ایده برای بازسازی خانه

ایده برای بازسازی خانه / بازسازی دکوراسیون / بازسازی خانه های فرسوده / نوسازی خانه

طراحان حرفه ای می دانند چگونه نقاط قوت خانه شما را به چشم بیاورند ، ایرادات آن را پیدا کنند و آن را برای همه جذاب کنند. در این مقاله سعی کرده ایم نکات کلیدی پیرامون ایده برای بازسازی خانه منزل را برایتان شرح دهیم. پس با آس همراه باشید!

نکات کلیدی پیرامون ایده برای بازسازی خانه

انتخاب رنگ جذاب برای درب ورودی

اگر می خواهید منزل شما در اولین برخورد نگاه همه را به سمت خود جذب کند ، درب ورودی را یک رنگ براق و جذاب بزنید. Lara Allen-Brett یک طراح حرفه ای در نیوجرسی می گوید :

رنگ قرمز در بسیاری از فرهنگ ها یک رنگ خوش اقبال محسوب می شود! در آمریکا درب قرمز در منازل به معنای ” خوش آمدگویی ” و در کلیساها یک ” پناهگاه امن ” است.

دو رنگ دیگری که می توانید برای درب ورودی انتخاب کنید زرد و نارنجی است. هر دوی این رنگ ها نشان دهنده شادی و گرماست. در بازسازی خانه خود می توانید از شر درهای قدیمی خلاص شوید و مدل های شیشه ای و یا طرح های چوبی با رنگ های شاد را انتخاب کنید.

انتخاب رنگ روشن و خنثی برای دیوارها

رنگ هایی همچون بژ و خاکستری را به خصوص برای طبقات اول که رفت و آمد زیاد است ، انتخاب کنید. قطعا در بازسازی طراحی دکوراسیون داخلی می خواهید هر گونه تغییرات ناهنجار را تا بیشترین حد ممکن کاهش دهید. دیوارهای خنثی بیشترین انعطاف پذیری را در تزئینات دارند و به شما این امکان را می دهند لوازم جانبی خود را به راحتی تغییر دهید. و اگر دو اتاق کوچک در کنار هم دارید ، انتخاب رنگ خنثی و یکسان باعث می شود آن ها بزرگ تر به نظر برسند. به منظور ایجاد تغییرات می توانید یک رنگ را انتخاب کرده و در چرخه رنگ ها ، سایه مشابه آن را برای اتاق دیگر انتخاب نمایید.

ایده برای بازسازی خانه در چیدمان صحیح مبلمان

لابی یک هتل زیبا را در نظر بگیرید : مبلمان به صورت گروهی مرتب می شوند تا به راحتی بتوانید دور آن ها بنشینید و با هم مکالمه داشته باشید. یک اشتباه رایج که باید از وقوع آن اجتناب کنید این است که هرگز تمامی مبل ها را به سمت دیوار قرار ندهید. خیلی ها ممکن است این کار بکنند ، زیرا آنها فكر می كنند كه اتاق آنها بزرگتر به نظر می رسد ، اما در حقیقت چیدمان متغیر مبلمان به دور از دیوارها باعث می شود اتاق بزرگتر به نظر برسد.

هنگامی که مبلمان را در اتاق نشیمن خود قرار می دهید ، به دنبال احساس تعادل و صمیمیت مشابه باشید. Michelle Lynne یک طراح حرفه ای در دالاس در این باره بیان می کند :

یک منطقه مکالمه که به شکل U است ، با یک مبل و دو صندلی رو به روی هم ( دور میز ) یا یک شکل H به گونه ای که کاناپه در مقابل نیمکت ها قرار می گیرد ، بهترین گزینه در بازسازی دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن است.

تابش نور خورشید به داخل آشپزخانه

در خرید پرده آشپزخانه باید هوشمندانه رفتار کنید. پرده های کرکره ای یکی از گزینه های جالب برای ایده برای بازسازی خانه آشپزخانه محسوب می شود. حتی یک پنجره بدون پرده خیلی بهتر از پرده های کلفت و قدیمی و زشت است. اگر اتاق شما آفتاب زیادی می گیرد ، رنگ های روشن را انتخاب کنید. متداول ترین پارچه های سبک نخ ، کتان و ترکیبی از ابریشم است ، زیرا به خوبی آویزان می شوند.

ایده برای بازسازی خانه : آویزان کردن آینه

آینه ها می توانند باعث روشنایی فضا شوند ، زیرا نور اطراف اتاق را بازتاب می کنند. اما در نظر داشته باشید که قرار دادن یک آینه در یک نقطه اشتباه می تواند تقریبا به اندازه نداشتن آن یک مورد بد باشد. آینه ها را بر روی دیوارها و عمود بر پنجره ها آویزان کنید ، نه مستقیما در میان آن ها. آویختن آینه درست از روبروی پنجره می تواند در واقع نور را از پشت پنجره برگرداند.

آویزان کردن آثار هنری بر روی دیوار

در طراحی دکوراسیون هیچ چیزی بدتر از آویزان کردن تابلوهای بی معنی و بدون ارزش بر روی دیوار نمی باشد. حتی محل قرارگیری تابلوها نیز بسیار اهمتی دارد. وسط یک عکس باید در سطح چشم باشد. اگر یک نفر قد کوتاه و دیگری بلند قد است ، میانگین قد آن ها را برای تعیین ارتفاع تابلو در نظر بگیرید. مقیاس را نیز در نظر بگیرید. برای یک دیوار بزرگ ، با یک قطعه بزرگ و یا چندین قطعه کوچک شروع کنید. فاصله تابلوها نباید از هم زیاد باشد. فاصله 2 الی 4 اینچ بین هر یک از آن ها ایده آل است.

ایده برای بازسازی خانه : لایه بندی روشنایی

هر اتاق باید دارای سه نوع روشنایی باشد : فراگیر ، محیطی که نور کلی را تامین می کند و اغلب به صورت سقفی است. اصلی که اغلب در اطراف آشپزخانه و ومحل مطالعه وجود دارد و نهایتا که بیشتر حالت دکوراتیو دارد و آثار هنری را برجسته می کند. برای یک اتاق نشیمن ، باید حداقل 3 وات ( 42 لومن ) در هر فوت مربع داشته باشید. سعی کنید از آباژور در گوشته و کنار منزلتان استفاده کنید ، زیرا فضا را بزرگ تر کرده و حتی نور خاصی به سقف می دهد.

فرش ها را زیر مبلمان قرار دهید

این قوانین مربوط به قالیچه ها را در بازسازی دکوراسیون داخلی منزل خود رعایت کنید : در یک اتاق نشیمن ، هر چهار پایه مبل و صندلی های یک گروه مبلمان باید روی آن قرار بگیرند و فرش باید محل نشستن را مشخص کند. در نهایت حداقل ، دو پایه جلوی مبل و صندلی ها باید روی آن قرار بگیرند. حتی خانه های کوچک با اتاق نشیمن کوچک باید به گونه ای دیزان شوند که حداقل یک فرش 4 متری داخل آن جا شود. اگر اندازه فرش خیلی کوچک باشد ، همه چیز از اندازه خارج می شود.

دور انداختن موارد اضافی در منزل

هرچه بیشتر در یک خانه زندگی کنید ، با گذشت زمان کمتر شاهد آشفتگی خواهید بود. بعضی اوقات به یک جفت چشم تازه احتیاج دارید. می توانید با شرکت آس تماس بگیرید تا طراحان حرفه ای در اسرع وقت هماهنگی های لازم جهت ارائه ایده برای بازسازی خانه منزلتان را انجام دهند. طراحان به شما می گویند که چیزهایی را دور بیاندازید و چه چیزهایی را نگه دارید.

برای بلند کردن سقف از ترفندهای تصویری استفاده کنید

اگر سقف منزل شما کوتاه است ، رنگ سفید را انتخاب کنید تا فضای اتاقتان بزرگ تر به نظر برسد. پرده های بلندتر از پنجره انتخاب کنید تا چشم شما را فریب دهد که اتاق بلندتر است. پرده هایی با خطوط راه دار عمودی انتخاب کنید ، این خطوط به صورت بصری دیوارهای شما را طولانی می کند.

آیا از خانه های قدیمی و فرسوده خود خسته شده اید ؟! آیا به فضای اضافی برای خانواده خود نیاز دارید ؟ آیا می خواهید دوباره به خانه خود افتخار کنید ؟ وقت آن فرا رسیده است که خانه خود را بازسازی کنید. پروژه های نوسازی خانه بسیاری وجود دارد که می توانید در خانه خود انجام دهید. نکته مهم این است که به یک تصویر بزرگتر از خانه خود فکر کنید. در بازسازی دکوراسیون ابتدا باید اتاق هایی را که نیاز به بازسازی دارند تعیین کرده و سپس به چگونگی جریان آنها با هم فکر کنید. گنجاندن عناصر طراحی مشابه در هر اتاق ، نکته کلیدی برای ایجاد تداوم در خانه شما خواهد بود. این موضوع در مواردی که می خواهید سبک خانه خود را کاملا تغییر دهید ، بسیار حائز اهمیت است. با قدم زدن در خانه خود و ایجاد لیستی از بیشترین بازسازی ها ، اولین قدم را بردارید. سپس ، به اتاق های مجاور نگاه کنید و تعیین کنید که آیا آنها تحت تاثیر قرار می گیرند یا خیر!

بازسازی خانه های فرسوده شما یک پروژه هیجان انگیز است ، اما می تواند دلهره آور باشد! خواه در حال انجام تغییرات اساسی در ساختار باشید و یا اینکه فقط می خواهید ظاهری زیبا به منزل خود بدهید ، قطعا تنها خواسته شما این است که همه چیز عالی به نظر برسد. با کشف چشم انداز و برنامه ریزی بودجه خود شروع کنید. سپس تصمیم بگیرید که با کدام شرکت پیمانکاری همکاری کنید. هنگامی که همه وسایل ، لوازم و مبلمان خود را انتخاب کردید ، آماده اید که خانه رویایی خود را به واقعیت تبدیل کنید!

متد اول : درباره برنامه های خود تحقیق کرده و یک تیم فوق حرفه ای استخدام کنید!

جهت الهام گرفتن به مجلات و وب سایت ها نگاه کنید

برای اینکه دید واضحی از شکل ظاهری هر اتاق داشته باشید ، تحقیق کنید. مدتی را به مرور مجلات و وب سایت های طراحی اختصاص دهید. تصاویر ایده هایی را که دوست دارید ذخیره کنید. برای نوسازی خانه باید یک ” تم اولیه ” داشته باشید. به عنوان مثال به این فکر کنید که آیا می خواهید آشپزخانه شما مدرن ، سنتی یا ترکیبی از هر دو باشد.

تعیین بودجه بازسازی دکوراسیون داخلی

بودجه خود را مشخص کنید. بازسازی منازل پروژه گران قیمتی است. برای جلوگیری از استرس در هزینه های زیاد ، بودجه ای دقیق ایجاد کرده و تا آنجا که ممکن است به آن پایبند باشید. برای تامین هزینه ها می توانید در مورد تامین وام سهام مسکن با بانک خود تماس بگیرید. برای دریافت ایده از قیمت ها با متخصصین حرفه ای تیم آس تماس بگیرید. شما می خواهید هزینه اقلامی مانند این را تخمین بزنید :

  • لوازم خانگی
  • کفپوش
  • روشنایی
  • لوله کشی
  • کار برق
  • هزینه های نصب
  • مبلمان
  • تجهیزات جانبی
  • پرداخت به متخصصین شرکت آس

ایده برای بازسازی خانه : استخدام معمار حرفه ای

اگر تغییرات اساسی ایجاد می کنید یک معمار را استخدام کنید. اگر بازسازی های شما ساده باشد ، ممکن است خودتان بتوانید از عهده آنها برآیید. اما اگر قصد دارید دیوارها را پایین بیاورید ، خطوط لوله کشی را تغییر دهید ، پنجره های جدید نصب کنید و یا یک راه پله را جابجا کنید قطعا می خواهید با معماران و متخصصین حرفه ای شرکت آس همکاری کنید. قبل از استخدام معمار ، حتما از آنها بخواهید نمونه کارها را بررسی کنند. شما می خواهید مطمئن شوید که آنها تجربه کار در پروژه های مشابه شما را دارند. همچنین باید درمورد هزینه کار خود سوالات لازم را بپرسید!

جهت بازسازی خانه های فرسوده با معماران همکاری کنید. یک طراح داخلی می تواند ایده های شما را زنده کند. اگر می خواهید شخص دیگری برای خرید وسایلی مانند مبلمان و لوازم جانبی کمکتان کند ، همکاری با یک طراح ایده خوبی می باشد. با چند طراح ملاقات کنید تا طرحی را پیدا کنید که با آن احساس راحتی کنید. کمی وقت بگذارید تا نمونه کارهای هر طراح را مرور کنید. یکی را انتخاب کنید که طرح های آن مورد علاقه شما باشد. اگر دوست دارید شخصی پروژه را مدیریت کند ، یک پیمانکار پیدا کنید. اگر پروژه بزرگ یا پیچیده ای دارید ، به دنبال یک پیمانکار عمومی باشید. آنها بر همه کارگران نظارت خواهند کرد ، مجوزهای لازم ساختمانی را دریافت می کنند و بر همه عناصر بازسازی نظارت می کنند. اگر پروژه شما کوچکتر است ، یک پیمانکار تخصصی در نظر بگیرید که در نصب مواردی مانند پیشخوان و لوازم حمام کار می کند.

  • به هر نوع پیمانکاری که برای بازسازی دکوراسیون نیاز دارید ، توجه داشته باشید که قبل از استخدام هر کسی با چند نفر ملاقات کنید. همچنین باید بودجه و جدول زمانی پیش بینی شده را درخواست کنید.
  • از خانواده و دوستانتان توصیه بخواهید. همچنین می توانید بررسی های آنلاین را بخوانید تا ببینید مشتریان دیگر تجربه مثبتی داشته اند یا خیر!
  • حداقل باید پیمانکار شما دارای مجوز ، بیمه و حداقل 5-10 سال سابقه کار باشد.

یک جدول زمانی تهیه کرده و برنامه ریزی کنید تا منظم بمانید

جدول زمانی معقولی را مشخص کنید. به عنوان مثال ، انتظار نمی رود که در یک روز بازسازی دکوراسیون کامل آشپزخانه انجام شود. احتمال اینکه این پروژه دو هفته طول بکشید ، منطقی تر می باشد. یک تاریخ هدف را انتخاب کنید ، اما آماده عقب نشینی باشید. به عنوان مثال ، ممکن است بعضی مواقع کالاهایی که خریداری می کنید به صورت سفارشی باشد.

  • اگر افراد و پیمانکاران حرفه ای استخدام می کنید ، حداقل هفته ای یک بار با آنها در ارتباط باشید تا پیشرفت آنها را بررسی کنید.

ایده برای بازسازی آشپزخانه

طرح فعلی خود را برای یک بازسازی مقرون به صرفه حفظ کنید. اگر یک آشپزخانه کاملا جدید می خواهید ، ممکن است فکر کنید که انجام یک تعمیرات اساسی کاملا منطقی است. با این حال ، حفظ طرح فعلی می تواند مبلغ قابل توجهی در هزینه شما صرفه جویی کند. در صورت امکان سعی کنید وسایل و لوازم اصلی را در همان جایی که هست بگذارید. به عنوان مثال ، ممکن است فکر کنید خوب است که سینک ظرفشویی خود را روی دیوار دیگری قرار دهید. اما این به معنای بیرون کشیدن لوله کشی قدیمی و نصب لوله های جدید است. در عوض ، از خود بپرسید که آیا می توانید فقط با نصب یک سینک ظرفشویی جدید در محل قدیمی زندگی کنید ؟ به همین ترتیب ، ایجاد فضاهای جدید برای محدوده یا اجاق گاز دیواری شما بسیار گران است.

یکی از مهم ترین ایده برای بازسازی خانه ، به خصوص آشپزخانه ، استفاده از کانترهای گرانیتی می باشد. هنگام بازسازی ، ارزش فروش مجدد خانه خود را در ذهن داشته باشید. شما می توانید از سایه های مختلف ، از روشن تا تیره انتخاب کنید. اگر آشپزخانه متوسطی دارید و به دنبال گزینه مقرون به صرفه تری هستید ، لامینیت را انتخاب کنید. البته به خاطر داشته باشید که لامینیت معمولا به اندازه گرانیت دوام ندارند. لمینت به احتمال زیاد بیش از 10 سال دوام نخواهد آورد ، در حالی که گرانیت می تواند بیش از 100 سال دوام داشته باشد.

یکی دیگر از مواردی که باید در بازسازی دکوراسیون آشپزخانه خود در نظر بگیرید این است که کابینت ها می توانند به سرعت به یکی از گران قیمت ترین قطعات بازسازی تبدیل شوند. قیمت کابینت های مارک دار و معروف به طور قابل توجهی بیشتر از کابینت های میان رده است ، اما کیفیت یکسانی را ارائه می دهند. مهمترین چیز این است که برای درها و کشوها یک نمای چوبی مقاوم انتخاب کنید. تخته لمینیت ارزان تر است ، اما دوام زیادی ندارند.

نوسازی حمام خانه ها

هدف از بازسازی خود را مشخص کنید. قبل از شروع این بازسازی چندین سوال از خود بپرسید. به عنوان مثال ، مشخص کنید آیا در حال به روزرسانی لوله کشی و وسایل داخل حمام هستید یا به دنبال تغییرات بسیار ساده هستید ؟! انتخاب روش مناسب تا حدی به بودجه شما نیز بستگی دارد. به عنوان مثال در حالی که وان های جکوزی محبوب هستند ، اگر از در آب فرو رفتن طولانی لذت نبرید ، به آنها احتیاج ندارید. اگر با یک متخصص و پیمانکار کار می کنید ، از آنها بخواهید کمکتان کنند که چه نوع وسایل مناسب فضای شما هستند. آیا می خواهید این اتاق به همان سبک بقیه خانه باشد ؟ در بازسازی دکوراسیون به این موضوع توجه داشته باشید و طبق آن برنامه ریزی کنید. به عنوان مثال ، اگر بقیه خانه شما فوق مدرن است ، احتمالا نمی خواهید یک ظاهر روستایی برای حمام خود انتخاب کنید.

اگر حمامی مجلل و شیک می خواهید ، وسایل ساخته شده سفارشی می تواند راهی برای انتخاب باشد. در بازسازی خانه های فرسوده ظروف چینی را برای کاشی با دوام طولانی انتخاب کنید. کاشی های سنگ طبیعی برای کف حمام و دیوارهای دوش بسیار محبوب شده اند. با این حال ، اگر چینی را به عنوان ماده خود انتخاب می کنید ، می توانید در هزینه های زیادی صرفه جویی کنید. همچنین ، ماندگاری پرسلن به طرز باورنکردنی طولانی است ، بنابراین شما بهترین ارزش را برای پول خود کسب خواهید کرد. برای زیبایی اتاق ، نورهای فرو رفته را نصب کنید. حمام ها اغلب کوچک هستند ، بنابراین مهم است که روشنایی شما به برجسته سازی فضای شما کمک کند. نور فرو رفته در سراسر سقف می تواند به روشن شدن اتاق کمک کند. همچنین ممکن است بخواهید برخی از نورهای روشن را در اطراف آینه در نظر بگیرید. یک ایده برای بازسازی خانه این است که با ایجاد چندین فضای ذخیره سازی ، فضا را به حداکثر برسانید. از آنجا که حمام ها می توانند کوچک باشند ، فضای ذخیره سازی اغلب محدود است. هنگام برنامه ریزی برای نوسازی خانه ، مطمئن شوید که چندین مکان ذخیره سازی جداگانه را در آن قرار دهید. به عنوان مثال ، شما می توانید یک کمد ملافه را برای نگهداری حوله های اضافی در نظر بگیرید.

بازسازی داخل سالن خانه های فرسوده

برای به روزرسانی فضا ، کفپوش جدید انتخاب کنید. کف بخشی از اتاق است که به احتمال زیاد پارگی را نشان می دهد. یکی از بهترین راه های نوسازی خانه ها، نصب کفپوش جدید است. اگر قبلا فرش داشته اید ، به فکر کف های چوبی و یا لامینیت باشید. اگر فرش را انتخاب کردید ، مطمئن شوید که سبک زندگی شما را نشان می دهد. به عنوان مثال ، اگر بچه های کوچک یا توله سگ دارید ، فرش سفید احتمالا انتخاب عاقلانه ای نیست. دیوارها را رنگ آمیزی کنید تا احساس جدید در فضای اتاق به دست آورید. نقاشی احتمالا ساده ترین راه برای دادن زندگی جدید به یک اتاق است. برای یک اتاق خواب ، سعی کنید با رنگ های سرد مانند آبی روشن شروع کنید. این رنگ یک محیط آرامش بخش ایجاد می کند. در فضای زندگی خود خلاق باشید. به عنوان مثال ، شما می توانید یک اتاق خاکستری با یک دیوار قرمز داشته باشید.

خرید مبلمان خرید به منظور بازسازی دکوراسیون

برای مدرن سازی اتاق مبلمان جدید خریداری کنید. خواه به دنبال یک میز ناهار خوری جدید یا یک مبل به روز باشید ، مبلمان به شما کمک می کند تا احساس بازسازی خانه های فرسوده بکنید. برای آشپزخانه ، به میزها ، قفسه های ذخیره سازی و چهارپایه های بار نگاه کنید. ممکن است لازم باشد نیمکت ها ، میزهای انتهایی و چراغ های اتاق نشیمن خود را تعویض کنید. برای اتاق خواب ، تختخواب ، کمد و میزهای جدید را در نظر بگیرید. ممکن است یک میز یا بوفه جدید برای اتاق غذاخوری بخواهید. مبلمان شما باید متناسب با سبک زندگی شما باشد. به عنوان مثال ، اگر خانواده ای پرجمعیت دارید ، یک میز ناهار خوری طولانی با نیمکت در 1 طرف خود در نظر بگیرید تا چندین نفر در آن جای بگیرند. اگر شما و همسرتان عاشق شب فیلم هستید ، یک مبل راحتی ممکن است اولویت شما باشد.

ایده برای بازسازی خانه با اکسسوری های جدید

اگر بودجه ای برای بازسازی کامل ندارید ، لوازم جانبی و اکسسوری را برای به روزرسانی آسان به هر اتاق اضافه کنید. در اتاق نشیمن قاب عکس ، لامپ و فرش های محلی جدید بزنید می توانید یک میز عسلی در اتاق خواب خود اضافه کنید.

  • جهت نوسازی خانه ، برای اتاق غذاخوری خود ممکن است بشقاب های تزئینی را روی دیوارها بزنید. برای جاز زدن میز خود ، حصیرها و دستمال های جدیدی اضافه کنید.
  • در بازسازی دکوراسیون ، آینه یک روش عالی برای بزرگتر نشان دادن یک اتاق کوچک است.
  • برای پر کردن یک اتاق بزرگ ، خرید چند قطعه بزرگ مانند یک میز بلند یا مبل تکی را در نظر بگیرید.