی ولتاژ پایین متصل به ترانس را بررسی کنید. اگر این حالت شل شد ، با استفاده از پیچ گوشتی آن را محکم کنید.
  5. گام پنجم : سیم کشی آیفون تصویری را بررسی کنید. اگر سیم کشی شل باشد ، از پیچ گوشتی و نوار برقی استفاده کنید تا آن را محکم کرده یا صدمه به سطح سیم کشی را برطرف کنید. حالا برای تست ولتاژ دوباره از ولت متر استفاده کنید. اگر اینترکام شما به درستی کار کند ، ولتاژ آن بین 6 تا 16 ولت خواهد بود.

قبل از خرید و اقدام جهت نصب آیفون تصویری باید پنج مورد زیر را حتما بررسی کرده و در نظر بگیرید :

  • اجزا : آیفون های تصویری شامل یک قطعه در فضای باز با دوربین و میکروفون و یک قطعه داخلی با مانیتور است که صحنه را در ورودی نمایش می دهد ، همانطور که توسط دوربین روی قطعه خارجی گرفته شده است. شما نباید نگران ین باشید که نمی توانید بازدید کننده خود را در شب ببینید ، زیرا دوربین داخلی چراغ های مادون قرمز در اطراف خود دارد که دوربین را قادر می سازد تصاویر را حتی در شرایط کم نور نیز ضبط کند. این دستگاه از نظر جسمی مقاوم است.
  • ضبط تصویر و فیلم : بسته به نوع آیفون تصویری که انتخاب می کنید ، واحد قادر به ضبط تصاویر منطقه نزدیک آن و فیلم های کوتاه خواهد بود. اگر بازدیدکننده مشکوکی دارید و بعدا باید بازدید آنها را مرور کنید ، این ویژگی می تواند مفید باشد.
  • قیمت و بسته بندی : قیمت آیفون تصویری در مقایسه با آرامش خاطر و بی نظیری که برای شما به وجود می آورد ، هیچ چیز نیست. در صورت تمایل به ایجاد امنیت در خانه و نصب آیفون های تصویری بیشتر ، حتما هنگام انتخاب گزینه های به روزرسانی را بررسی کنید. تعداد صفحه هایی را که دریافت می کنید با توجه به قیمت ، وضوح دوربین داخلی و اندازه صفحه نمایش در واحد داخلی را در نظر بگیرید.
  • برنامه اضافی : هنگامی که سیستم آیفون تصویری را با سایر دستگاه های امنیتی خانه موجود مانند سیستم کنترل دسترسی ادغام کنید ، می توانید افرادی را که پشت درب منزل هستند بررسی کنید و از راه دور قفل درب را باز کنید تا به آنها اجازه ورود به سیستم را بدهید.