0
سبد خرید خالیست.

نحوه خرید بهترین دزدگیر منزل

نحوه خرید بهترین دزدگیر منزل

خرید دزدگیر منزل / بهترین دزدگیر منزل / دزدگیر خانه امن / ارزانترین دزدگیر منزل

در این مقاله در مورد انواع دزدگیرهای موجود اطلاعات کسب خواهید کرد و توصیه های متخصصین را در مورد نحوه تصمیم گیری در مورد این که کدام یک برای شما مناسب است بخوانید. اگر سیستم های دزدگیر مناسبی داشته باشید ، کمتر قربانی سرقت می شوید. این بدین معناست که سرمایه گذاری مناسب یک سرمایه گذاری ارزشمند است. بهترین دزدگیر منزل برای خانه شما بستگی به ترجیحات شخصی شما ، بودجه شما ، محل زندگی شما ، نوع خانه و سطح حفاظت و اینکه واکنش شما در چه سطحی است ، دارد.

انواع سیستم دزدگیر خانه امن :

در مرحله اول ، شما باید تصمیم بگیرید که دوست دارید با خاموش شدن زنگ هشدار چه اتفاقی بیافتند :

  1. دزدگیرهایی که فقط زنگ می زنند ، اما با کسی ( مانند پلیس یا شما ) تماس نمی گیرند
  2. هنگامی که دزدگیر فعال می شود ، دزدگیرهای شماره گیر به طور خودکار شماره تلفن شما یا دوستان و یا خانواده تان را شماره گیری می کنند
  3. هنگامی که زنگ دزدگیر خانه امن از طریق برنامه تلفن هوشمند یا رایانه به صدا درمی آید ، سیستم های امنیتی خانه هوشمند با شما یا اعضای خانواده تان تماس می گیرند
  4. قرارداد نظارت بدین معنا است که شما ماهیانه یا سالانه به شرکتی دستمزد می دهید تا اقدامی انجام دهد یا در صورت به صدا در آمدن زنگ هشدار با پلیس تماس بگیرید

خرید دزدگیر منزل بدون سیم ( وایرلس )

دومین تصمیمی که باید بگیرید این است که آیا سیستم بهترین دزدگیر منزل بی سیم را انتخاب کنید یا یک سیستم سیمی سنتی. آلارم های بی سیم از سنسورهای باتری استفاده می کنند که با استفاده از سیگنال های رادیویی با یک صفحه کنترل ارتباط برقرار می کنند. این آلارم ها ظاهری زیبا تری دارند و به طور کلی نصب این دزدگیرهای منزل آسان تر است. به راحتی می توانید سنسورهای اضافی اضافه کنید و حذف سیستم هنگام جابجایی در خانه بسیار مشکل تر از نسخه های سیمی است. با این حال ، سیستم های بی سیم معمولا گران تر هستند و شما برای همه قطعات مانند کنترل پانل و همه سنسورها به باتری نیاز دارید. بهترین دزدگیرهای منزل بی سیم زیبا تر به نظر می رسند ، اما گران تر هستند. از طرف دیگر ، سیستم های سیمی برای کار نیاز به سیم هایی دارند که به هر یک از سنسورها منتقل می شود – بیش از نیمی از افرادی که ما مورد بررسی قرار دادیم دارای دزدگیر منزل سیمی ( 52% ) هستند. خرید این سیستم ها ممکن است ارزانتر باشد ، اما نصب آنها گرانتر است : سیم ها باید پنهان شوند ، بنابراین هزینه کار بیشتر است.

خرید دزدگیر منزل بدون سیم ( وایرلس )

اگر آماده نصب دزدگیر خانه امن خود هستید ، می توانید با تکنسین های شرکت آس تماس بگیرید تا جهت مشاوره و انجام امور لازم هماهنگی های لازم را انجام دهند.

خرید دزدگیر منزل فقط زنگ-دار

هنگامی که یک دزدگیر خانه امن فقط با زنگ ( که به آن هشدار شنیدنی نیز گفته می شود ) فعال می شود ، صدایی بلند ایجاد کرده که امیدوارم کسی را در منطقه از وضعیت مطلع کرده و/ یا یک مزاحم را بترساند. 57 درصد افرادی که با آنها صحبت کردیم یکی از این نوع زنگ هشدارها را دارند. با این حال ، بر خلاف زنگ هشدار کنترل شده ، شماره گیر یا زنگ هوشمند ، به طور خودکار با شخص نامگذاری شده یا پلیس تماس نمی گیرد ، بنابراین هیچ تضمینی وجود ندارد که در صورت بیرون آمدن ، اقدامی انجام شود. در صورت خاموش شدن زنگ های هشدار دهنده فقط به شما هشدار نمی دهند. قبل از تصمیم گیری برای خرید دزدگیر منزل فقط در مورد نوع منطقه ای که در آن زندگی می کنید ، فکر کنید. آیا ساعت فعال محله ای وجود دارد که به شما اطمینان دهد که در مواقع ضروری فردی با پلیس تماس می گیرد؟ اگر نه ، آیا دوستان و اقوامی دارید که در نزدیکی آنها زندگی می کنند و می توانید برای اقدام روی آنها حساب کنید؟ شما می توانید هزینه ای یکبار برای نصب دزدگیر منزل توسط یک متخصص بپردازید.

مزایا

  • شما مجبور نیستید برای قرارداد نظارت هزینه ای بپردازید
  • خرید دزدگیر منزل ، صرف نظر از نوع آن ، می تواند به جلوگیری از ورود سارقین کمک کند
  • قابلیت نصب آسان

معایب

  • هنگامی که زنگ ساعت آلارم دزدگیر به صدا در می آید متوجه نخواهید شد ، مگر اینکه کسی در نزدیکی آن را بشنود و بداند چگونه با شما تماس بگیرد
  • زنگ هشدار به خودي خود ممكن است مانع سارقان نشود

بهترین دزدگیر منزل شماره گیر

اگر با ایده تکیه بر همسایه برای اطلاع به شما در صورت خاموش شدن بهترین دزدگیر منزل راحت نیستید ، می توانید یک دزدگیر شماره گیر ، که به آن شماره گیر خودکار نیز گفته می شود ، در نظر بگیرید. با استفاده از این آلارم ها ، هنگامی که زنگ هشدار شما فعال می شود ، شماره گیر با شما یا دوستان و خانواده معرفی شده تماس می گیرد. این بدین معناست که شما یا آنها می توانید با پلیس تماس بگیرید یا از همسایه خود بخواهید که موضوع را بررسی کند. در صورت فعال شدن دزدگیر خانه امن شماره گیر با شما یا دوستان و خانواده تان تماس گرفته می شود. اکثر زنگ هشدارهای شماره گیر به شما امکان می دهد لیستی از سه تا 10 شماره تلفن را برنامه ریزی کنید ، که به ترتیب اولویتی که تعیین کرده اید فراخوانی می شوند. اولین فردی که با موفقیت با آن تماس می گیرد می تواند تماس سایر شماره ها را متوقف کند. در خرید دزدگیر منزل ، برخی از مدل های فناوری پیشرفته تر همچنین می توانند در صورت وقوع آتش سوزی یا سیل در خانه شما یا اتصال به دکمه وحشت به شما هشدار دهند. به طور کلی دو نوع دزدگیر شماره گیر وجود دارد :

  1. شماره گیرها از خط تلفن شما برای تماس با شماره هایی که تعیین کرده اید استفاده می کنند. این بدین معناست که شما باید تلفن ثابت و همچنین سیم هایی را که به زنگ هشدار متصل می شوند ، داشته باشید.
  2. شماره گیرهای GSM از سیگنال های شبکه تلفن همراه استفاده می کنند ، بنابراین نیازی به خط تلفن ندارید و نیازی به سیم کشی نیست. اما شما باید یک سیم کارت بخرید و مطمئن شوید که اعتبار آن به اندازه کافی برای برقراری تماس در مواقع ضروری است. قبل از اقدام جهت نصب دزدگیر منزل ، شما همچنین باید مطمئن شوید که خانه شما دارای یک سیگنال تلفن همراه قوی است.

مزایا

  • شما مجبور نیستید برای قرارداد نظارت هزینه ای بپردازید
  • هنگامی که زنگ هشدار فعال می شود به شما یا افرادی که مشخص کرده اید هشدار داده می شود
  • اگر یک دستگاه با آشکارسازهای اضافی خریداری کنید ، می تواند به شما در مورد خطرات دیگر مانند آتش سوزی نیز هشدار دهد

معایب

  • هنگام هشدار ممکن است شما یا مخاطبین (های) معرفی شده شما در دسترس نباشید
  • اگر شماره گیر GSM را انتخاب کنید ، سیگنال ضعیف شبکه تلفن همراه بر نحوه عملکرد آن تاثیر می گذارد
  • در صورت دریافت شماره گیر گفتار ، به تلفن ثابت احتیاج دارید و سیم کشی اضافی در خانه خود خواهید داشت
دزدگیر خانه امن هوشمند

نصب دزدگیر منزل هوشمند

سیستم های امنیتی خانه هوشمند به تلفن هوشمند یا رایانه شخصی شما یا اعضای خانواده متصل می شوند. این بدین معناست که هنگامی که زنگ هشدار بهترین دزدگیر منزل شما فعال می شود ، به شما یا آنها هشدار داده خواهد شد. این سیستم ها همچنین به شما امکان می دهند امنیت هوشمند خود را از طریق تلفن خود کنترل کنید ، حتی زمانی که در خانه نیستید. در مورد امنیت خانه هوشمند گزینه های زیادی وجود دارد. در همه موارد ، شما به یک هاب مرکزی نیاز دارید که از طریق wi-fi به تمام دستگاه های سازگار دیگر متصل شود ، به همان روشی که یک زنگ هشدار استاندارد به سنسورهای اطراف خانه شما متصل می شود. سپس می توانید پس از خرید دزدگیر منزل بسته به سیستمی که انتخاب می کنید ، عناصر را به آن متصل کنید ، از جمله سنسورهای حرکتی ، دوربین ها و سوکت های روشنایی که به شما امکان می دهد هنگام بیرون آمدن چراغ ها را خاموش و روشن کنید. تکنسین ها و نصاب های حرفه ای جهت نصب بهترین موقعیت های ممکن را برای مواردی که انتخاب کرده اید می داند. سیستم های هوشمند می توانند گران باشند ، به خصوص اگر می خواهید اجزای اضافی زیادی اضافه کنید.

مزایا

  • هنگام دور بودن از خانه هشدارها را ارسال می کند
  • قابل نظارت و کنترل از طریق تلفن هوشمند شما
  • خودتان می توانید یک سیستم هوشمند راه اندازی کنید

معایب

  • همه سیستم های امنیتی هوشمند بازدارنده نیستند – این بستگی به اجزایی دارد که دریافت می کنید و جایی که آنها را قرار می دهید
  • مانند یک شماره گیر GSM ، اینکه آیا به شما هشدار داده می شود یا نه بستگی به سیگنال شبکه تلفن همراه شما دارد
  • بسته به عناصری که انتخاب می کنید ممکن است گران شوند

سیستم های دزدگیر آگاهی دهنده مانیتوردار

اگر می خواهید آرامش بیشتری داشته باشید تا بتوانید با مشکل خانه خود به سرعت برخورد کنید ، می توانید خرید دزدگیر منزل با قرارداد نظارتی را در نظر بگیرید – 38 درصد از افرادی که با آنها صحبت کردیم هزینه یکی از این موارد را پرداخت می کنند. شما می توانید قراردادهای نظارتی برای زنگ هشدارهای سیمی یا بی سیم دریافت کنید ، اما خود زنگ هشدار و نصب باید با استانداردهای خاصی مطابقت داشته باشند – شما خودتان نمی توانید آن را نصب کنید. دو نوع قرارداد نظارت وجود دارد: نگهدارنده کلید و واکنش پلیس. در هر دو صورت ، شما ماهانه یا سالانه هزینه ای پرداخت می کنید و سپس شرکت نظارت کننده هنگامی که زنگ ساعت به صدا در می آید ، به نگهدارنده کلیدی یا پلیس هشدار می دهد. سیستم زنگ هشدار به یک مرکز دریافت کننده متصل می شود که هر بار که زنگ هشدار شما فعال می شود به آن اطلاع داده می شود. ابتدا ، مرکز دریافت کننده با شماره تلفن ثابت منزل شما تماس می گیرد و از شما می خواهد رمز ورود را درخواست کنید. اگر این نادرست باشد یا کسی پاسخ ندهد ، اقدام خواهد کرد. بسته به نوع قرارداد شما ، یا باید به دارنده کلید اطلاع دهید یا با پلیس تماس بگیرید.

نگهداری از سیستم دزدگیر منازل

با وجود هر گونه استاندارد سیستم های دزدگیر نصب شده ، خدمات تعمیر و نگهداری مداوم و منظم عیوب را کاهش می دهد ، به شما آرامش خاطر داده و در صورت خرابی مشکل جبران خسارت بیشتری را برای شما فراهم می کند – 79 درصد از صاحبان دزدگیرهای خانه امن که ما مورد بررسی قرار دادیم ، همیشه خدمات سرویس و تعمیر و نگهداری را به موقع انجام داده اند. اگر قرارداد تعمیر و نگهداری دزدگیر دریافت می کنید ، بهترین دزدگیر منزل شما سالی یک بار و یا دو بار در سال یا از راه دور یا توسط نصابی که به خانه شما می آید ، بررسی می شود. هزینه های مربوط به این امر متفاوت است ، به ویژه اینکه می توانید سطوح مختلفی از تعمیر و نگهداری را دریافت کنید ، مانند تماس های اضافی رایگان یا قطعات! نصب دزدگیر یک راه حل سریع است که تا حد زیادی از اموال شما در برابر مزاحمان ناخواسته محافظت می کند. با استفاده از یک دستگاه فعال که به محض احساس خطر به شما هشدار می دهد ، می توانید به این آرامش برسید که خانواده و وسایل شما از نفوذ احتمالی در امان خواهند بود. برای اطمینان از نصب صحیح و کارکرد صحیح ، قطعا می خواهید یک متخصص حرفه ای را برای نصب آن استخدام کنید.

بسته به اندازه ساختمان ، نصب دزدگیر منزل معمولا حدود یک تا دو روز طول می کشد. یک معامله گر معمولا مایل است قبل از نصب مشاوره ای بدون هزینه انجام دهد تا پروژه مورد نظر را مورد بررسی قرار دهد. پس از آن نصب در فاصله یک روز کاری انجام می شود. برای محاسبه هزینه خرید و نصب دزدگیر منزل شما باید تعداد واحدهای زنگ هشدار مورد نیاز ، مارک و مدلی که انتخاب می کنید ( مدلهای پیشرفته تر هزینه بیشتری خواهند داشت ) و میزان زمان کار در نصب را در نظر بگیرید. هرچه خانه شما بزرگتر و واحدهای دزدگیر بیشتری نصب کنید ، هزینه نصب بیشتر می شود.

آیا از خدمات شرکت آس رضایت داشته اید؟

برای امتیازدهی روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز / 5. تعداد امتیازها

اولین امتیاز را به این خدمات بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید