مدت زمان سرویس آسانسور

مدت زمان سرویس آسانسور / زمان سرویس آسانسور / سرویس دوره ای آسانسور / سرویس ماهیانه آسانسور

هیچ چیزی مادام العمر دوام ندارد ، حتی آسانسور شما. فرسودگی و پارگی اجزای آسانسور ناشی از استفاده منظم سرانجام بر عملکرد و راندمان آسانسور تاثیر می گذارد. متوسط طول عمر آسانسورها حدود 20 تا 25 سال است که در این مرحله بسیاری از کارشناسان خدمات نوسازی را توصیه می کنند. آیا شما می دانید که مدت زمان سرویس آسانسور کی است ؟! در اینباره سه موضوع را باید در نظر بگیرید :

یکی از بهترین راه ها برای همراهی با تعمیرات و اطمینان از اینکه آسانسور مسکونی در بهترین شرایط خود است ، برنامه ریزی منظم برای نگهداری و سرویس دوره ای آسانسور است. در حالی که صاحبان خانه می توانند برای کمک به طولانی شدن عمر آسانسور خود چند قدم بردارند ، اما تشخیص عیب کارکرد آسانسور بدون شک کار دشوار بوده و باید توسط سرویسکار آسانسور شهر صورت گیرد ، از این رو همیشه قبل از اقدام به گونه کاری با شرکت آس که دارای پروانه طراحی و مونتاژ آسانسور از وزارت صمت بوده و به اطلاع می رساند غیر از سرویس دوره ای آسانسور ، کلیه خدمات تخصصی از قبیل نصب و راه اندازی اولیه ، اورهال آسانسور و اخذ گواهی استاندارد را نیز برای شما عزیزان انجام می دهد ، تماس بگیرید. کافیست با ما تماس گرفته و نحوه محاسبه هزینه خدمات سرویس آسانسور و کیفیت اجرا را یکجا از ما تحویل بگیرید!

با برنامه ریزی برای تعمیر و نگهداری منظم با یک شرکت تعمیر آسانسور همچون شرکت ساختمانی آس ، شما قبل از بروز مشکلات احتمالی به جای انتظار برای اقدام تا زمانی که مشکلی پیش بیاید ، در بالای مشکلات احتمالی باقی می مانید. تعمیر و نگهداری آسانسور به صورت معمول نیز می تواند عملکرد آسانسور را بهبود بخشد و باعث سواری نرم و سریعتر برای کاربران شود. بدون انجام خدمات تعمیر و نگهداری مناسب ، شما ممکن است با مشکلات احتمالیآسانسور مسکونی خود روبرو شوید که منجر به هزینه های تعمیر و سرویس زیادی می شود. هرچه مدت آن را به تعویق بیاندازید ، به احتمال زیاد آسانسور شما به تعمیرات بیشتری نیاز خواهد داشت.

وقتی صحبت از سرویس دوره ای آسانسور قابل اطمینان می شود ، موارد زیادی وجود دارد که باید جستجو کنید – مواردی که فرد معمولی احتمالا از دست می دهد ، به همین دلیل تعمیر و نگهداری حرفه ای آسانسور ضروری است. مواردی مانند بازرسی ، آزمایش ایمنی ، تعمیرات مجاز کارخانه و تعمیر و نگهداری معمول همه موارد اصلی نگهداری آسانسور مسکونی است. وقتی افراد حرفه ای می آیند تا به آسانسور شما نگاه کنند ، موارد مختلفی وجود دارد که آنها در اطراف ماشین آسانسور ، گودال و ماشین آلات آسانسور بررسی می کنند تا مطمئن شوند همه چیز آنطور که باید عمل می کنند. در اتاق ماشین متخصصان سیم کشی برق شما را بررسی می کنند ، روغن را بررسی می کنند تا مطمئن شوید همه چیز به خوبی روغنکاری شده است و مطمئن می شوند راهی برای ورود به اتاق ماشین وجود دارد که مطابق با استانداردهای کد است. آنها همچنین ممکن است اتاق ماشین را برای وجود یک مدار شاخه جداگانه برای روشنایی بررسی کنند. قطعا هر چیزی را که می تواند مانع دسترسی آنها به تجهیزات شما شود ، از اتاق خارج می کنند.

در داخل کابین آسانسور ، سرویسکار آسانسور شهر اطمینان حاصل می کند که درها می توانند به درستی باز و بسته شوند ، سقف ، نرده ها و دیوارها را برای مشاهده هرگونه آسیب دیدگی بررسی می کند ، چراغ هایی را که ممکن است سوخته باشند تعویض کرده و تلفن اضطراری را بررسی می کند. در هنگام تعمیر و نگهداری در خارج از کابین آسانسور ، افراد حرفه ای پانل ها و میزان پاکسازی درب را بررسی کرده و هرگونه چراغ سوخته را تعویض می کنند. آنها همچنین قاب کابین ، سیستم ریلی ، کابل ها را برای هرگونه نشانه ای از سایش ، دروازه ها ، تمام مدارهای ایمنی را بررسی می کنند و کل سیستم آسانسور را بررسی کرده تا مطمئن شوند در بهترین شرایط کار قرار دارد.

موارد کلیدی نشان دهنده فرا رسیدن مدت زمان سرویس آسانسور :

طول عمر اجزای آسانسور بیشتر از 20 سال باشد

معمول است که بخواهید تا حد امکان از تجهیزات آسانسور حداکثر استفاده را ببرید. تجهیزات آسانسور منسوخ شده می تواند خطرات ایمنی را برای سرنشینان ایجاد کند. اجزای ناقص و خراب ، درب های غیر قابل اطمینان و سایر موارد به ظاهر کوچک مشکلات بسیار جدی ایجاد می کنند. نوسازی آسانسورها هر 20 الی 25 سال بهترین راه برای به حداقل رساندن این خطرات است. علاوه بر این با افزایش سن تجهیزات آسانسور ، منسوخ شدن تجهیزات موضوع مهمی محسوب می شود زیرا دستیابی به قطعات و تجهیزات تعویض شده دشوارتر خواهد بود!

خرابی مداوم آسانسورها

در مجموعه آس ما متعهد هستیم سرویس دوره ای آسانسور را متناسب با نیاز شما انجام دهیم. توجه داشته باشید که هر چند وقت یکبار برای سرویس قطعات آسانسور با تکنسین ها تماس می گیرید. آسانسور شما هر چند وقت یکبار خراب می شود ؟ هر سه ماه ؟ هر شش ماه ؟ اگر بیشتر از حد معمول برای تعمیر و سرویس آسانسور خود با شرکت های خدماتی تماس گرفته اید ، ممکن است زمان نوسازی آسانسور شما فرا رسیده باشد!

افزایش هزینه سرویس و تعمیر آسانسور

هزینه های سرویس دوره ای آسانسور ساختمان خود را محاسبه کنید. غالبا مدیران ساختمان می دانند که در صورت مدرن سازی تجهیزات خود ، در هزینه های بیشتری صرفه جویی می شود. هرگز نگذارید ترس از هزینه های خدمات ، مانع از داشتن تجهیزات ایمن و کارآمد شود. تیم تخصصی آس مقرون به صرفه ترین گزینه های سرویس ماهیانه آسانسور را به شما ارائه می دهد.

آسانسور یک سرمایه گذاری بزرگ است که ارزش قابل توجهی به یک ساختمان می دهد. بازدهی یک آسانسور به چگونگی مراقبت از آن در طول عمر مفید آن مربوط می شود. مدت زمان سرویس آسانسور اگر به درستی تخمین زده شود ، ریسک خطرات جانبی کاهش می یابد. این خطرات شامل مسائل مربوط به مسئولیت ، مسائل مالی و نارضایتی مستاجر است. انتخاب یک برنامه مناسب برای نگهداری و سرویس دوره ای آسانسور تاثیر به سزایی در کارآمد بودن ساختمان و رضایت مستاجرین دارد. انتخاب مدت زمان صحیح سرویس آسانسور اطمینان حاصل خواهد کرد که آسانسور شما :

  • مطابق با کدهای قابل اجرا کار کنید
  • تمامی بازرسی های لازم بر روی آن انجام شده است
  • مستاجرین و افرادی که از آسانسور استفاده می کنند در امنیت قرار دارند
  • صرفه جویی در هزینه های زیاد سرویس

آسانسورهای تجاری نیاز به تعمیر و نگهداری معمول دارند. تجهیزات آسانسور برای کارکرد ایمن و مطمئن به تنظیمات دوره ای ، روغنکاری و بررسی های لازم توسط سرویس کار آسانسور منطقه نیاز دارند. آسانسورها نیز باید سالانه مورد بازرسی قرار گیرند و برای استفاده توسط دولت مجوز بگیرند. به همین دلایل و موارد دیگر ، مهم است که برنامه ریزی نگهداری معمول در آسانسور خود را با تولید کننده یا یک شرکت معتبری همچون شرکت آس انجام دهید. توصیه می شود که مرتبا جهت سرویس دوره ای آسانسور اقدامات لازم را انجام دهید تا در اسرع وقت بتوانید پیچ ​​های شل و چرخ های با صدای جیرجیر را تشخیص دهید. تعمیر آسانسور به صورت ماهانه نیز کار ایده آلی می باشد. برنامه نگهداری آسانسور تجاری شما برای فعالیت شما ضروری است.

به عنوان مالک یا مدیر ساختمان ، شما باید تعیین کنید که آسانسور هر چند وقت یکبار به تعمیر و نگهداری احتیاج دارد و مدت زمان سرویس آسانسور را توسط سرویس کار آسانسور منطقه تعیین کرده و در قرارداد خود ترتیب آن را بدهید. از اصطلاحاتی مانند “سیستماتیک” ، “دوره ای” ، “معمول” یا “در صورت لزوم” خودداری کنید. اگر تجهیزات به تعمیر و نگهداری ماهانه نیاز دارند ، اطمینان حاصل کنید که قرارداد شما تعمیر و نگهداری ماهانه را با اعتبارات قابل اجرا در صورت عدم اجرای آن قید کرده است. همچنین باید اطمینان حاصل کنید که سرویس کار آسانسور منطقه شما قادر به انجام تعمیرات اضطراری در کمترین زمان ممکن می باشد.

آسانسورها نقش مهمی در جامعه بازی می کنند ، بنابراین مهم است که زمان فرا رسیدن نوسازی و سرویس ماهیانه آنها در اولویت قرار گیرد. دلایل مختلفی وجود دارد که نشان می دهد سرویس دوره ای آسانسورها ضروری و سودمند است. برخی از رایج ترین این دلایل عبارتند از :

سرویس دوره ای کدهای ایمنی آسانسورها

ایمنی باید دلیل اصلی در نظر گرفتن سرویس و نوسازی آسانسور باشد. آسانسورهایی که فاقد آخرین فن آوری و تجهیزات هستند می توانند خطرناک باشند و مستعد خاموش شدن غیر منتظره خواهند بود. همچنین تلفن های اضطراری در این دسته از آسانسورها کار نمی کند ، درب ها به خوبی باز و بسته نمی شود و مشکلات جدی دیگری خواهند داشت. از این رو لازم است که آسانسورها از کدهای استاندارد ساختمان و ایمنی استفاده کنند و همین موضوع باعث اهمیت سرویس دوره ای آسانسور ها می گردد.

بهبود کارآیی

آسانسورهای ناکارآمد پول و انرژی و در نتیجه هزینه زیادی هدر می دهند. مدت زمان انتظار طولانی ناشی از آسانسورهای ناکارآمد می تواند باعث ناآرامی در بین مستاجران شود. به روزرسانی سیستم به آرامتر و روانتر شدن سواری کمک خواهد کرد و در نتیجه هزینه تعمیرات کاهش خواهد یافت. از این رو تشخیص فواصل مدت زمان سرویس آسانسور توسط مدیر ساختمان بسیار حائز اهمیت است.

مدت زمان سرویس آسانسور بستگی به نوع و مدل آسانسورها و نیز تعداد توقف در آن ها دارد. اگر سرویسکار با نوع و عملکرد آسانسور مربوطه آشنایی کامل داشته باشد و البته دارای مهارت و تجربه نیز باشد ، در کمترین زمان ممکن به بررسی و سرویس تمامی بخش های آن می پردازد. کسب تجربه و مهارت در انجام خدمات آسانسور مستلزم گذراندن دوره های آموزشی و نیز انجام عملیات های متعدد می باشد.

سرویس دوره ای آسانسورها

انتخاب شرکت معتبر ارائه دهنده خدمات آسانسور سبب بهره گیری از سرویسکاران باتجربه و ماهر و نیز ایجاد آرامش و امنیت بیشتر در آسانسور می شود. تیم تخصصی آس با به کارگیری نیروهای متخصص در بخش سرویس و نگهداری آسانسور با رعایت نکات ایمنی و پیروی از قوانین و استاندارد ها ، آرامش خاطر خاصی را برای شما رقم خواهد زد.

تیم تخصصی آس متعهد است تا با سرویس های ماهیانه آسانسور و نوسازی تجهیزات آسانسورها ، اثربخشی و کارآمدی آن را به حداکثر برساند. به طور کلی سرویس آسانسور و کنترل و نظارت بر قطعات نصب شده در آسانسور از اجزا کلی تا قطعات جزئی ، در یک بازه زمانی مدون که معمولا ماهی یک بار می باشد ، تعریف می گردد.

نکات مهم در قرارداد آسانسور

هنگامی که در حال ارزیابی گزینه های برنامه تعمیر و نگهداری آسانسور خود هستید ، احتمالا یک ایده کلی از آنچه نیاز دارید در ذهن خود دارید. با این حال ، از آنجایی که آسانسورها قطعات بسیار پیچیده ای از تجهیزات هستند موارد خاصی وجود دارد که بسیاری از افراد در مرحله تحقیق از دست می دهند. متاسفانه این اغلب منجر به این می‌ شود که مالک آسانسور با یک ارائه‌ دهنده خدمات غیرقابل اعتماد قرارداد بلندمدت بسته است. آسانسور یک سرمایه گذاری بزرگ است که ارزش قابل توجهی به یک ساختمان اضافه می کند. ارزشی که از آن آسانسور دریافت می‌ کنید مستقیما به نحوه نگهداری آن در طول عمر مفید آن بستگی دارد. یک برنامه سرویس و نگهداری ماهیانه آسانسور با کیفیت برای به حداقل رساندن خطر برای مالک آسانسور طراحی شده است. این خطرات شامل مسائل مربوط به مسئولیت ، قرار گرفتن در معرض مالی و نارضایتی مستاجر است. انتخاب طرح مناسب دوره بازرسی آسانسور برای راضی نگه داشتن مستاجران و عملکرد روان و کارآمد ساختمان شما بسیار مهم است. قرارداد صحیح و همچنین نکات مهم در قرارداد آسانسور شما تضمین می کند که :

  • آسانسور مطابق با کدهای قابل اجرا عمل کنید
  • بازرسی های دولتی مورد نیاز را گذرانده است
  • امنیت برای مسافران
  • جلوگیری از تعمیرات پرهزینه

هنگامی که در حال تحقیق در مورد برنامه های تعمیر و نگهداری آسانسور هستید ، گزینه های شما احتمالا شامل دو سطح قرارداد گسترده است : تعمیر و نگهداری کامل یا بررسی و روغن کاری ( روغن و گریس ). یک قرارداد کامل یک برنامه سرویس دوره ای آسانسور را ارائه می‌ دهد و شامل تماس‌ های خدمات مربوط به مسائلی است که بین بازدیدهای تعمیر و نگهداری رخ می‌ دهد. مزیت قرارداد تعمیر و نگهداری کامل این است که مالک آسانسور می تواند هزینه ثابتی را برای تعمیر و نگهداری آسانسور خود دریافت کند. یک قرارداد بررسی و روغن کاری شامل تعمیر و نگهداری است ، اما هر تماس خدماتی علاوه بر قرارداد نگهداری صورت‌ حساب می‌ شود. قیمت اولیه قرارداد تعمیر و نگهداری پایین‌ تر است ، اما مالک آسانسور ریسک مالی را برای تماس‌ های خدماتی به عهده می‌ گیرد. هر شرکت خدمات آسانسور شامل و مستثنی خدمات مختلف در نسخه های خود از این برنامه های تعمیر و سرویس و نگهداری اسانسور است. به عنوان یک مالک آسانسور، درک اجزای مختلف و نکات مهم در قرارداد آسانسور هر شرکت بسیار مهم است تا بیشترین ارزش را برای پولی که خرج می‌ کنید ، داشته باشید.

سطح پوشش تعیین می کند که چقدر ریسک مالی با آسانسور خود متحمل می شوید – اساسا چه چیزی برای پول خود دریافت می کنید. در قرارداد شما باید به وضوح بیان شود که چه مواردی شامل و مستثنی شده است تا بعدا از هرگونه غافلگیری جلوگیری شود. به عنوان مالک آسانسور، نظارت بر عملکرد در طول مدت قرارداد تعمیر و نگهداری مهم است. این شامل درخواست گزارش و خلاصه نگهداری ماهانه است. برخی از پیمانکاران ممکن است سعی کنند فواصل نگهداری را به هر شش هفته یا حتی هر سه ماه یکبار تغییر دهند ، صرف نظر از اینکه آیا قرارداد شما شامل تعمیر و نگهداری پیشگیرانه ماهانه است یا خیر! هزینه احتمالا یکی از عوامل تصمیم‌ گیری شما در انتخاب ارائه‌ دهنده خدمات سرویس و نگهداری ماهیانه آسانسور خواهد بود ، اما مهم است که بدانید ارزان‌ ترین گزینه همیشه مقرون به صرفه‌ ترین گزینه نیست.

در نظر داشته باشید که یک چک لیست ثابت برای دوره بازرسی آسانسور وجود ندارد. بررسی های ایمنی به نوع تجهیزات آسانسور شما بستگی دارد ، بنابراین تکنسین آسانسور یک چک لیست تعمیر و نگهداری آسانسور خواهد داشت که مخصوص مدل و ساخت دقیق تجهیزات شما است. برخی از رایج ترین اصولی که یک تکنسین در حین سرویس و نگهداری دوره ای آسانسور ارزیابی می کند عبارتند از :

  • مدارهای ایمنی
  • فشار در هنگام بسته شدن درب
  • حافظت درب
  • سطح روغن
  • بررسی علائم و لامپ ها و سیستم روشنایی
  • راحتی
  • هم ترازی بودن با سطح

خدمات سرویس دوره ای آسانسور ها :

مدیریت ساختمان مستلزم اطمینان از عملکرد مناسب کلیه خدمات و امکانات است. پله برقی یا آسانسور وجود در ساختمان شما باید در همه زمان ها به طور صحیح و کارآمد کار کند. بازیینی کلی قطعات نصب شده و نظارت بر عملکرد کلی سیستم آسانسوراز جمله خدماتی است که در بخش سرویس ماهیانه آسانسور انجام می شود. به طور کلی همه سیستم ها و یا مکانیزم ها نیازمند بازدید دوره ای و سرویس و نگهداری هستند ، به ویژه سیستم هایی که ایمنی آنها نقش اساسی در عملکرد کلی سیستم ایفا کرده و خرابی آنها باعث خطرات احتمالی جانی می گردد. بعد از نصب آسانسور سرویس و نگهداری آن از اهمیت زیادی برخوردار بوده و می بایست بطور منظم و حداقل ماهانه یک بار توسط شخص متخصص تحت بازرسی منظم قرار گیرد.

با سرویس ماهیانه آسانسور میتوان از هزینه های خرابی و استهلاک جلوگیری کرد و میتوان با این کار ایمنی آسانسور ها را بالا برد. برای نصب ، تعمیر ، بازسازی ، سرویس و نگهداری آسانسور با شرکت هایی معتبری همچون شرکت خدماتی آس قرارداد بسته که در صورت وقوع حادثه ویا بروز مشکل بتوانید رسیدگی کنید.

مناطق تحت پوشش سرویس ماهیانه آسانسور :

  • سرویس آسانسور در تهرانپارس
  • سرویس آسانسور پیروزی
  • سرویس آسانسور شرق تهران
  • سرویس آسانسور شریعتی
  • سرویس آسانسور شرق
  • سرویس و نگهداری آسانسور غرب تهران
  • سرویس و نگهداری آسانسور در تهران

آسانسور از قطعات مکانیکی ، الکترونیکی واجزای سازه ای از بابت فرم وشکل ظاهری ساخته شده است و به همین منظور اهمیت و بررسی کلیه قطعات چه از کابل ها و دیگر قطعات از جمله کابین و دیگر قسمت های آن برای کارکرد صحیح و دقیق باید مورد بررسی قرار گیرد. انجام این مراحل نیازمند دو بند ازشرایط است که باید در هنگام خرید به آن توجه لازمه را کرد :

  1. در صورت نبود قرارداد سرویس نگهداری آسانسور، صدور بیمه نامه مسئولیت برای آن مقدور نیست.
  2. با انجام سرویس و نگهداری ماهیانه آسانسور قطعات خراب و پوسیده به راحتی شناسایی شده و تعویض می شود.

سرویس دوره ای موتورخانه آسانسور :

  1. بازرسی دمای متوسط موتورخانه و سیستم ترموستات موتور کابین
  2. بازرسی استحکام شاسی پایه موتور
  3. بررسی فیوزها و اتصالات جعبه سه فاز و سیستم ارت
  4. بررسی و تعویض روغن گیربکس موتورآسانسور
  5. بررسی شفت موتور و گیربکس آسانسور
  6. بررسی شیارهای سیم بکسل فلکه کششی موتور و هرزگردها
  7. تنظیم ترمز موتور و بازدید لنت ترمز موتور آسانسور
  8. بررسی سیم بکسل های کابین
  9. نظافت موتورخانه : نظافت داخل موتور ژنراتور و فن موتور آسانسور
  10. بازدید گاورنر و اتصالات گاورنر آسانسور
  11. بازدید ترمینال ها ، اتصالات و قطعات تابلو فرمان آسانسور
  12. تست سیستم نجات اضطراری و شارژ باطری های نجات اضطراری آسانسور

دلایل زیادی برای نصب آسانسور در محیط کار و زندگی همچون راحتی و آسایش شما و خانواده تان وجود دارد. اگر تصمیم به نصب آسانسور دارید ، موارد دیگری وجود دارد که در نگهداری و سرویس ماهیانه آسانسور باید در نظر بگیرید. مهم ترین نکات در مدت زمان سرویس آسانسور به شرح زیر است :

مدل آسانسور

مانند هر لوازم برقی دیگر ، آسانسورها نیز مدل های مختلفی دارند. بسته به مدل ، شرکتی که آن را نصب می کند می تواند راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهد. برخی از آسانسورها و قطعات آن ها به سرویس و تعمیر و نگهداری بیشتری نیاز دارند. از این رو به منظور جلوگیری از هزینه های اضافی ، سعی کنید نسبت به سرویس دوره ای آسانسور اقدام نمایید.

موقعیت مکانی

مدت زمان سرویس آسانسور به موقعیت قرارگیری ساختمان نیز بستگی دارد. شاید شما در شهر و یا منطقه ای زندگی کنید که برای اجرای خدمات سرویس و نگهداری به مجوزهای مختلفی نیاز داشته باشید.

نوع قرارداد

شرکتی که شما برای نصب و سرویس آسانسور خود انتخاب کرده اید ، می تواند گزینه های بسیاری برای نحوه نگهداری از تعمیر و نگهداری ارائه دهد. در قرارداد شما مدت زمان سرویس آسانسور و هزینه های تحت پوشش نیز ذکر می شود.

اگرچه فاکتورهای زیادی در سرویس دوره ای آسانسور موثر است ، اما برآورد زمانی توسط شرکت ارائه دهنده خدمات مشخص می گردد. معمولا توصیه می شود که سرویس آسانسور هر ماه انجام شود و در صورتی که کاربری آن به صورت تجاری / اداری بوده و میزان مصرف از آسانسور خیلی زیاد باشد ، گاها هر هفته و یا یک هفته در میان سرویس دوره ای توسط متخصصین حرفه ای شرکت آس صورت می گیرد. مواردی که باید برای مدت زمان سرویس آسانسور در نظر بگیرید عبارتند از :

مدل آسانسور

هماند سایر لوازم و تجهیزات الکتریکی ، آسانسورها نیز انواع و مدل های مختلفی دارند. با توجه به نوع مدل آن ، شرکتی که برای نصب می آید توصیه های لازم در مورد هزینه سرویس اسانسور و زمان سرویس دوره ای آسانسور را ارائه می دهند. همچنین در انواع قطعات مورد نیاز هر آسانسور تفاوت وجود دارد. برخی از آسانسورها و قطعاتی که آنها نیاز دارند بیشتر از سایر قطعات نیازمند تعمیر و نگهداری و سرویس هستند. بنابراین اطمینان حاصل کنید که برای جلوگیری از هزینه های بعدی سرویس اسانسور ، مراقبت های لازم را پیگیری کنید.

تاثیر محل قرارگیری آسانسور در تعیین سرویس ماهیانه آسانسور

تعیین تعداد دفعات مورد نیاز برای سرویس آسانسور بستگی به محل قرارگیری آن دارد. برخی از الزامات مورد نیاز شهر شما در مورد نحوه کار ایمن آسانسور وجود دارد.

قرارداد سرویس نگهداری آسانسور منطقه

شرکتی که برای نصب آسانسور مسکونی خود انتخاب می کنید ، می تواند گزینه های زیادی برای نحوه نگهداری و سرویس و تعمیر در اختیار شما قرار دهد. در قرارداد شما ، گزینه هایی برای اینکه چند بار و چقدر شرکت می تواند به شما خدمات سرویس ارائه دهد نیز وجود دارد. شما می توانید نوع قراردادی را که می خواهید داشته باشید یا برای نیازهای شما مناسب تر است انتخاب کنید. به این ترتیب می توانید بفهمید که اغلب و چه وقت می توانید تعمیراتی انجام دهید.

برآورد مدت زمان سرویس آسانسور

اگرچه عوامل زیادی وجود دارد که در اغلب موارد انجام تعمیر و نگهداری را تایید می کند ، اما برآورد زمانی است که معمولا توسط شرکت های تاسیساتی داده می شود. پیشنهاد می شود که خدمات سرویس و تعمیر آسانسورها باید چند بار در سال انجام شود.

سرویس آسانسور چیست ؟

آسانسورها مانند وسایل نقلیه نیاز به نگهداری منظم دارند. یک سرویس دوره ای آسانسور به گونه ای طراحی شده است که تجهیزات شما را در وضعیت مطلوبی قرار دهد و شما را از هرگونه مشکل آگاه کند. سرویس دهی به موقع آسانسورها ضمن کاهش هزینه های در حال اجرا در طولانی مدت تعداد خرابی ها را به حداقل رسانده و باعث افزایش طول عمر ، ایمنی و قابلیت اطمینان آسانسور می شود.

چرا آسانسورها نیاز به سرویس دارند ؟

هر دستگاهی که دارای قطعات متحرک باشد می تواند به مرور زمان در اثر استفاده مکرر ، گرد و غبار ، خاک یا فقط ساییدگی عمومی آسیب ببیند. از آنجا که آسانسور عملکرد مهمی را برای مشاغل فراهم می کند ، نگه داشتن افراد و کالاها در حرکت و سرویس دهی منظم برای جلوگیری از خرابی و نگه داشتن آسانسور با اطمینان از اهمیت بسیاری برخوردار است. بسامد سرویس بستگی به نوع تجهیزات ، شرایط محیطی و کاربرد آن دارد.

هنگامی که آسانسور متوقف شود ، چه کاری باید انجام دهیم ؟

اگر آسانسور شما به هر دلیلی کار نکند ، می توانید برای مشاوره بیشتر با متخصصان شرکت آس تماس بگیرید! ما نیاز به دانستن نوع و سال ساخت آسانسور مورد نظر ( مانند آسانسور مسافربری ، پله برقی و غیره ) داریم ، زیرا خطاها و راه حل های موجود برای هرکدام می تواند بسیار متفاوت باشد. هرچه جزئیات بیشتری را ارائه دهید ، مهندسان ما بهتر قادر به تشخیص هر مشکلی خواهند بود.

هر چند وقت یکبار برای سرویس دوره ای آسانسور اقدام نماییم ؟

آسانسورهای تجاری ممکن است به تعمیر و نگهداری مکرر ( نسبت به سایر سیستم های ساختمان ) احتیاج داشته باشند. در قرارداد سرویس آسانسور منطقه توصیه می شود که جهت سرویس ماهیانه آسانسور اقدام نمایید. در کنار خدمات سرویس و نگهداری ماهیانه ، توصیه می شود بازرسی های سالانه را نیز انجام دهید. بازرسی های سالانه به شما کمک می کند تا از مشکلات جدی پیش رو جلوگیری شود.

آیا باید خدمات نگهداری آسانسور را از قبل برنامه ریزی کنیم ؟

به جای اینکه مجبور باشید هر ماه برای سرویس آسانسور خود با تلفن شرکت خرابی آسانسور تماس بگیرید ، با تنظیم این خدمات از قبل در انرژی و هزینه ها صرفه جویی کنید. بسیاری از شرکت ها همچون شرکت آس خدمات سرویس ماهیانه آسانسور را ارائه می دهند. هنگامی که برای خدمات تعمیر و نگهداری خود برنامه ریزی می کنید ، می توانید ساختمان خود را جهت هر گونه خرابی و از کارافتادگی آماده کنید.