0
سبد خرید خالیست.

خدمات کارواش سیار نانو و ضدعفونی خودرو

خدمات کارواش سیار نانو و ضدعفونی خودرو

کارواش سیار نانو و خدمات ضدعفونی خودرو / ضدعفونی خودرو در برابر ویروس کرونا

اکثر مردم وقت کافی برای رفتن به کارواش و ساعت ها انتظار در صف کارواش ها ندارند. خیلی ها هم علاقه ای به شستشوی ماشینشان در حیاط منزل خود ندارند. نتیجه نهایی ؟ از تمیز کردن خودروی خود خودداری می کنند! اما نگران نباشید. راه حل مناسبی برای این موضوع وجود دارد : کارواش سیارنانو! چه در خانه ، محل کار و یا خارج از خانه باشید ، شرکت آس متخصصین حرفه ای و کارآزموده خود را به محل مورد نظر شما ارسال کرده تا در هر روز هفته خدمات کارواش سیار نانو را برای شما انجام دهند.

محاسبه قیمت و هزینه کارواش سیار نانو

هیچ چیزی لذت بخش و رضایت بخش تر از درخشیدن ماشین شما در یک روز آفتابی نیست. لازم نیست که یک خودروی جدید بخرید تا احساس نو بودن ماشین خود را بکنید. فقط کافیست از خدمات کارواش سیار نانو شرکت آس بهره مند شوید. در ادامه قصد داریم به شرح جزییات خدمات کارواش سیار آس بپردازیم. پس با ما همراه باشید! اثرات ویروس کرونا (COVID-19) بر حمل و نقل منجر به کاهش فعالیت اقتصادی شده است. اطمینان از ایمنی ، تمیز و بهداشتی بودن وسایل نقلیه با خدمات ضدعفونی خودرو در برابر ویروس کرونا باید در اولویت باشد.

اهمیت ضدعفونی خودرو در برابر ویروس کرونا

هر مشاغلی که به استفاده از وسایل نقلیه احتیاج داشته باشد باید از کارمندان و مشتریانی که به خدمات آنها بستگی دارند محافظت کند مشاغل برای جلوگیری از شیوع بیشتر COVID-19 باید اقدامات ارزشمندی در زمینه خدمات صدعفونی خودرو ایجاد کنند. خدمات ضد عفونی کننده وسیله نقلیه ما به حفظ سطح بالای بهداشت وسایل نقلیه تجاری برای کاهش شیوع عفونت کمک می کند. خدمات ضد عفونی کننده حمل و نقل ما به منظور کاهش آلودگی متقابل و اطمینان به کارمندان ، مشتریان و بازدیدکنندگان از ایمنی وسایل نقلیه شما و رعایت استانداردهای بالای بهداشتی طراحی شده است. خدمات ضدعفونی کننده وسایل نقلیه ما برای بسیاری از وسایل ضروری حمل و نقل مانند وسایل نقلیه ناوگان تجاری ، اتوبوس ها ، تاکسی ها و وسایل نقلیه شخصی مناسب است.

تمیز کردن و ضد عفونی نقاط لمسی – داخلی وخارجی – با هدف قرار دادن سطوح کلیدی مانند دستگیره درها ، فرمان ، صفحه نمایش پنل ، کمربند ایمنی ، کف و دنده برای جلوگیری از آلودگی متقابل ویروس کرونا کمک شایانی می کند. استفاده از دستگاه مه پاش برقی برای ضدعفونی خودرو سریع ترین راه برای ضد عفونی کردن مناطق بزرگتر است که نیاز به ورود سریع با حداقل اختلال دارد و می تواند طیف وسیعی از سطوح خودرو از جمله منسوجات و آنهایی را که دستیابی به آنها دشوار است با استفاده از روش های معمول تمیز کردن پوشش دهد.

ضدعفونی نقاط لمسی

کارواش سیار چیست ؟

کارواش سیار هنر شستن و تمیز کردن خودرو در محل مورد نظر شماست تا خودروی شما شبیه به روز اولش شود. این کار بسیار دقیق تر از کارواش های سنتی است. در کارواش سنتی خودروی شما از دستگاه عبور کرده و فقط قسمت بیرونی آن تمیز می شود و اگر بخواهید قسمت داخلی آن نیز تمیز شود ، باید ساعت ها منتظر بمانید! اما در سرویس کارواش سیار نانو، متخصصین حرفه ای آس به محل مورد نظر شما رجوع کرده و با استفاده از مواد نانو تمامی قسمت های داخلی و خارجی خودروی شما را تمیز می کنند و در انتهای کار خودروی شما ضدعفونی می شود. در حالی که هر کسی می تواند با تمیز کردن داخل و خارج اتومبیل به بهترین شکل ممکن خدمات کارواش سیار را ارائه دهد ، اما سپردن این کار به شرکت آس این اطمینان را حاصل می کند که این سرویس توسط متخصصین با تجربه با تکنیک های مناسب و محصولات با کیفیت بالا انجام می شود.

شست و شوی قسمت بیرونی خودرو :

نمای بیرونی خودروی شما به طور روزانه در معرض آلاینده های محیط زیست قرار می گیرد – گرما ، سرما ، باران ، باد و غیره. حتی اگر آن را نبینید ، کاملا احساسش خواهید کرد. یک روز انگشتان خود را روی رنگ خودرو بکشید تا آلودگی شدید روی آن را احساس کنید. به طور معمول ، این آلاینده ها آسیب زا بوده و پاک کردن آن ها بسیار مشکل است و بدین ترتیب با سرویس کارواش معمولی از بین نرفته و از این رو خدمات کارواش سیار با نانو مورد نیاز می باشد. این آلاینده ها در دراز مدت تاثیر منفی بر روی رنگ خودرو داشته و باعث اکسید شده آن و نهایتا محو شدن رنگ می شود. اگرچه این آلودگی ها بی ضرر به نظر می رسد ، اما آلاینده هایی مانند مدفوع حشرات و پرندگان ، قطرات آب باران ، شیره درختان و غیره می توانند در صورت عدم توجه باعث آسیب دائمی شوند.

به همین دلیل ما خدمات کارواش سیار نانو برای قسمت های بیرونی خودرو را به صورت ماهانه به شما پیشنهاد می کنیم و با این کار خدمات پولیش / براق کردن را به صورت خیلی ملایم بر روی سطح آلودگی اعمال می کنیم. خدمات آب بندی رنگ و یا جلا دادن پس از شستشوی عادی خودرو یک راه ایده آل برای محافظت از پوشش رنگ خودرو در مقابل آلاینده های هوا می باشد. استفاده از واکس به دلیل داشتن خاصیت آب گریز ( دفع آب ) ، یک راه دیگر برای محافظت از رنگ خودرو است. در نهایت متخصصین ما خدمات ضدعفونی را انجام می دهند تا دیگر نگران ویروس کرونا نباشید و با خیال راحت در ماشین خود بنشینید!

به طور کلی خدمات کارواش سیار نانو برای قسمت بیرونی خودرو شامل موارد زیر است :

  • شستشوی خارجی و خشک کردن = این فرآیند شستشو و خشک کردن با دست انجام می شود. متخصصین با محصولات مخصوصی بدنه خودرو را اسپری و پاک می کنند. این شامل شستن دستی رینگ ، دستگیره در و شیشه است.
  • بررسی رنگ = ازپد مخصوصی برای از بین بردن هرگونه آلودگی ، کثیفی و یا باقی مانده پس از شستن ماشین استفاده می شود. این کار باعث می شود سطح خودرو تمیزتر و نرم تر شود و به اثربخشی بیشتر پولیش و واکس کمک شایانی می کند.
  • پولیش = پولیش سطح خودرو در خدمات کارواش سیارنانو باعث پاک شدن یک ترکیب ساینده بر روی رنگ اتومبیل می شود تا لایه های کوچکی از پوشش پاک شود. این کار باعث می شود خراش ها و لکه های کوچک در رنگ از بین برود.
  • واکس یا آب بندی = به منظور ایجاد درخشش و براقیت خودرو و افزودن یک لایه محافظ به رنگ ماشین ، از درزگیر استفاده می شود. در بعضی موارد می توان از واکس استفاده کرد.

خدمات کارواش سیار نانو برای قسمت های بیرونی خودرو

متخصصین آموزش دیده آس قادر به پاک کردن تمامی لکه های روی خودرو از طریق خدمات کارواش سیار با نانو هستند ( لکه هایی که با کارواش معمولی پاک نمی شوند ). قبل از اعمال هر گونه روشی برای بهبود رنگ خودرو تمامی آلاینده های سطح باید تمیز شود ، زیرا ممکن است بر روی نتیجه نهایی تاثیر منفی بگذارد.

خدمات پرداخت و براق کردن در کارواش سیار با استفاده از دستگاه های برقی برای از بین بردن هر گونه لکه و خراش جزئی صورت می گیرد. البته هدف اصلی آن محو کردن براقیت رنگ است. این کار بسیار دقیق و زمان بر است که به توجه و دقت زیادی نیاز دارد. پس از اتمام کار اگر سطح ماشین را پولیش بزنید ، میکرو خراش های روی سطح ماشین پاک شده و ماشین شما ظاهری زیبا و درخشان به دست می آورد. مرحله پولیش / براق کردن به شرایط وسیله نقلیه شما بستگی دارد و بدیهی است که هرچه خودروی شما آسیب بیشتری دیده باشد ، این مراحل بیشتر طول می کشد. مراقب باشید که پولیش را با واکس اشتباه نگیرید! بهترین راه برای درک این مسئله این است که واکس ها حاوی هیچ ساینده ای نیستند در حالی که پولیش این کار را انجام می دهد.

در پایان کار کارواش سیار با نانو برای قسمت بیرونی خودرو به منظور کاهش ساییدگی و خوردگی ، جلا یا آب بند رنگ برای ایجاد یک پوشش محافظ در اطراف خودرو استفاده می شود. اگرچه هدف اصلی آن محافظت در برابر آلاینده های محیط زیست است ، اما همچنین می تواند درخشندگی بیشتری ایجاد کند. نهایتا تمامی قسمت های مختلف خودرو ضدعفونی می شود.

مزایای صفرشویی قسمت بیرونی خودرو :

  1. به حداقل رساندن خراش ها و لکه
  2. افزایش ارزش خودرو
  3. بهبود و محافظت از وضعیت رنگ خودرو
  4. بازگرداندن / تقویت درخشش و براقیت رنگ خودرو
  5. پاک کردن لکه ها ، قطرات آب باران و مدفوع حشرات و پرندگان و شیره درختان و گیاهان
  6. رسیدگی به اکسیداسیون / محو بودن رنگ / کدری و مات بودن رنگ
مزایای صفرشویی خودرو

شست و شوی خودرو

  • با استفاده از کف حاصل از آب و شامپو
  • دستمال های میکروفایبر برای خشک کردن
  • شست و شوی آینه و شیشه ها
  • ضدعفونی کاپوت

بررسی و رسیدگی به قسمت های آسیب دیده

  • قسمت های چرمی خودرو
  • پولیش زدن
  • پرداخت و جلا دادن
  • کاهش خراشیدگی
  • بررسی رنگ خودرو

محافظت و نگهداری

  • پوشش محافظ واکس
  • آب بند رنگ
  • درخشش تایر خودرو
  • رسیدگی به پوشش پلاستیکی
  • رسیدگی به پوشش لاستیکی

کارواش سیار نانو برای قسمت داخلی خودرو

به طور خلاصه متخصصین آس برای شست و شوی قسمت های داخلی ماشین از محصولات و تجهیزات مخصوصی برای تمامی سطوح همچون کفی ، تشک ، صندلی ، قالپاق ، داشبورد ، کنسول ، رنگ ، آینه و غیره استفاده می کنند. این کار چیزی فراتر از یک تمیزکاری معمولی و اسپری زدن و دستمال کشیدن ساده است. متخصصین حرفه ای آس از جدیدترین محصولات نانو برای شست و شو استفاده می کنند تا اطمینان حاصل شود محیط خودروی شما هم برای خودتان و هم سایر سرنشینان بی خطر می باشد.

به طور کلی خدمات کارواش سیار با نانو برای قسمت داهلی خودرو شامل موارد زیر است :

  • جارو زدن = جارو زدن صندلی ها ، کفی ، صندوق عقب و ….
  • فرچه زدن = این کار برای از بین بردن لکه های کف خودرو و تشک ها انجام می شود
  • تمیز کردن شیشه ها = تمیز کردن پنجره های کناری و جلو پنجره
  • رسیدگی به قسمت های چرمی خودرو = از پاک کننده چرم مخصوص برای تمیز کردن قطعات چرمی خودرو استفاده می شود
  • ضدعفونی = در پایان کار از مواد ضدعفونی مخصوصی در تمامی قسمت های مختلف خودرو استفاده می شود

برخی از رایج ترین نکات کلیدی کارواش سیار نانو قسمت داخلی خودرو به شرح زیر است :

استفاده از تجهیزات و مواد شوینده مناسب

به عنوان مثال استفاده از مواد شوینده قوی در کارواش سیار بر روی سطوح چرمی ، شاید در ابتدا آن را تمیز کند اما پس از خشک شدن آسیب جدی به چرم می رساند. بدون دانش اطلاع کافی از محصولات مناسب ، ممکن است به صندلی های خودرو آسیب وارد شود.

شستشوی داخل خودرو

استفاده از تکنیک صحیح

مشابه موارد فوق ، اگر در استفاده از محصولات و تجهیزات مناسب مهارت نداشته باشید ، می توانید آسیب جدی به فضای داخلی خودروی خود وارد کنید. حتی برخی از مواد شیمیایی با دوز و غلظت مناسب می توانند برای استنشاق یا برای پوست شما خطرناک باشند. یک نمونه متداول شستن بیش از حد با فشار زیاد روی سقف است که می تواند باعث ضعیف شدن چسب شود و نهایتا باعث شل و ول شدن سقف خودروی شما می گردد. به همین دلیل است که این کار را باید به شرکت های معتبر همچون متخصصین حرفه ای شرکت آس بسپارید!

شستشوی داخل خودرو (01)

استفاده از محلول های رقیق کننده مناسب

مواد تمیز کننده و شامپوها در تمیز کردن و از بین بردن لکه ها بسیار موثر هستند. اگر غلظت مواد بیش از حد زیاد باشد ، باعث تغییر مداوم بافت سطوح شده و اگر غلظت مواد بسیار کم باشد ، در واقع هیچ قسمتی در فرآیند کارواش سیار تمیز نمی شود. البته بسته به نوع مواد ، رقیق کننده ها و غلظت های مختلف مناسبی وجود دارد.

شستشوی کف خودرو

نظافت

  • جارو زدن
  • ضدعفونی سطوح سخت
  • تمیز کردن آینه و شیشه
  • پاک کردن گرد و غبار با فرچه
  • نظافت ستون و دور درب ها
  • بوزدایی
  • جمع آوری آشغال های داخل خودرو

ترمیم

  • شستن صندلی ها
  • شستن کف ماشین
  • شستن زیرپایی
  • پاک کردن لکه ها
  • تمیز کردن صندلی های چرمی

محافظت

  • بررسی قسمت های پلاستیکی
  • بررسی داشبورد
  • بررسی کنسول ماشین

مناطق تحت پوشش کارواش سیار نانو شرکت خدماتی آس :

  1. كارواش سيار پاسداران
  2. کارواش سیار تهرانپارس
  3. کارواش سیار جنوب تهران
  4. کارواش سیار در غرب تهران
  5. کارواش سیار ستارخان
  6. کارواش سیار در سعادت آباد
  7. کارواش سیار شهرک غرب
  8. کارواش سیار فرمانیه
  1. کارواش سیار قیطریه
  2. کارواش سیار نزدیک قلهک
  3. کارواش سیار میرداماد
  4. کارواش سیار در تهران منطقه 1
  5. کارواش سیار مرکز تهران
  6. کارواش سیار محدوده تجریش
  7. کارواش سیار ونک
  8. کارواش نانو غرب تهران

مزایای کارواش سیار نانو :

علاوه بر درخشش خودرو ، کارواش سیار نانو مزایای بالقوه زیاد دیگری همچون موارد ذکر شده در لیست زیر نیز دارد :

  1. صرفه جویی در زمان – از آنجایی که یک متخصص در مکان مورد نظر شما حضور خواهد داشت ، دیگر مدت زمان طولانی در صف کارواش های معمولی منتظر نخواهید ماند!
  2. صرفه جویی در هزینه – بدون وجود نیروی کارآمد و تجهیزات مناسب ، هزینه زیادی برای شستشوی خودروی خود باید صرف کنید. با خدمات کارواش سیار نانو ، با قیمت مناسب تر کیفیت خدمات بالاتری را کسب خواهید کرد.
  3. شخصی سازی خدمات – به جای انتخاب خدمات جداگانه در کارواش ، می توانید انواع خدمات همچون نظافت ، پولیش ، ترمیم و غیره را خودتان انتخاب نمایید.
  4. برنامه ریزی از قبل – هر ماه می توانید برنامه مشخصی برای کارواش سیار با نانو تنظیم کنید.
  5. همکاری با نیروی کار متخصص از نزدیک – در کارواش های معمولی هیچ وقت نمی دانید چه کسی بر روی خودروی شما کار می کند و هر بار کیفیت کار متفاوت خواهد بود. اما با خدمات کارواش سیار آس ، اطمینان خواهید داشت که خودروی شما هر بار توسط تیم حرفه ای و آشنا تمیز می شود.

خدمات شستشوی خودرو نانو در محل شرکت آس به دو صورت روشویی تنها ( بدون سوییچ ) و شستشوی کامل می باشد که شامل موارد زیر می باشد :

  1. روشویی شامل : شستشوی خودرو + شیشه ها از بیرون + لاستیک
  2. شستشوی کامل : شستشوی خودرو + شیشه ها از داخل و بیرون + جاروبرقی کامل + دستمال داشبورد + لا دری ها

اکنون ممکن است برایتان این سوال پیش بیاید که مواد نانو چیست ؟! کلمه ” نانو” به اندازه مولکول ها یا ذرات موجود در روکش اشاره دارد. این ذرات از 80 الی 100 نانومتر متغیر هستند. اگر بخواهیم آن را مقیاس بندی کنیم ،25 میلیون نانومتر در اینچ وجود دارد. از آنجایی که ذرات بسیار ریز هستند وقتی روی یک سطح قرار می گیرند ، تمام منافذ را آب بندی می کنند و باعث می شوند سطح آبگریز باشد ( ضد آب باشد ) و همچنین در برابر اشعه ماورا بنفش ، خراش ، مواد شیمیایی ، گرمای شدید و حتی هر نوشته ای نیز مقاوم شوند.

خدمات ضدعفونی خودرو پس از اتمام کار :

در طول چند ماه گذشته بیماری همه گیر COVID-19 بر روی همه افراد در ایران تاثیرات منفی گذاشته است. اگرچه اقدامات دولت برای مقابله با این بحران بسیار مهم است ، اما موارد بسیاری وجود دارد که همه ما می توانیم کمک کنیم تا از شیوع ویروس کرونا در جامعه نیز جلوگیری کنیم. بسیار مهم است که ما این بیماری را جدی بگیریم و در خانه ها و محیط کارمان اقدامات حیاتی انجام دهیم. در ادامه قصد داریم شما را با شرایط ضدعفونی خودرو پس از اتمام کارواش سیار نانو بیشتر آشنا سازیم. همچنین لیستی از نکات مربوط به نحوه تمیز کردن و ضد عفونی کردن خودروی خود در مقابل ویروس کرونا تهیه کرده ایم.

وسایل نقلیه اغلب سطح و مواد مختلفی در فضای داخلی خود دارند و متخصصین حرفه ای آس این اطمینان را حاصل می کنند که می توانند فضای داخلی خودرو را بدون آسیب رساندن به سطوح ضدعفونی کنند و متعهد به حفظ امنیت شما و خانواده تان در این بحران سلامتی است. این فرآیند شامل روش های ضدعفونی خودرو در برابر ویروس کرونا برای مناطق با لمس بالا مانند دستگیره درها ، فرمان ، دنده و دکمه های کلیدی است. محلول ضد عفونی کننده ما 99.9% از میکروب ها را از بین می برد.

واقعیت های اهمیت روش های ضدعفونی خودرو در برابر ویروس کرونا :

  • فضای داخلی اتومبیل به طور متوسط 9 برابر کثیف تر از سرویس بهداشتی عمومی است.
  • تقریبا 283 نوع باکتری در ماشین شما وجود دارد.
  • شدت کثیفی داشبورد شما به اندازه توالت است.
  • دنده ، داشبورد ، نگهدارنده فنجان و محفظه تعویض یدکی شما جز مناطقی هستند که بسیار جرم می گیرند.

حتی اگر افراد با اتومبیل خود مسافرت بسیار کمتری دارند ، لازم به یادآوری است که COVID-19 می تواند تا 72 ساعت در برخی از مناطق دوام داشته باشد ، بنابراین احتمال دارد وسیله نقلیه شما ویروس را در خود جای دهد. دقیقا همانطور که کارکنان مراقبت های بهداشتی باید از تجهیزات محافظ شخصی (PPE) استفاده کنند ، هنگام تمیز کردن اتومبیل خود نیز باید احتیاط کنید – به خصوص اگر نگران باشید که در داخل یا وسیله نقلیه شما اثری از ویروس باشد. برخی از مناطقی که باید خدمات ضدعفونی روی آن ها اعمال شود به شرح زیر هستند :

  1. دستگیره درب خارجی – اولین نقطه تماس هر وسیله نقلیه
  2. کابین جلو – فرمان ، سوئیچ ها و دکمه ها ، صفحه نمایش لمسی ، کنسول مرکزی ، دنده ، ترمز دستی ، نگهدارنده های لیوان ، درب های داخلی ، محفظه دستکش از داخل و خارج ، آفتاب گیر
  3. قسمت مسافر عقب – نگهدارنده های لیوان ، تکیه گاه بازو ، کلیدها و دکمه ها ، قسمت های سوکت USB ، درهای داخلی
  4. کمربندهای ایمنی و گیره ها در طی مراحل تمیز کردن به راحتی فراموش می شوند. اگر صندلی عقب و صندلی های کودک را در اختیار دارید ، روش های ضدعفونی خودرو در برابر ویروس کرونا برای این قسمت ها را فراموش نکنید
  5. تمامی صندلی ها و محل استراحت صندلی
  6. سطح کف – تمام کف های ماشین و زیر آن ها شسته شده و ضدعفونی می شوند
  7. موتور خودرو
  8. سوئیچ اتومبیل – فراموش نکنید که سوئیچ خود را تمیز و ضد عفونی کنید ، مخصوصا اگر سوئیچ های مشترک با کسی دارید. به یاد داشته باشید ، کلیدهای شما نیز به خانه شما برده می شود

چه موادی برای ضد عفونی قسمت های داخلی خودرو بی خطر هستند ؟

طبق منبع معتبر مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ، موثرترین محصولات برای از بین بردن ویروس کرونا ، آب و صابون و محلول های الکلی است که حداقل 70 درصد از الکل ایزوپروپیل دارای منبع معتمد هستند. این محصولات برای فضای داخلی وسایل نقلیه نیز ایمن هستند. محصولات حاوی سفید کننده ، پراکسید هیدروژن و آمونیاک در از بین بردن ویروس های کرونا موثر است ، اما می تواند به روکش و چرم صندلی خودرو آسیب برساند و باعث تغییر رنگ پارچه ها شود. همچنین ممکن است باعث تحریک پوست و چشم و سوختگی شوند. طبق تحقیقات جدید ، تمیز کردن با سفید کننده می تواند باعث ایجاد آلودگی های هوای داخل ماشین نیز شود. شرکت آس برای خدمات ضدعفونی کرونا از دستگاه مه پاش برقی و مواد ضد عفونی پرسیدین پلاس ( بر پایه پر استیک اسید و هیدروژن پر اکساید ) و آنولیت (بر پایه کلر ) جرمی پی ساید ( بر پایه پر سولفات پتاسیم ) استفاده می نماید. همچنین تکنسین ها همراه با لباس های یک بار مصرف ایزوله جهت ضد عفونی خودروی شما اعزام شده و خدمات ضد عفونی را انجام می دهند.

مراحل ضدعفونی خودرو به شرح زیر است :

  • در وهله اول باید بدانید که تیم حرفه ای و آموزش دیده آس در حین ضدعفونی کردن خودروی شما دستکش و ماسک و لباس های مخصوص می پوشند تا از استنشاق مواد شیمیایی و قرار گرفتن در معرض ویروس در امان باشند.
  • تمامی کفپوش های ماشین برداشته می شود و هر گونه کثیفی و گرد و خاک کف تمیز می گردد.
  • سپس تمامی قسمت های داخل خودرو به اولویت و طبق تشخیص کارشناسان در برابر ویروس کرونا ضدعفونی می شود.
  • یک پارچه میکروفایبر یا پارچه نرم را به الکل ایزوپروپیل 70 درصد آغشته شده یا از دستمال مرطوب الکلی برای پاک کردن سطوح با لمس بالا ( فرمان ، کلید ها ، دستگیره ها ، دنده و … ) استفاده می شود.
  • محلول های کاربردی باید چند دقیقه روی تمامی سطوح بماند تا در از بین بردن ویروس ها و باکتری ها موثر باشد.

تفاوت تمیز کردن ، پاکسازی و ضدعفونی

در کار مبارزه با هر ویروسی ، درک تفاوت این کارها بسیار مفید است. در حالی که کلمات ” ضد عفونی کردن ” و ” پاکسازی ” به جای یکدیگر استفاده می شوند ، معنی آنها یکسان نیست :

  • تمیز کردن : حذف آلودگی قابل مشاهده ، آشغال و گرد و غبار با صابون / مواد شوینده و آب. توجه داشته باشید این کار لزوما ویروس ها را نمی کشد و خطر گسترش عفونت را کاهش می دهد.
  • پاکسازی : این کار میکروب ها ، باکتری ها ، قارچ ها و ویروس ها را کاهش می دهد و به کاهش شیوع عفونت کمک می کند.
  • ضدعفونی : در این روش از مواد شیمیایی و ضد عفونی کننده برای از بین بردن میکروب ها ، باکتری ها و ویروس ها استفاده می شود.

خدمات ضد عفونی بهترین متد برای فضای داخلی اتومبیل شما مخصوصا برای سطوحی که مرتبا لمس می شوند ، است. به طور معمول ، ویروس ها بر روی سطوح سخت تری مانند پلاستیک یا فولاد نسبت به سطوح نرم مانند پارچه یا خز ، برای مدت طولانی تری زنده می مانند. فاکتورهای زیادی نیز باید در نظر گرفته شود مانند قرار گرفتن در معرض آفتاب ، دما و جذب سطح. آخرین تجزیه و تحلیل از مجله پزشکی نیوانگلند نشان می دهد که این ویروس می تواند تا 72 ساعت روی فولاد ضد زنگ و پلاستیک زنده بماند – بیشتر از مس ( 4 ساعت ) و مقوا ( 24 ساعت ). با توجه به اینکه اجزای اصلی اتومبیل بیشتر از پلاستیک و فلز تشکیل شده اند ، انجام اقدامات احتیاطی اضافی منطقی است.

خدمات ضدعفونی خودرو

باید توجه داشته باشیم که ما متخصصین بهداشت نیستیم و اقدامات احتیاطی اضافی زیادی نیز برای جلوگیری از شیوع COVID-19 توصیه شده است. با این حال ، همه ما زمان زیادی را در اتومبیل های خود می گذرانیم و از این رو باید مطمئن شوید که محیط داخل خودروی شما ضدعفونی شده است. تکنسین های شرکت آس تمام اقدامات احتیاطی را انجام می دهند تا هم ماشین های مشتریان را ضد عفونی کنند و هم محیطی تمیز و بهداشتی داخل خودروی شما فراهم سازند.

انتخاب مواد مناسب برای ضدعفونی کردن فضای داخلی ماشین

اولین قدم برای تمیز کردن و ضد عفونی کردن فضای داخلی خودرو ، انتخاب مواد تمیز کننده مناسب و بی خطر می باشد. بسته به جنس مختلف قسمت های داخلی خودرو ( پارچه ای ، چرم ، نخی و غیره ) مراحل و مواد تمیز کننده متفاوت خواهد بود. باید از مواد ضدعفونی کننده مناسب استفاده کنید تا برای تمامی سطوح داخلی خودرو بی خطر باشد و لکه های باقی مانده از کارواش سیار نانو را پاک کند و نهایتا تمامی باکتری ها و ویروس ها از بین ببرد. اگر خودروی شما دارای فضای داخلی چرمی است ، احتمالا دارای یک پوشش محافظ نازک برای جلوگیری از تغییر رنگ می باشد. توجه داشته باشید که برخی الکل ها می تواند آن پوشش را خراب کرده و حتی رنگ را از روی خود چرم پاک کند. از این رو انتخاب مواد مناسب برای ضدعفونی خودرو پس از کارواش سیار نانو بسیار حائز اهمیت است.

در این متد می توانید از الکل 70% برای پاک کردن سطوح سخت خودروی خود همچون فرمان ، داشبورد ، صندلی های دستی ، کنسول ، تنظیم کننده صندلی ، تعویض دنده ، صندلی های نگهدارنده کف ، درها ، دستگیره ها و موارد دیگر استفاده کنید. الکل برای تمیز کردن فضای داخلی چرم نیز مناسب است. در هنگام ضد عفونی خودرو ، اولویت بندی این مناطق که زیاد لمس می شوند بسیار مهم است. پروتکل های شرکت آس به گونه ای است که تمام قسمت های داخلی خودرو با بهترین مواد بی خطر ضدعفونی می شوند.

اگرچه طراحی قسمت داخلی خودرو به گونه ای است که بسیار بادوام است ، اما فرچه زدن زیاد و استفاده از پارچه ای خشن باعث ایجاد خراش یا حتی تغییر رنگ می شود. یک دستمال مرطوب آغشته به الکل روی سطوح سخت و تمیز کردن دایره ای ملایم روی تودوزی ها بهترین گزینه برای تمیز کردن و حفظ فضای داخلی خودرو است. همچنین در خدمات ضدعفونی خودرو باید حواستان باشد که آب بیش از حد روی صندلی ها نماند. گر تودوزی پارچه ای با آب خیس بخورد ، آب داخل کوسن نشیمن شده و نهایتا این می تواند باعث رشد قارچ و بوی نامطبوع شود.

یک توصیه معمول از طرف متخصصان آس است که به محض تمیز شدن و ضد عفونی فضای داخلی خودرو ، مهم است که از این پس دستان خود را بشویید و وارد ماشینتان شوید. این کار باعث می شود محیط داخل خودرو شما امن و بی خطر باشد و احتمال ایجاد ویروس در خودرو را کاهش می دهد. فرمان خودرو یکی از پر لمس ترین نقاط داخلی ماشین است و اگر دستان شما همیشه تمیز باشد ، به حفظ تمیز ماندن فرمان پس از اتمام خدمات ضدعفونی کمک شایانی می کند. اگر فکر می کنید فردی که ویروس کرونا داشته داخل خودروی شما شده ، باید جهت اقدامات کارواش سیار با خدمات ضدعفونی پس از اتمام کار با متخصصین حرفه ای آس تماس بگیرید. پزشکان بر این باورند که ویروس می تواند تا سه ساعت در هوا و در سطح زمین برای مدت طولانی تری زنده بماند ، بنابراین اگر فکر می کنید وسیله نقلیه شما در معرض خطر قرار گرفته است بهتر است محتاط باشید.

خدمات ضد عفونی قسمت داخلی خودرو

برای جلوگیری از تماس بیشتر با وسیله نقلیه شما ، تیم خدمات آس در طول کار خود از دستکش استفاده می کنند. آنها همچنین اطمینان حاصل می کنند که هیچ چیز از وسیله نقلیه ای به وسیله نقلیه دیگر منتقل نمی شود و بین هر وسیله دستکش خود را تعویض می کنند و در نظر داشته باشید که هنگام کار در داخل وسیله نقلیه شما ، کارکنان ما با صندلی های شما در تماس نخواهند بود. قبل و بعد از اتمام خدمات کارواش سیار با نانو ، تیم خدماتی آس تمام قسمتهای لمسی بالا در ماشین را ضد عفونی می کنند. ما از متخصصان راهنمایی دریافت کردیم که در هنگام تمیز کردن چه قسمت هایی از ماشین را اولویت بندی کنیم. از کلیدهایتان گرفته تا درها و آینه هایتان ، اطمینان حاصل می کنیم که هر چیزی را که لمس می کنید قبل از دریافت وسیله نقلیه ضد عفونی شده است. کارمندان ما به طور مداوم دست های خود را می شویند و تمیز می کنند. ما مشتریان خود را دوست داریم و تمام تلاشمان را می کنیم تا احساس امنیت را در شما ایجاد کنیم.

یکی از مناطق پر لمسی که هر روز با آن در ارتباط هستیم ، محیط داخل و خارج خودرو می باشد. وسایل نقلیه ما بیش از آنچه که تصور کنیم میکروب و جانوران ریز میکروسکوبی دارند. چنین فضاهایی به چیزی بیشتر از ” تمیزکردن ” و یا ” شستشوی ساده ” نیاز دارند ، آن ها نیازمند ” خدمات ضد عفونی ” حرفه ای هستند. ضدعفونی خودرو خطر شیوع بیماری را کاهش می دهد. با این حال ، برای اینکه وسیله نقلیه خود را به طور کامل از میکروب های ایجاد کننده بیماری در امان نگه دارید ، به کمک متخصصان ضدعفونی کننده آس نیاز دارید. تاکسی ، اتومبیل های اجاره ای ، وسایل تفریحی ، اتوبوس ها و واگن های مترو همه می توانند بیماری را به دلیل وجود میکروب ها و میکروارگانیسم های موجود در افراد مختلفی که در آنها بوده اند منتقل کنند. ضدعفونی کردن این وسایل نقلیه با دستگاه مه پاش روش بسیار کارآمد برای از بین بردن میکروب ها در مکان های صعب العبور و در سطوحی است که نمی خواهید خیس شوند. ذرات این دستگاه در سراسر سیستم تهویه پراکنده می شود و موجوداتی را که تمایل به جمع شدن روی دمنده ، فن و فیلتر دارند را از بین می برد.

تیم تخصصی آس برای ارائه خدمات طبق برنامه شما از خودروی شما بازدید می کند ، وسیله نقلیه شما را کاملا ضد عفونی می کند تا استفاده از آن ایمن باشد و سریع آن را به شما تحویل می دهد. استفاده از دستگاه مه پاش در خدمات ضدعفونی کرونا خودرو سریع ترین راه برای ضد عفونی کردن مناطق بزرگتر است که نیاز به ورود سریع با حداقل اختلال دارد و می تواند طیف وسیعی از سطوح خودرو از جمله منسوجات و آنهایی را که دستیابی به آنها با استفاده از روش های معمول تمیز کردن دشوار است را پوشش دهد.

مزایای خدمات ضدعفونی خودرو :

  • 99.99% از میکروارگانیسم های مضر را از بین می برد : این کار با استفاده از محلول های ضدعفونی کننده مناسب که برای سطوح عمیق و کنترل عوامل بیماری زا طراحی شده است ، انجام می شود. آزمایشات زیادی روی این مواد انجام شده و ثابت شده است که 99.999% باکتری ها و میکروب ها مانند E-Coli ، ویروس آنفلوانزا (H1N1) ، ویروس کرونا ، MRSA و غیره را در عرض چند دقیقه از بین می برد.
  • مناسب برای انواع وسایل نقلیه : ایده آل برای وسایل نقلیه در هر اندازه ، مانند اتومبیل ، SUV ، وانت ، اتوبوس ، واگن قطار و غیره است. به طور موثر تمام سطوح داخلی از جمله مناطق پر لمس ، وسایل و اتصالات را تمیز می کند. بوهای نامطبوع را از بین می برد و شرایط بهداشتی را با نتایج عالی حفظ می کند.
  • خدمات ضدعفونی خودرو توسط تکنسین های آموزش دیده و کاملا مجهز انجام می شود : کلیه تکنسین ها آموزشش های لازم را دیده اند تا خدمات ضد عفونی اتومبیل را به طور موثر و ایمن انجام دهند. آنها با پوشیدن ماسک مناسب صورت ، عینک ، لباس محافظ و دستکش کار را کاملا محافظت شده به اتمام می رسانند.

پس از اتمام کارواش نانو در محل ، متخصصین آس می توانند خدمات ضدعفونی خودرو را ( برای هر نوع اتومبیلی ) انجام دهند. محصول ضد ویروسی و ضد باکتریایی که ما استفاده می کنیم ، به طور موثری تعدادی از عوامل بیماری زا را از هر نوع سطح داخلی سخت از بین می برد و هیچ نشان و لکه ای روی صندلی و صفحه های درب باقی نمی گذارد. این سرویس برای پاکسازی کلیه سطوح و اتصالات داخلی اتومبیل و همچنین دستگیره های درب بیرونی انجام می شود. نتیجه کار این است که از شما در برابر انتقال عوامل بیماری زا محافظت می کند.

آیا خدمات ضدعفونی خودرو برای خودرو و یا خانواده شما بی خطر است ؟

محصولات مورد استفاده شرکت آس در خدمات ضد عفونی برای سطوح و افراد بی خطر و غیر سمی بوده و کاملا ایمن است.

آیا ماشین پس از اتمام ضدعفونی بود می دهد ؟

ممکن است بوی محصولات تمیز کننده به مدت یک الی دو روز باقی بماند.

چه مناطقی در خودرو ضدعفونی می شوند ؟

نقاط پر تماس از جمله فرمان ، دنده ، استارت ، دستگیره درب از داخل و خارج و دکمه ها.

در ادامه قصد داریم شما را با مراحل کامل کارواش سیار با آب ، با جزئیات کامل شرح دهیم. پس با آس همراه باشید! صفرشویی خودرو در محل ، کاری فراتر از جارو زدن و شستن با آب و صابون می باشد. این به معنای توجه به جزئیات ریز است که باعث می شود خودرو شایسته نمایش به نظر برسد. از فضای داخلی شروع کنید تا در هنگام شستشوی قسمت های داخلی نگران بهم ریختن نمای بیرونی خود نباشید.

برای شروع زیرپایی ها را برداشته و کف ، صندوق عقب ، اثاثه یا لوازم داخلی ، قفسه بسته‌ های عقب و داشبورد را جاروبرقی بکشید. صندلی ها را تا انتها به جلو و سپس به عقب بکشید تا کف موکتی زیر آن را کاملا جاروبرقی بکشید. از بالا شروع کرده و به سمت پایین حرکت کنید. گرد و غبار یا کثیفی که در بالا جمع شده است ممکن است پایین بیاید. گرد و غبار یا کثیفی که در پایین انباشته شده است به ندرت می ریزد. لکه های فرش یا اثاثه یا لوازم داخلی را با استفاده از یک شوینده فوم و مالیدن آن با یک پارچه یا اسفنج مرطوب تمیز کنید. قبل از اینکه با حوله خشک کنید ، اجازه دهید چند دقیقه بماند. اگر لکه بیرون نیامد ، این کار را تکرار کنید. پس از استفاده از پاک کننده نهایی ، محل را با یک اسفنج مرطوب بشویید و روند کار از بین بردن لکه را انجام دهید. اطمینان حاصل کنید که سعی کنید تا حد ممکن رطوبت را از پارچه بگیرید. هر گونه رطوبت بیش از حد ممکن است باعث ایجاد قالب گیری و/یا کپک زدگی شود که در روند کارواش سیار خودرو در محل نمی گنجد.

آیا از خدمات شرکت آس رضایت داشته اید؟

برای امتیازدهی روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز / 5. تعداد امتیازها

اولین امتیاز را به این خدمات بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید