مزایای سیم کشی دستگاه سانترال

مزایای سیم کشی دستگاه سانترال

یک سیستم تلفن PBX با بودجه مناسب و دارای ویژگی های غنی یا سیستم تلفن VoIP راه حل ایده آلی برای یک تجارت کوچک در حال رشد است که برای شروع به این سیستم ها نیاز دارد. یک سیستم سیم کشی سانترال تمام ویژگی هایی را که یک تجارت برای مدیریت تماس ها و زمان خود می خواهد را تامین می کند. آنها همچنین می توانند یک تجارت را بزرگتر از آنچه در واقعیت است نشان دهند و با ایجاد چندین بخش ، به تماس گیرندگان کمک کنند. در این مقاله قصد داریم درباره مزایای سیم کشی سانترال تلفن برایتان شرح دهیم. پس با آس همراه باشید!

سیستم تلفن سیم کشی سانترال چیست ؟

سیستم تلفن PBX یک سیستم اداری برای مدیریت تماس ها در یک تجارت ایجاد شده است. با استفاده از سیستم PBX ، تماس گیرندگان به یک مشاغل توسط یک متصدی حرفه ای خودکار مورد استقبال قرار می گیرند و می توانند با استفاده از لیست منو به بخش صحیح منتقل شوند. یکی از مزایای سیم کشی دستگاه سانترال این است که به یک کسب و کارها اجازه می دهند تا بدون نیاز به کارکنان اضافی برای پاسخ به تماس های دریافتی ، حجم بیشتری از تماسه ای تلفنی را مدیریت کند.

برای چندین دهه ، سیستم های تلفنی سانترال بخشی از یک تجارت بوده اند. در ابتدا این سیستم ها برای مکالمه تلفنی ورودی و داخلی استفاده می شدند. معمولا این سیستم ها از یک کنسول به همراه فناوری نصب شده ساخته شده اند. امروزه ، این سیستم ها با داشتن فناوری پیشرفته تر و برنامه نویسی حرفه ای از بسیاری دیگر از ویژگی ها برای ارتقاء یک تجارت پشتیبانی می کنند. یک سیستم PBX یک گزینه بسیار قابل تنظیم و مقرون به صرفه برای یک تجارت کوچک محسوب می شود و این امکان را فراهم می کند تا تمام تماس های دریافتی را فقط با یک سیستم کنترل کند. امروزه سیستم های تلفنی مدرن PBX نیازی به نصب هیچ سخت افزاری ندارند و از نرم افزاری برای هدایت تماس های تلفنی به بخش صحیح و افراد تیم شما استفاده می کنند.

مزایای سیم کشی دستگاه سانترال چیست ؟

وقتی تجارت شما کوچک است ، می توانید به راحتی با یک خط تلفنی وارد دفتر کار خود شوید – خواه آن دفتر در خانه ، ماشین یا مکان دیگری باشد. با رشد کسب و کار شما به خطوط تلفن بیشتری برای کارمندانی که در مرکز مستقر هستند نیاز خواهید داشت. با داشتن خطوط تلفن بیشتر و تعداد تلفن های بیشتر ، پیچیدگی و هزینه می تواند رشد کند. خوشبختانه تجهیزاتی وجود دارد که می توانند این وضعیت را مدیریت کنند – PBX یا ” تبادل شاخه ای خصوصی “. این یک اصطلاح جالب برای راهی است که بتواند تمام تلفن های یک شرکت یا چندین مکان مختلف را با هم پیوند دهد.

سیستم های مدرن رایانه ای هستند و برخی حتی از طریق اینترنت کار می کنند. در حالی که این ممکن است پیچیده به نظر برسد ، حقیقت این است که این فناوری در واقع مدیریت سیستم های PBX را آسان تر می کند. نه تنها این موضوع ، بلکه آخرین سیستم های PBX نیز از آنچه فکر می کنید مقرون به صرفه تر هستند. در ادامه قصد داریم شما را با مزایای سیم کشی سانترال تلفن آشنا سازیم. پس با ما همراه باشید.

ایجاد ارتباطات داخلی

شاید ندانید که حتی وقتی در دفتر خود شماره دیگری را می گیرید ، این تماس در واقع از طریق مبادله شرکت تلفن محلی انجام می شود. بنابراین ، اگر می خواهید با دستیار خود تماس بگیرید این تماس ابتدا به شرکت تلفن محلی منتقل شده سپس به تجارت خودتان بازگشته و سایر خطوط تلفن زنگ خورده و هزینه دارد. یکی از مزایای سیم کشی سانترال این است که تماس بدون نیاز به بیرون رفتن از ساختمان در داخل انجام می شود.

اضافه کردن خطوط تلفن باعث پیچیده تر شدن مدیریت خطوط تلفن های جداگانه شده و هزینه بر نیز می باشد. توجه به این نکته مهم است که ، گرچه ممکن است نگران باشید که مبادله تلفنی خصوصی گران باشد ، اما سیستم های تلفنی سانترال برای مشاغل کوچک وجود دارد و برای تحقق این مزایا نیازی به پرداخت هزینه های گزاف سیستم های تلفن مخصوص کسب و کار نیست.

کنترل متمرکز

سیستم تلفن PBX ویژگی پذیرشگرا ( متصدی پذیرش ) را فراهم می کند که تمامی تماس های خروجی از تلفن های مختلف به شرکت شما ، به سمت یک تلفن هدایت شود. این بدین معناست که به جای قرار دادن لیست طولانی از شماره های تلفن های فردی در دایرکتوری ها یا تبلیغات ، فقط می توانید یک شماره را لیست کنید. شما می توانید این کار را بدون سیستم سیم کشی سانترال نیز انجام دهید ، اما فقط می توانید یک خط تلفن را پاسخ دهید. با یک سیستم تلفنی PBX ، تماس های دریافتی تماس های دیگر را مسدود نمی کند. کارمندان شما حتی زمانی که تماس گیرنده های دیگر پشت خط هستند ، تماس گرفته و دیگران را پشت خط منتظر نگه دارند.

اتوماسیون

یکی از مزایای سیم کشی دستگاه سانترال این است که برای پاسخگویی به تماس ها نیازی به استخدام منشی ندارید. احتمالا برای شما هم پیش آمده که با شرکتی تماس گرفته اید و دستورالعمل های ” خودکار متصدی ” را شنیده اید که شما را برای شماره گیری یک سرویس خاص – که این یک سیستم PBX است – هدایت می کنند. اگر مدت زمان طولانی پشت خط باشید ، خوشایند نیست. سیستم متصدی اتومات سیم کشی سانترال معمولا اجازه می دهند تا تماس گیرندگان یک شماره افزودنی را وارد کنند تا آنچه را که در غیر این صورت ممکن است یک فرآیند منوی وقت گیر باشد ، انجام دهند.

مزایای سیم کشی سانترال : مسیریابی منعطف تماس

سیستم های تلفن PBX دارای ویژگی های بسیاری است که شما در یک تلفن معمولی از آنها استفاده نمی کنید. به عنوان مثال ، شما ممکن است منتظر یک تماس مهم باشید اما مجبورید به صورت اضطراری به یک قسمت دیگر از ساختمان مراجعه کنید. یکی از مزایای سیم کشی دستگاه سانترال این است که شما می توانید تلفن خود را طوری برنامه ریزی کنید که در صورت عدم پاسخگویی در مدت زمانی مشخص ، سیستم PBX تلفن شما را به خطی دیگر منتقل کند. این ویژگی منو پیدا کن / دنبال کن تلفن VoIP می توانند جهت انتقال تماس های شما به سایر تلفن ها و یا ارسال پیام ها به پیام های صوتی تقویت شوند.

توانایی ارسال تماس به این معنی است که در صورتی که یک شخص کلیدی مانند مدیر فروش از محل کار خود خارج شود ، می توانید یک سری مسیریابی پشتیبان را تنظیم کنید. مزایا سیم کشی سانترال تلفن این است که سپس تماس به طور خودکار به یکی دیگر از اعضای تیم فروش ارسال می شود. این گزینه ها اطمینان حاصل می کنند که تماس های حیاتی مشتری بی پاسخ نمانده یا به پست صوتی بر ارجاع داده نمی شوند. همچنین می توانید تماس ها را به گروهی از تلفن ها ارسال کنید و یا در حالی که تماس گیرندگان منتظر پاسخ دادن به تماس های خود هستند ، پیام های خاصی را پخش کنید.

مزایای سیم کشی سانترال : دسترسی متغیر

سیستم های PBX معمولا با نرم افزاری همراه هستند که به شما امکان می دهد هر خط را در شرکت خود تنظیم کنید. پانل کنترل سیم کشی سانترال امکان دسترسی به بسط های مختلف در سطوخ متفاوت را فراهم می سازد. می توانید برخی از تلفن ها را محدود کنید تا آنها فقط با سایر پسوندهای داخلی تماس بگیرند. دیگر خطوط را می توانید برای تماس های بیرونی تنظیم کنید. همچنین می توانید دسترسی به شماره گیری بین المللی را بر روی شماره های افزودنی مشخص محدود کنید.

نظارت بر هزینه

یکی دیگر از مزایای سیم کشی سانترال تلفن این است که اطلاعات تماس های ورودی و خروجی را حفظ می کند. مشاهده تعداد تماس های ورودی کسب و کار شما از ویژگی هایی است که با تلفن های معمولی امکان پذیر نیست. این عملکرد گزارش دهی به شما امکان می دهد ببینید کدام بخش ها تماس های بیشتری را انجام می دهند و کدام برنامه های افزودنی بیشترین کار را از طریق تلفن انجام می دهند. ممکن است متوجه شوید که برخی از برنامه های افزودنی به سختی تماس می گیرند ، در حالی که سایرین نه تنها دائما مشغول هستند ، بلکه صف تماس های در حال انتظار آن ها بسیار زیاد است.

این گزارشات در تنظیم تلفن های اختصاص داده شده کمک شایانی می کنند تا بازدهی کسب و کار شما افزایش یابد. همچنین می توانید ببینید که آیا کارمندان تماس های شخصی برقرار می کنند و هر تماس آن ها چقدر طول می کشد تا متوجه شوید که چه کسی کارآمدترین است و چه کسی وقت و پول را تلف می کند.

افزایش اعتبار کسب و کار شما

مصرف کنندگان تقریبا با تمامی ویژگی های سیستم های سیم کشی سانترال آشنا هستند ، زیرا غالبا وقتی با شرکت های بزرگ کاروری تماس می گیرند با متصدی خودکار آشنا می شوند. از این رو نصب PBX باعث می شود شرکت شما نیز این چنین به نظر برسد. حتی اگر کسب و کار شما کوچک باشد و فقط یک الی دو کارمند داشته باشید ، باز هم یک سازمان بزرگ برای مشتریان به نظر می رسید. این باعث افزایش اعتبار شغلی شما شده و باعث ایجاد اعتماد به نفس در مشتریانی می شود که نگران همکاری با شرکت های کوچک هستند.

یکپارچگی اینترنت

آخرین پیشرفت سیستم های PBX امکان اتصال به اینترنت است. شما می توانید تماس های خود را از طریق سیستمی به نام VoIP که مخفف ” پروتکل صدا از طریق اینترنت ” است ، هدایت کنید. با استفاده از سیستم متصل به اینترنت ، تماس های شما به تلفن های روی میز دفاتر منتقل شده ، اما در واقع از طریق شبکه های تلفنی وارد نمی شوند یا به آنجا نمی روند. نیازی به پرداخت صورتحساب تلفنی نیست ، زیرا از نظر فنی هیچ کس در شرکت شما تماس تلفنی برقرار نمی کند.

روتر اینترنت شما تماس های خود را به هر تلفن VoIP در ساختمان شما ارسال می کند ، به همان روشی که می تواند چندین اتصال اینترنتی مختلف رایانه های شرکت شما را مدیریت کند. اگر نگران هزینه نصب سیستم PBX باشید ، این سیستم مشکلات شما را برطرف می کند. وقتی افراد به سیستم ” Cloud ” سیمکشی سانترال مراجعه می کنند ، در واقع در مورد سیستم های متصل به اینترنت صحبت می کنند. هنگامی که این مفهوم برای سیستم های PBX اعمال می شود ، تنها چیزی که لازم است تلفن دیجیتال بوده که می توانند به روتر اینترنت و رایانه متصل شوند ، زیرا سیستم PBX خود را از طریق مرورگر اینترنت خود تنظیم خواهید کرد. اگر از قبل روتر دارید ، دیگر نیازی به خرید دستگاه PBX نیست.

عدم نیاز به خدمات تعمیر و نگهداری

از آنجایی که سیستم Cloud نیاز به نصب در محل مورد نظر شما ندارد ، دیگر نیازی به خرید تجهیزات اضافی نیست. این بدین معناست که نیازی به نگرانی برای خراب شدن تجهیزات و یا پیچیده بودن نصب نیست. با رفع نیاز به وجود یک جعبه PBX واقعی در دفاتر شما ، هزینه تماس با تکنسین ها یا مهندسین تعمیرات کاملا از بین می رود. یکی از مزایایسیمکشی دستگاه سانترال که از طریق اینترنت به آن دسترسی پیدا می کنید اینست که شما مجبور نیستید تجهیزات خاصی را بیمه کنید یا هزینه های اضافی برای خدمات تعمیر و سرویس و نگهداری تجهیزات بپردازید!