رنگ آمیزی نمای ساختمان

رنگ آمیزی نمای ساختمان / نقاشی نمای ساختمان / نقاشی نمای بیرونی خانه و ساختمان / رنگ نمای ساختمان / رنگ نما

نقاشی نمای خارجی هر خانه و ساختمان بزرگ یا کوچک ، کار دشواری است. برخلاف نقاشی قسمت های داخلی ساختمان ، انتخاب رنگ مناسب که بتواند در برابر آب و هوای شدید مقاومت کند و حتی در ماه های سخت سال نیز سازگاری داشته باشید بسیار حائز اهمیت است. متخصصین شرکت خدمات ساختمانی آس خدمات ویژه ای در زمینه رنگ آمیزی نمای بیرونی ساختمان ها ارائه می دهند. تیم با تجربه و حرفه ای ما برای تبدیل رویای شما به واقعیت ، افزایش جذابیت و ارزش خانه و ساختمان شما ، به سرعت و به طور موثر کار خواهند کرد.

محاسبه قیمت و هزینه نماشویی ساختمان

ما به تعداد بی شماری از صاحبان ساختمان ها کمک کرده ایم تا ظاهر و نمای ساختمان خود را از داخل و خارج تغییر دهند. متخصصین آس برای خدمات نقاشی بیرونی از محصولات با کیفیت و عالی برای تضمین پایان کار استفاده می کنند. ما اهمیت آماده سازی مناسب را در مورد نقاشی بیرونی درک می کنیم. در حقیقت ، تیم حرفه ای شرکت آس اغلب به همان اندازه که برای نقاشی داخل ساختمان ها وقت می گذارند ، به زیباسازی نمای بیرونی ساختمان ها نیز اهمیت می دهند. این موضوع برای پروژه های طولانی مدت نقاشی نمای بیرونی ساختمان بسیار مهم است. تیم آس تواند به شما در انتخاب رنگ و نوع رنگ مناسب برای خانه و شرایط آب و هوایی منحصر به فرد شما کمک می کند. برخی از رایج ترین خدمات حرفه ای رنگ آمیزی نمای ساختمان ما شامل موارد زیر است :

  • نقاشی نمای بیرونی خانه ها
  • نقاشی نمای بیرونی ساختمان های تجاری و اداری
  • نقاشی گاراژ

هرگز تاثیری که یک پوشش رنگ تمیز و تازه در نمای بیرونی ساختمان شما ایجاد می کند را دست کم نگیرید! فرقی نمی کند نمای ساختمان شما آجری باشد یا گچ و سیمان ، چوبی ، وینیل و یا حتی تکه های چوب سرو!

روند رنگ آمیزی نمای ساختمان :

اولویت اول ما این است که اطمینان حاصل کنیم روز شما را کاملا مختل نمی کنیم. معمولا قبل از شروع کار جزئیاتی همچون تایید رنگ مورد نظر مطابق با نوع ساختمان و شرایط جوی و محیطی بررسی می گردد. در صورت تمایل به نقاشی بیرون منزلتان تمامی گل و درخت و گیاهان اطراف منزل باید پوشیده شوند ، تمامی کثیفی و کپک و قارچ های روی نما برداشته شده ، سوراخ ها و شکاف ها پر شده ، دیوار شسته می شود و درز درب و پنجره ها بسته می شود. انتخاب رنگ های مناسب می تواند یکی از سخت ترین قسمت های کار نقاشی نمای بیرونی ساختمان باشد. قطعا شما مجبور نیستید این کار را به تنهایی انجام دهید! متخصصین حرفه ای آس با بررسی های لازم بهترین گزینه را برای شما انتخاب می کنند. متخصصان ما اصول اولیه طرح ها و ایده های رنگ آمیزی خانه را به شما ارائه داده و به شما کمک می کنند تا رنگ های مناسب فضای خود را پیدا کنید.

با نقاشی نمای بیرونی ساختمان می توانید در کوتاه ترین زمان و با کمترین هزینه ، نمای بیرونی ساختمان خود را نو کنید و به ارزش ملک خود بیافزایید. این لایه نازک از رزین و رنگ دانه از نمای بیرونی ساختمان شما در برابر آفتاب و باد و باران محافظت می کند. اگر روند رنگ آمیزی نما به درستی اجرا شود ، 15 سال دوام خواهد داشت ، البته به شرطی که از مواد با کیفیت بالا استفاده کنید ، آنها را با احتیاط ( و با در نظر گرفتن به آب و هوا ) استفاده کنید و مهمتر از همه ، ابتدا سطح آن را تمیز و سنباده بزنید.

شستشوی نما قبل از نقاشی

قبل از رنگ آمیزی نمای ساختمان ، یک اسکراب کامل ضروری است. این کار کثیفی ها و تکه های رنگ باقی مانده روی سطح را از بین برده و مانع چسبندگی پوشش تازه می شود و از شر کپک که روی رنگ در همه مناطق به غیر از خشک ترین مناطق رشد می کند خلاص می شوید. تکنسین های ما این کار را با تجهیزات مدرنی همچون واترجت انجام می دهند. دیوارها باید قبل از پاک كردن مرطوب شوند و سپس با مواد شوینده مناسب شسته شوند.

خراشیدن سطح قبل از نقاشی نمای بیرونی ساختمان

رنگی که پوست پوسته ، حباب زده یا تاول زده است باید از بین برود. توجه داشته باشید که اگر رنگ شما حاوی سرب است ، باید در مراحل تراشیدن و سنباده زنی اقدامات احتیاطی ویژه ای انجام دهید تا از خود ، خانواده و محیط در برابر گرد و غبار سمی محافظت کنید. تراشیدن رنگ با دست یک کار طاقت فرسا است ، زیرا شما باید از هر طرف به آن حمله کنید. اما در مقایسه با آن آسیاب برقی و سمباده ، کمترین آسیب برای حذف لایه های قدیمی است. می توانید با استفاده از دستگاه های مخصوص رنگ را نرم تر کنید.

مرحله سمباده زنی نما قبل از رنگ آمیزی

با حذف رنگ های شل شده ، وقت آن رسیده تا آنچه را که باقی مانده است ارزیابی کنید. اگر بیشتر رنگ هنوز به خوبی چسبیده باشد و خیلی ناهموار نباشد ، می توان مرز بین رنگ و چوب خام را با کاغذ سنباده با مش 50 یا 8 صاف کرد. این کار را می توان با دستگاه سمباده زنی نیز انجام داد. پس از اتمام سمباده زنی ، وقت آن رسیده است تا شکاف ها و فرورفتگی های جزئی را پر کنید ، هرگونه پوسیدگی را ترمیم کرده و قطعاتی را که از بین رفته اند جایگزین کنید.

اعمال پرایمر قبل از نقاشی نمای بیرونی خانه

پرایمرها برای نفوذ ، مهر و موم شدن و ایجاد سطح مناسبی برای چسباندن پوشش های بالا فرموله شده اند. از پرایمر روی چوب خام ، بتونه ( خمیر یا گردی که برای پر کردن سوراخ چوب و دیوار و غیره به کار می‌ رود ) و اپوکسی یا روی رنگ با سطح گچ و خراب استفاده کنید. از پرایمرهای آکریلیک می توان در اکثر سطوح استفاده کرد ، اما روی چوب سرو یا چوب قرمز ، پوشش های روغنی از ضروریات هستند.

بتونه کاری

وقتی پرایمر خشک شد ، تمامی درزها و شکاف های کوچک را بتونه کاری کنید. اکثر افراد حرفه ای از آکریلیک های سیلیکونیزه استفاده می کنند ، زیرا رنگ به سیلیکون های مستقیم نمی چسبد. تصمیم گیری در مورد استفاده از رنگ اکنون بسیار آسان شده است ، زیرا لاتکس های آکریلیک رنگ های پایه روغن را تقریبا به سمت نابودی کشانده اند. آکریلیک ها عملکرد مطلوبی دارند و به راحتی کپک نمی زنند و VOC کمتری ساطع می کنند ، بنابراین با کیفیت جدید هوا مطابقت دارند. آخرین تصمیم بزرگ در رنگ آمیزی نما ، نحوه استفاده از رنگ است. بیشتر افراد حرفه ای از اسپری رنگ پاش استفاده می کنند زیرا سریع اعمال می شود.

رنگ نقاشی ساختمان

کار نقاشی نما در تهران ، پوشش نهایی در سیستم عایق حرارتی شامل گچ های سنتی است که بر روی دیوارهای یک یا سه لایه اعمال می شود. و به این ترتیب بسیار در معرض شرایط آب و هوایی سخت – باران ، آفتاب و یخبندان خواهد بود. بنابراین رنگی که برای نقاشی ساختمان انتخاب می کنید باید از کیفیت خوبی برخوردار باشد. با این حال ، این کافی نیست، زیرا باید با زیرلایه که قرار است پوشش داده شود و همچنین شرایط اطراف خانه ، همساز شود. کدام رنگ نما را انتخاب کنیم و کدام یک بهترین است ؟ رنگ های نما در انواع مختلفی موجود است – آنها می توانند آکریلیک ، سیلیکون ، سیلیکات ، سیلیکون-سیلیکون باشند. از نقطه نظر عمل، ترکیب شیمیایی رنگ مهم نیست ، بلکه ویژگی های ناشی از آن مهم است. اکنون به شرح برخی از رایج ترین انواع رنگ نقاشی ساختمان ها می پردازیم :

رنگ آکریلیک

به دلیل محبوبیت و کمترین قیمت به عنوان نمونه اولیه در نظر گرفته می شوند. معمولا آنها اولین انتخاب رنگ هستند که در صورت نیاز به موارد خاص به رنگ های دیگر تغییر می کنند. آنها یک پوشش الاستیک تشکیل می دهند ، در برابر آب باران مقاوم هستند و در رنگ های مختلف از جمله رنگ های شدید موجود هستند. آنها از مقاومت متوسطی در برابر آلودگی برخوردارند ، اما می توان آنها را به راحتی با یک دستگاه فشار آب شست. شستن قسمت های بلند و صعب العبور دیوارها کار آسانی نیست ، بنابراین در مناطقی که آلودگی هوا زیاد است پیشنهاد می کنیم رنگ دیگری را برای کار نقاشی ساختمان در تهران انتخاب کنید. رنگ آکریلیک به رشد جلبک حساس است و بقایای سبز مشخصی را تشکیل می دهد. این اتفاق به ویژه در مورد مناطقی که دائما در سایه هستند رخ می دهد – به عنوان مثال جایی که خانه ای در میان درختان قرار دارد.

بزرگترین محدودیت محصولات آکریلیک ، چه رنگ و چه گچ ، نفوذپذیری بخار نسبتا کم ، یعنی مقاومت در برابر انتشار بالا است. در نتیجه آنها برای عایق کاری با پشم معدنی ( که به راحتی بخار قابل نفوذ است ) مناسب نیستند. اگرچه می توان آن را روی گچ های اکریلیک قدیمی اعمال کرد. یک متخصص باید بررسی کند که آیا این رنگ برای اعمال روی گچ ها مناسب است یا خیر!

رنگ های سیلیکات

این دسته از رنگ های مخصوص نقاشی ساختمان ساده که سیلیکات نیز نامیده می شوند ، گران تر از آکریلیک بوده و در تنوع رنگ های کمتری موجود است. از سوی دیگر در برابر آلودگی ، به ویژه توسعه جلبک ها ( بهترین ویژگی همه رنگ های موجود در بازار ) مقاوم هستند. آنها بستر نامطلوب و به شدت قلیایی را تشکیل می دهند (pH 11-12). در منطقه جنگلی انتخاب خوبی خواهد بود. دارای نفوذپذیری بخار خوب است ، اما مقاومت کمتری در برابر ضربه آب دارد – پس از بارش شدید باران ممکن است لکه های مرطوب روی نما به جای بگذارند. خوشبختانه این دسته از رنگ ها خیلی راحت خشک می شوند. در حالی که در رنگ آمیزی با رنگ های سیلیکات باید به شرایط آب و هوایی غالب توجه شود – برای چند روز اول به سختی در برابر باران ، نور شدید خورشید و باد مقاوم است.

رنگ های سیلیکونی

آنها نسبتا گران هستند ، اما مقاومت منحصر به فردی در برابر آب و آلودگی دارند. آنها آبگریز هستند ، بنابراین ما می توانیم قطرات آب مروارید را به جای رگه های روان ببینیم. باران به نوعی می تواند سطح آنها را از آلودگی بشوید. با این حال ، باید در نظر داشت که چنین خود تمیزکاری معمولا بسیار ناهموار است – به خصوص در ساختمان های کم ارتفاع. مقاومت در برابر آب با نفوذپذیری بخار خوب همراه است ، بنابراین این رنگ را می توان برای هر نوع عایق و گچ اعمال کرد. حتی می توان گفت که آنها جهانی هستند.

در ادامه نگاه اجمالی به روند رنگ آمیزی نمای ساختمان می پردازیم : رنگی که پوست کنده ، حباب زده یا تاول زده است باید از بین برود.در ادامه نگاه اجمالی به روند رنگ آمیزی نمای ساختمان می پردازیم :

  • برآورد هزینه = زمانی که تصمیم به نقاشی نمای بیرونی ساختمان خود می گیرید ، قطعا نیازمند برآورد و تخمین هزینه ها هستید. تیم ما برای جمع آوری تمام جزئیات پروژه از ساختمان شما بازدید می کنند. سپس در اسرع وقت برنامه رنگ آمیزی با هماهنگی شما تنظیم می شود. در نهایت رنگ مورد نظر شما با مشورت و راهنمایی های مشاورین انتخاب می گردد.
  • آماده سازی مراحل اجرا = آماده سازی مراحل کار جهت اطمینان از بالا بودن کیفیت کار نهایی بسیار اهمیت دارد و ما مراحل اساسی را برای آماده سازی همه سطوح قبل از تماس یک برس رنگ با آنها دنبال می کنیم. برخی از این مراحل به شرح زیر است :

  1. شستشوی کلیه سطوح برای از بین بردن هرگونه کپک ، قارچ یا کثیفی
  2. از طریق ساییدن و سمباده زدن هر گونه رنگ شل را تراشیده و قسمت های براق را آماده می کنیم
  3. برای اطمینان از عدم نفوذ آب در آینده ، شکاف ها با آب بند پر می شود
  4. تمام مراحل آماده سازی خدمات رنگ آمیزی نمای ساختمان شما جامع و تکمیل شده با جزئیات و مراقبت از خانه شما است. ما در طول پروژه شما در ارتباط مداوم هستیم ، بنابراین شما با کاری که تیم نقاشی برای شما انجام می دهد احساس راحتی می کنید.

  • رنگ آمیزی حرفه ای و تمیزکاری دقیق = پس از آماده شدن تمام سطوح ، نقاشی نمای بیرونی ساختمان شما آغاز می شود. در نظر داشته باشید که تیم مجرب آس آموزش های لازم در این زمینه را دیده اند و می توانید با خیال راحت کار خود را به ما بسپارید! در این مرحله :

  1. ما تمامی مناطقی که به رنگ آمیزی احتیاج دارند اولویت بندی می کنیم تا اطمینان حاصل شود کل نما به صورت یکنواخت نقاشی می شود.
  2. کلیه سطوح با باکیفیت ترین رنگ ها ، نقاشی می شوند.
  3. بررسی کلیه سطوح پس از اتمام کار

نکات کلیدی در نقاشی نمای بیرونی ساختمان

دلایل مختلفی می تواند وجود داشته باشد تا احساس کنید یک لایه رنگ جدید برای نمای ساختمان شما ضروری است. ممکن است از رنگ قدیمی در خانه خود خسته شده باشید و به سادگی یک پوشش تازه و امروزی بخواهید. شاید نما به شدت کثیف شده باشد و یا در معرض شرایط بد آب و هوایی قرار داشته است. اینها ممکن است نشانه هایی باشند که زمان آن رسیده است که با قدیمی ها خداحافظی کنید و رنگ جدیدی به خانه خود بدهید. شما همچنین می توانید اولین لایه رنگ را روی یک خانه تازه ساخته شده قرار دهید. رنگ آمیزی نما مهم ترین چیزی است که در ظاهر نمای ساختمان شما تاثیرگذار می باشد. این کار بسیار دشوار بوده و از این رو باید حتما زیر نظر متخصصین مجرب و کارآزموده انجام شود. در ادامه قصد داریم شما را با رایج ترین نکات کلیدی نقاشی نمای ساختمان بیشتر آشنا کنیم. پس با آس همراه باشید :

  1. گام اول.در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی = همیشه شرایط آب و هوایی مناسب را برای نقاشی نما انتخاب کنید. دمای بسیار پایین و بسیار بالا هر دو می توانند برای رنگ کردن نما مضر باشند. گرمای شدید و آفتاب نیز بر رنگ تاثیر می گذارد. خواندن برگه اطلاعات محصول سازنده قبل از شروع نقاشی ارزش دارد. همیشه زمان خشک سال را که رطوبت کمتری وجود دارد ترجیح دهید.
  2. گام دوم. تمیز کردن نما = رنگ هرگز روی سطح کثیف یا ناهموار نمی چسبد ، بنابراین حتما سطح نما باید از طریق خدمات نماشویی کاملا تمیز شود. هر رنگ پوست کنده یا قسمت های پوسته پوسته شده را به آرامی سنباده بزنید تا سطحی زبر برای چسبیدن رنگ ایجاد شود. اگر روی دیوارها کپک یا قارچ وجود دارد ، قبل از رنگ آمیزی آن را بردارید. با استفاده از محلول سفید کننده روی دیوارها ، آن را با دقت بردارید و بگذارید 15 دقیقه خیس بخورد. کاملا بشویید و اجازه دهید دیوارها کاملا خشک شوند.
  3. گام سوم. آماده سازی سطح نما = ابتدا قبل از رنگ آمیزی سطح بیرونی نمای ساختمان ، بازرسی بصری خوبی انجام دهید. در صورت وجود نقاطی که نیاز به پرکردن و چسباندن دارند ، با مواد پرکننده مناسب ، تمام سطوح را به صورت یکنواخت تراز کرده و آن را به سطحی هموار برای دریافت رنگ تبدیل کنید. شکاف ها ، فرورفتگی ها یا سوراخ های جای میخ در دیوارها را با پرکننده خارجی از قبل مخلوط شده پر کنید. همچنین شکاف های کوچک در اتصالات و اطراف درها و پنجره ها پر کنید. تمام سطح را به آرامی سنباده بزنید و با آب بشویید و بگذارید خشک شود.
  4. گام چهارم. استفاده از پرایمر = لایه پرایمر مناسب را با قلم مو یا غلتک روی سطح بمالید و بگذارید به مدت 6 تا 12 ساعت خشک شود. این پرایمر پایه ای یکنواخت برای پوشش بالایی ایجاد می کند. پس از خشک شدن لایه اول پرایمر، لایه دوم پرایمر را بمالید و بگذارید 6 تا 8 ساعت بماند.
  5. گام پنجم. نقاشی نمای ساختمان = نما باید همیشه از بالا به پایین رنگ شود. اولین لایه رنگی را که انتخاب کرده کرده اید بزنید و بگذارید 10 تا 12 ساعت خشک شود. پس از خشک شدن لایه اول ، لایه دوم را بزنید و اجازه دهید حداقل 24 ساعت خشک شود. پس از خشک شدن لایه دوم ، در صورت نیاز یک لایه دیگر روی آن اعمال کنید. زمانی که رنگ های باکیفیت را به کار می برید و آن را به درستی تکمیل می کنید ، سال ها دوام می آورد. بنابراین کار نقاشی نمای بیرونی ساختمان را مطابق با شیوه های خوب و صحیح و پیروی از توصیه های ارائه شده توسط سازندگان مربوطه و معمار/مهندس خود انجام دهید.

مراحل نقاشی کردن نمای بیرونی ساختمان ها

انجام این کار ممکن است حتی بیشتر از یک هفته طول بکشد و به شرح زیر می باشد :

  1. شست و شو = قبل از نقاشی ، نمای بیرونی ساختمان باید شسته شود. برای این کار می توان از دستگاه فشار آب قوی استفاده کنید. بهترین کار این است که از بالا شروع کنید تا تمام آلودگی وکثیفی ها از لبه های حاشیه خارج گردد.
  2. تراشیدن = در این مرحله باید تمام رنگ ها شل شده روی سطح تراشیده شود. معمولا توصیه می شود روی سطح زمین پارچه ای و یا کیسه ای پهن شود تا رنگ ها روی عابر پیاده و یا چمن ها ریخته نشود.
  3. سمباده زنی = در روند رنگ آمیزی نمای ساختمان ، سمباده زنی یک مرحله ضروری برای صاف کردن سطوح خارجی و ایجاد یک سطح ایده آل برای چسبیدن رنگ است.
  4. تعمیر = اگر قسمت هایی از نمای ساختمان نیازمند تعمیرات باشند ، باید قبل از شروع کار قسمت بیرونی آنها را وصله کنید.
  5. پایه ریزی = سپس سطح مورد نظر باید پایه ریزی شود. تولید کننده رنگ مشخص می کند که چند لایه مورد نیاز است.
  6. درزگیری = تمام شکاف ها و گوشه ها باید آب بندی شوند تا هیچ رطوبتی به داخل آن نفوذ نکند.
  7. رنگ آمیزی = سرانجام ، وقت آن رسیده است تا ساختمان شما به رنگ دلخواهتان نقاشی شود.

علت همکاری با شرکت آس جهت رنگ آمیزی نمای ساختمان :

شرکت آس در هر مرحله از نقاشی نمای ساختمان بالاترین کیفیت را ارائه می دهد. وقتی ما را برای انجام این کار انتخاب می کنید ، می توانید روی موارد زیر روی ما حساب کنید :

  • نقاشان حرفه ای و با تجربه که در این زمینه بهترین آموزش ها را دیده اند و از بهترین ابزارها استفاده می کنند
  • برخورداری از دانش کافی و راهنمایی های لازم در مورد سفارشی کردن طرح رنگ آمیزی نمای بیرونی ساختمان
  • یک تجربه بدون استرس از ابتدا تا انتهای روند کار
  • نتیجه کار چشمگیر که نمای بیرونی ساختمان شما را متحول کرده است

تیم متخصص آس در نقاشی تعدادی از سطوح خارجی همچون موارد زیر مهارت های لازم را دارند :

  • بتون
  • گچ و سیمان
  • چوب ، کامپوزیت و وینیل
  • درب ها و پنجره ها
  • لایه پوششی فیبری و پیش آمدگی لبه بام
  • کرکره های چوبی و وینیلی
  • نرده های آهنی و فرفورژه

انتخاب رنگ مناسب برای نقاشی نمای بیرونی ساختمان :

اگر تصمیم به رنگ آمیزی نمای ساختمان خود را دارید ، اغلب یکی از اولین مراحل کار انتخاب رنگ مناسب است. عناصر زیادی وجود دارد که باید هنگام انتخاب رنگ نمای بیرونی خانه خود در نظر بگیرید :

  • چشم انداز : محیط اطراف ساختمان شما در انتخاب رنگ مناسب تاثیر گذار است. اگر ساختمان شما زیر سایه قرار دارد ، باید رنگ روشن تری را در نظر بگیرید. با این حال ، اگر می خواهید با درختان ترکیب شوید باید به سراغ رنگ های تیره تر بروید. بسیار مهم است که به این فکر کنید که چگونه می خواهید نمای بیرونی خانه شما محیط آن را تکمیل کند.
  • معماری : ساختار و طراحی و معماری ساختمان تاثیر بسیار زیادی در انتخاب رنگ خواهد داشت. با وجود اینکه خانه شما ساخته شده است ، رنگ ها می توانند به جلب توجه به جزئیات خاص معماری کمک کنند.
  • رنگ های موجود : سقف ، مسیر ورودی و سنگریزه هنگام رنگ آمیزی تغییر رنگ نمی دهند. از این رو در نظر بگیرید که چگونه می خواهید رنگ های نمای بیرونی ساختمان شما این ویژگی ها را برجسته کند.

هزینه رنگ آمیزی نمای ساختمان چه قدر است ؟

هزینه این کار به عوامل مختلفی همچون سایز ساختمان ، شرایط پیرامون ساختمان شما ، رنگ انتخابی و سایر فاکتورهای دیگر بستگی دارد. همچنین اگر آسیب های جدی به نمای ساختمان وارد شده باشد و نیازمند تعمیرات جدی باشد ، باید هزینه بیشتری پرداخت کنید.

مدت زمان نقاشی نمای بیرونی ساختمان چه قدر است ؟

زمان مورد نیاز برای انجام این کتر بسته به اندازه خانه و ساختمان شما ، شرایط بیرونی ، شرایط آب و هوایی و نوع رنگ مورد استفاده در کار متفاوت است. به طور میانگین یک پروژه معمولی 3 الی 4 روز و یک پروژه پیچیده بیشتر از یک هفته طول می کشد. برای کارهایی همچون تعمیرات ، رسیدگی به قسمت های آسیب دیده و رنگ های شل شده و یا افزودن لایه پایه به مناطق بدون پوشش زمان بیشتری نیاز است. نقاش یک جدول زمانی ارائه داده و توضیح می دهد چه مدت پروژه ادامه دارد.

هر چند وقت یکبار باید جهت رنگ آمیزی نمای ساختمان اقدام نماییم ؟

تعدادی از عوامل به شما کمک می کنند تا تعیین کنید چه زمانی باید نمای بیرونی ساختمان خود را رنگ آمیزی کنید و این عوامل عبارتند از : شرایط آب و هوایی ، سن ساختمان و ساختار نما.

علت همکاری با شرکت آس چیست ؟

رنگ آمیزی نمای بیرونی ساختمان شما یک کار اساسی برای نگهداری آن است که می تواند چالش برانگیز ، وقت گیر و حتی خطرناک باشد. سریع ترین و مطمئن ترین راه برای انجام صحیح کار استخدام یک پیمانکار حرفه ای است. متخصصین شرکت آس با استفاده از ابزارها و تجهیزات حرفه ای و تجربه کافی در این زمینه ، قادر به معرفی موثرترین رنگ ها برای پروژه خاص شما خواهند بود و می توانند کارهای آماده سازی لازم را برای اطمینان از پایان ماندگار انجام دهند. آنها همچنین بهترین زمان را برای رنگ آمیزی خانه شما انتخاب می کنند تا پروژه را در جدول زمانی مناسب و متناسب بل بودجه شما انجام دهند.

مزایای نقاشی نمای بیرونی ساختمان چیست ؟

رنگ آمیزی به موقع و منظم نما از ساختمان شما در مقابل شرایط جوی و آب و هوایی و در نتیجه پرداخت هزینه های اضافی محافظت می کند.

مزایای نقاشی نمای ساختمان :

  • افزایش ارزش ملک : همه دوست دارند تا ساختمان محل کار و زندگی شان عالی به نظر برسد. بهترین راه برای اطمینان از اینکه ساختمان شما یک تاثیر ماندگار دارد ، مراقبت از نمای بیرونی آن می باشد. نقاشی نمای بیرونی خانه یک راه ایده آل برای ایجاد جذابیت کلی نما است. مطالعات انجام شده نشان می دهد نقاشی خانه شما می تواند به ارزش فروش مجدد آن بیافزاید. این امر قطعا ارزش این را دارد که خانه خود را توسط یک فرد حرفه ای رنگ آمیزی کنید.
  • محافظت در برابر عناصر طبیعی : رنگ بیرون نما ساختمان حرفه ای چیزی بیشتر از زیبا کردن ظاهر ساختمان است. رنگ نما با کیفیت به عنوان یک لایه محافظت شده در برابر عناصر کمک می کند تا به خانه شما در برابر آسیب های جوی ، حشرات و گرد و غبار ایمن بماند. این رنگ حتی می تواند از پوسیدگی چوب خارجی جلوگیری کند. نقاشی نمای بیرونی ساختمان با کیفیت خارجی در حال حاضر به شما کمک می کند تا از هزینه های تعمیر بیشتر در آینده جلوگیری کنید.
  • ترمیم آسیب ها : علاوه بر حل مشکلات ، یک پوشش مناسب رنگ به شما کمک می کند مسایل بزرگتر محیط بیرون را که شاید قبلا متوجه آن نشده باشید ، شناسایی کنید. رنگ آمیزی نما می تواند مجموعه ای از نقص های کوچک از جمله کپک ، قارچ و لکه های آب گرفته تا چوب های پوسیده ناشی از رنگ ضعیف را نشان دهد. ” بسیاری از مشتریان ما واقعا تعجب می كنند كه ما به موارد شرطی كه از آنها آگاهی نداشته اند اشاره می كنیم “.

اشتباهات رایجی که در کار نقاشی ساختمان در تهران رخ می دهد

در ادامه قصد داریم شما را با رایج ترین مشکلاتی که در حین نقاشی نمای ساختمان های تهران رخ می دهد بیشتر آشنا کنیم! لازم به ذکر است که در صورت همکاری با شرکت های ساختمانی مجرب و کارآزموده ، همچون شرکت آس ، هرگز شاهد چنین مشکلاتی نخواهید بود!

  • انتخاب قیمت به جای کیفیت – استفاده از رنگ با کیفیت بهتر ( حتی اگر گران تر باشد ) بدین معنا است که باید در طول سالها کمتر رنگ بزنید و پوشش بسیار بهتری به نمای ساختمان شما می دهد. به یاد داشته باشید که فناوری رنگ در چند سال گذشته به طور چشمگیری بهبود یافته است و رنگ ها بیش از همیشه دوام خواهند داشت.
  • نادیده گرفتن سرب – اگر سازه‌ ای را نقاشی می‌ کنید که بسیار قدیمی است ، به احتمال زیاد با حداقل یک لایه رنگ مبتنی بر سرب پوشانده شده است – و این خوب نیست. رنگ‌ های مبتنی بر سرب می‌ توانند باعث انبوهی از مشکلات سلامتی از جمله آسیب مغزی شوند.
  • فراموش کردن آماده سازی فضای اطراف ساختمان قبل از آغاز رنگ نقاشی ساختمان – به راحتی می توان فراموش کرد که نقاشی چقدر می تواند پروژه کثیفی باشد ، با ریختن و پاشیدگی ظاهرا در همه جا! حتما زمین اطراف ساختمان خود از جمله گل ها و سایر گیاهان زیر ناحیه ای که نقاشی می کنید را بپوشانید!
  • عدم سمباده زنی و شستشو – اگر می خواهید سطحی کثیف یا ناهموار را رنگ کنید ، وقت خود را تلف می کنید. حتما باید ابتدا سطح نما شسته شود و بگذارید خشک شود و سنباده بزنید. و اگر آن سطح قبلا رنگ شده است ، ابتدا رنگ پوست کنده را سمباده بزنید ( یا در صورت نیاز خراش دهید ) تا سطحی محکم برای چسباندن رنگ ایجاد کنید.
  • نادیده گرفتن پرایمر – قانون کلی این است که یک لایه پرایمر، شن و ماسه روی سطح بمالید . سپس نما را رنگ آمیزی کنی. اگرچه این قانون هنوز هم باید رعایت شود ، اما فناوری‌ های جدید رنگ پرایمر و رنگ را در یک محصول ترکیب کرده‌ اند که تولیدکنندگان تاکید می‌ کنند تعداد لایه‌ هایی که باید اعمال کنید کاهش می‌ یابد. و اگرچه این رنگ جدیدتر گرانتر است ، اما می تواند با هزینه خرید رنگ و پارایمر جداگانه مقایسه کنید.
  • نقاشی از بالا به سمت پایین – مراقب باشید! زیرا هرگز نمی توانید از چکه کردن رنگ جلوگیری کنید. اما رنگ کردن نمای ساختمان از بالا به سمت پایین به شما این امکان را می‌ دهد تا هر گونه اتفاق ناگوار را در جهتی که کار می‌ کنید کنترل کنید.