0
سبد خرید خالیست.

کارواش سیار نانو واش

کارواش سیار نانو واش

کارواش سیار نانو واش / نحوه شستن ماشین با آب کم / مواد نانو کارواش چیست / فرق کارواش نانو با معمولی / کارواش با مواد نانو / نانو واش

امروزه به لطف تکنولوژی نانو ، کارواش سیار در سراسر دنیا سازگار با محیط زیست شده است. این تکنولوژی کمک می کند تا بتوانید ماشین هایتان را بدون استفاده از آب بشویید. در واقع کارواش سیار نانو واش روشی غیر سمی ، سازگار با محیط زیست و بدون آب برای تمیز کردن و صیقل دادن وسیله نقلیه شما می باشد. شست و شوی ماشین با تکنولوژی نانو ( بدون آب ) ، در واقع استفاده از اسپری های مخصوص روانکار است که بر روی سطوح کثیف اعمال شده تا هر گونه جرم و کثیفی موجود بر روی سطح ماشین پاک شود. این تکنولوژی برای وسایل نقلیه ای مناسب است که میزان تجمع خاک بر روی آن ها نسبتا کم است. کارواش سیار نانو واش ، راهی سریع برای شست و شوی وسایل نقلیه محسوب می شود.

محاسبه قیمت و هزینه کارواش سیار نانو

یکی از مواردی که در شست و شوی ماشین با مواد نانو حائز اهمیت است ، انتخاب دستمال و حوله مناسب می باشد! سعی کنید از حوله های تمیز و میکروفایبر استفاده نمایید. محققان درباره کارواش سیار نانو واش تحقیقات زیادی انجام داده اند و معتقدند :

متخصصان با استفاده از مواد نانو در واقع بدون مصرف آب ماشین شما را تمیز کرده ، جلا داده و محافظت می کنند. شاید این موضوع عجیب به نظر برسد ، اما حقیقت دارد! در واقع استفاده از این تکنولوژی چیزی فراتر از شست و شوی وسایل نقلیه بوده و باعث می شود ماشینتان بدرخشد و برای مدت زمان طولانی تری تمیز باقی بماند.

کارواش سیار نانو واش چیست ؟

شست و شوی ماشین با مواد نانو یک سیستم سازگار با محیط زیست و کارآمد بوده که در این سیستم هرگز از آب استفاده نمی شود. در این روش از اسپری های روانکار برای شستن و صیقل دادن بدنه خودرو استفاده می شود. مواد شیمیایی این اسپری ها ، ذرات خاک و گرد و غبار را محاصره می کنند. این فرآیند شبیه به نحوه از بین بردن گرد و خاک توسط آب است ، اما ترکیبات شیمیایی یک محصول شستشوی ماشین بدون آب کارآمدتر خواهد بود. در این روش از دستمال های میکروفایبر به دلیل قدرت جذب بالا و نرمی آن ها استفاده می شود. اگر از مواد نانو کارواش به درستی استفاده شود ، هیچگونه آسیب و خراشیدگی بر روی سطح ماشین ایجاد نمی گردد.

امروزه مواد نانو به گونه ای طراحی شده اند که با اعمال بر روی سطح ماشین دیگر خط و خشی روی سطح ایجاد نمی شود. در این محصولات از نانو ذرات استفاده می شود که پیوندهای شیمیایی با سطح اتومبیل ایجاد کرده و پوششی با دوام بیشتر روی سطح خودرو شکل می گیرد. برخی از این محصولات به گونه ای هستند که کمک می کنند رنگ خودرو برای مدت زمان طولانی تری براق بمانند. این مواد شامل نانو ذراتی هستند که وارد سطوح شده و درخشندگی با دوام بیشتری را ایجاد می کنند. برخی از محصولات حاوی نانو ذرات نیز ممکن است برای محافظت از رنگ خودرو شما مفید باشد.

در روش کارواش سیار نانو واش ، مواد نانو بر روی سطح بدنه ماشین اسپری می ‌شوند. از آنجایی که ساختار مولکولی مواد کارواش نانو خیلی کوچک و در حد نانومتر هستند به ‌آسانی به زیر لکه‌ های سطح بدنه ماشین نفوذ می‌ کنند. این عمل ، پاک کردن لکه‌ ها و کثیفی بدنه ماشین را بسیار آسان می ‌کند ، سپس بعد از اسپری کردن مواد بر روی خودرو با یک دستمال مخصوص بدنه خودرو را تمیز می‌ کنند. از لوازم و تجهیزات کارواش نانو می توان به اسپری نانو ، محلول مایع نانوو دستمال میکرو فایبر نام برد.

اغلب شستشوی ماشین بدون آب و با استفاده از مواد نانو در مقایسه با یک کارواش سنتی ، در حالی که همان نتیجه را می دهد ، راحت تر است.

مناطق تحت پوشش کارواش سیار نانو واش :

  • کارواش سیار بدون آب تهران
  • كارواش سيار پاسداران
  • کارواش سیار تهرانپارس
  • کارواش سیار جنوب تهران
  • کارواش سیار در غرب تهران
  • کارواش سیار ستارخان
  • کارواش سیار در سعادت آباد
  • کارواش سیار شهرک غرب
  • کارواش سیار فرمانیه
  • کارواش سیار قلهک
  • کارواش سیار میرداماد
  • کارواش سیار در تهران منطقه 1
  • کارواش سیار منطقه یک
  • کارواش سیار مرکز تهران
  • کارواش سیار محدوده تجریش
  • کارواش سیار ونک
  • کارواش نانو غرب تهران
  • کارواش سیار قیطریه

مواد نانو کارواش چیست ؟

ممکن است این سوال برایتان پیش آید که مواد نانو کارواش چیست ! این مواد خیلی متداول و پرمصرف تر از صابون های مورد استفاده در روش کارواش معمولی است. بنابراین ، راندمان شستشوی ماشین بدون آب معمولا از روش های مبتنی بر آب بهتر است. اکثر شرکت های خدماتی از محصولات دست ساز با ترکیب انواع اسپری های روانکار غلیظ استفاده می کنند. از این رو به شما پیشنهاد می کنیم هرگز این کار را خودتان انجام ندهید تا آسیبی به سطح و رنگ ماشین شما وارد نشود و این کار را به متخصصان حرفه ای شرکت آس بسپارید ، زیرا تیم ما می دانند مواد نانو کارواش مناسب چیست!

آیا از لکه های آب و کثیفی روی شیشه خودروی خود خسته شده اید ؟ نگران نباشید! تکنسین های آس با استفاده از مواد نانو در خدمات کارواش سیار نانو واش از محصولاتی استفاده می کنند که شیشه خودروی شما تا هفته ها تمیز باقی می مانند. این نوع پوشش از ذرات نانو حاوی اتم ها در یک انتها که پیوندهای شیمیایی با شیشه تشکیل می دهند و از اتم های انتهای دیگر که آبگریز هستند ( یعنی آب را دفع می کنند ) استفاده می شود.

اگر به دنبال راهی ساده برای شست و شوی ماشینتان هستید تا کثیفی های قابل مشاهده از بین برود ، سیستم کارواش سیار نانو واش بسیار ایده آل است. با این حال اگر کثیفی و جرم های عمیقی روی سطح ماشین شما وجود دارد ، توصیه می شود در آن قسمت ها اندکی آب بریزید تا بیش از حد از پاک کننده ها استفاده نکنید و آسیبی به سطح ماشین وارد نشود! اگر تمامی مراحل به درستی انجام شود ، هیچ آسیبی به رنگ ماشین وارد نمی شود. بهتر است برای کارواش سیار نانو واش ، ماشین را به بخش های مختلفی تقسیم کنید :

  • شیشه های ماشین
  • سقف
  • کاپوت و صندوق عقب
  • سپر جلویی
  • سپر عقب
  • نیمه پایینی درب ها
  • چرخ ها

قطعا تا به اینجا متوجه شده اید که مواد نانو کارواش چیست . برای هر قسمت مختلف ماشین باید از دستمال های میکروفایبر مختلف استفاده نمایید. اگر دستمال بیش از حد کثیف شود ، دیگر از آن استفاده نکنید و دستمال جدیدی بردارید. انتخاب دستمال نامناسب ممکن است خراش هایی بر روی سطح ماشین شما ایجاد کند.

کارواش سیار نانو
کارواش سیار نانو

فناوری کارواش سیار نانو برای خودرو مزایای زیر را در بردارد :

  1. اقتصاد بهتر ( افزای شطول عمر ، میزان خرابی قطعات کمتر و مواد هوشمند برای ترمیم خودکار )
  2. سیستم های الکترونیکی بهبود یافته
  3. کاهش اثرات زیست محیطی برای اتومبیل های مجهز به هیدروژن و سلول سوختی
  4. بهبود بهره وری موتور و مصرف سوخت برای اتومبیل های بنزینی ( کاتالیزورها ، مواد افزودنی سوخت ، روان کننده ها )
  5. استفاده از مواد سبک تر اما قدرتمندتر ( جهت مصرف سوخت بهتر و افزایش ایمنی )

فرق کارواش نانو با معمولی چیست ؟

امروزه کارواش سیار نانو واش به طور فزاینده ای رایج شده است ، زیرا با توجه به کم آبی و تغییرات آب و هوا ، دولت ها به دنبال راهی هوشمندانه تر و پیشرفته تر هستند. از این رو تمایل بیشتر افراد استفاده از سیستم کارواش نانو به جای معمولی است. در ادامه به برخی از رایج ترین فرق کارواش نانو با معمولی می پردازیم :

کارواش معمولی در واقع تسهیلاتی است که برای تمیز کردن قسمت بیرونی و در بعضی موارد فضای داخلی وسایل نقلیه استفاده می شود. شستشوی اتومبیل می تواند به صورت سرویس دهی کاملا اتوماتیک و یا توسط متخصصان حرفه ای صورت گیرد. در سیستم کارواش معمولی از آب و مواد شوینده برای شستن ماشین شما استفاده می‌ شود ، در حالی که در کارواش نانو از مواد خیلی ریز در حد نانومتر ، توسط اسپری برای شستن ماشینتون استفاده می‌ شود. یک فرق کارواش نانو با معمولی که مزیت آن نیز محسوب می شود ، عدم استفاده از آب در سیستم کارواش نانو می باشد.

برای سال ها بود که فقط یک راه برای شستن ماشین وجود داشت : استفاده از صابون و دستمال! در طول سال های گذشته صنعت پیشرفت چشمگیری داشته است. اکنون گزینه های زیادی برای شست و شوی ماشین وجود دارد. اینجاست که ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که فرق کارواش نانو با معمولی چیست ؟! بیایید نگاه مختصری به شرح هر یک از این کارواش ها بیاندازیم :

کارواش معمولی

از قدیمی ترین انواع شستشوی خودرو ، استفاده از صابون است. این روش همچنان مرسوم است. در این روش با استفاده از یک شلنگ تمام گرد و خاک روی ماشین را شسته و سپس با استفاده از دو عدد سطل ( یکی شامل صابون و دیگری شامل آب ) ، الباقی کثیفی روی سطح خودرو شسته می شود. به منظور جلوگیری از خراشیده شدن و یا هر گونه آسیب جدی به سطح ماشین ، دستمال را داخل سطل حاوی صابون فرو برده و سطح مد نظر را شسته و سپس دستمال را داخل سطل حاوی آب فرو برده و به سراغ قسمت بعدی ماشین می رویم. در نهایت باید سطح خودرو را خشک کنید. هم می توانید این کار را با کمپرسور هوا انجام دهید و هم می توانید از دستمال برای خشک کردن سطح خودرو استفاده کنید.

کارواش بدون آب

این روش از کارواش به صورت انجام می شود. در حالت اول اندکی از آب استفاده می شود ، اما به مقدار بسیار کم ( معمولا مقدار بیش از 2 گالن در یک سطل ). این یک فرآیند ساده است : یک خودرو ، یک سطل ، بدون شلنگ و سیستم خشک کن. در این روش صرفه جویی زیادی در زمان نیز می شود. این روش بسیار موثر و ایمن برای شستشوی وسیله نقلیه است. این روش برای استفاده در جاهایی که مصرف آب ممنوع است ، مجتمع های آپارتمانی و تمیزکردن خودرو در فصل زمستان بسیار کارآمد می باشد.

روش دیگری از شستشوی خودرو ، کارواش سیار نانو واش است. این روش برای خودروهای بسیار کثیف مناسب است. فقط کافیست اسپری های مخصوص نانو را بر روی سطح اعمال کرده و با دستمال آن قسمت را پاک کنید. البته توجه داشته باشید که تمیز کردن کثیفی روی سطوح خشک ، باعث ایجاد خراش و آسیب های جدی بر روی سطح خودرو می گردد.

محاسبه هزینه کارواش سیار نانو واش چگونه است ؟

دو عامل اصلی در قیمت کارواش بدون آب تاثیر گذار است. اولین عامل نوع مدل خودرو ( شاسی بلند ، لوکس ، سواری ، غیرسواری ) که بسته به میزان حساسیت و انرژی که به کار برده می‌ شود سنجیده شده است. دومین عامل نوع سرویس مد نظر شما همچون صفرشویی کامل ماشین ، روشویی ، توشویی ، موتورشویی.

مراحل اجرای کارواش سیار بدون آب :

  1. قبل از شروع کار باید به ماشین نگاه اجمالی انداخت تا وضعیت کثیفی بررسی شود. اگر خودروی شما گرد و غبار زیادی دارد ، باید ابتدا با یک دستمال خیس گرد و غبارها را کنار زد تا علاوه بر صرفه جویی در مصرف اسپری نانو کار سریعتر پیش رود.
  2. در این مرحله باید مواد نانو را به اندازه یک مربع روی سطح خودرو اسپری کرد که این عمل باعث جدا شدن آلودگی از سطح خودرو شده و همزمان لایه ای بسیار ظریف از ذرات اسپری نانو در زیر آلودگی روی سطح خودرو ایجاد می ‌شود.
  3.  سپس با کشیدن حوله تمام آلودگی و کثیفی جذب حوله شده و سپس با دستمال میکروفایبر بلافاصله کشیده می ‌شود. کشیدن دستمال دوم سبب براق شدن خودرو می گردد.

مزایای کارواش سیار نانو واش چیست ؟

  1. با سیستم کارواش سیار نانو ، می توانید به تمام کارهای روزانه با خیال راحت رسیدگی کنید.
  2. در کارواش بدون آب با استفاده از مواد نانو آلودگی تا چند هفته جذب نمی ‌شود.
  3. در این روش از مصرف بیش از حد آب و بحران کم آبی جلوگیری می ‌شود.
  4. با کارواش سیار نانو واش ، به کاهش آلودگی هوا و آب ‌های زیر زمینی کمک خواهید کرد.
  5. با استفاده از این روش گرد و خاک ، دوده و هر گونه چربی به آسانی از روی سطوح مختلف پاک می ‌شود.
  6. استفاده از محصولات نانو در کارواش بدون آب نانو با محیط زیست و پوست شما سازگار هستند.
  7. در این شیوه از شستن خودرو از کدر شدن و یا حتی کم رنگ شدن سطح خودرو به علت نور مستقیم خورشید جلوگیری می ‌شود.
  8. استفاده از محصولات با کیفیت این امکان را برای شما فراهم می ‌کند تا ماشینتان در کمترین زمان تمیز شود!
  9. در کارواش بدون آب با ایجاد سطحی نرم ، صاف و غیر چسبنده که آب را به صورت قطره قطره دفع می‌ کند ، از سطح مورد نظر محافظت می شود.

آب دوست ، آب گریز و یا بیش از حد آب گریز ؟! فلزات ذاتا دارای بار منفی بوده و بنابراین آب دوست هستند. این بدان معنی است که قطرات آب ( و آلاینده های موجود در آنها ) بر روی سطوح محافظت نشده اتومبیل شما می ریزند ، ذاتا زاویه تماس کم ایجاد کرده و پخش می شوند و سطح را مرطوب می کنند و لکه هایی بر روی سطح باقی می گذارند. آبگریزی عامل مهمی در هر ماده درزگیر خودرو ( اعم از موم کارنوبای طبیعی یا مصنوعی ) است. به طور اجتناب ناپذیری باران آلودگی های صنعتی ، شیمیایی و محیطی را به همراه دارد که به سرعت به سطوح خودرو می چسبند. هنگامی که یک قطره آب روی یک سطح قرار می گیرد ، یک زاویه تماس در لبه قطره اندازه گیری می شود ( همانند تصویر شماره 1 ).

زاویه خیس شدن سطح خودرو

به طور معمول ، اگر یک سطح زاویه تماس آب کمتر از (<) 90 درجه (A) داشته باشد ، به عنوان آب دوست توصیف می شود. سطوح با زاویه تماس آب بین 90 و 150 درجه (B) به عنوان آبگریز طبقه بندی می شوند و از طریق تشکیل آب به قطرات (مهره ای) قابل تشخیص هستند. هرچه قطرات کروی بیشتر باشند ، زاویه تماس آب بیشتر و نهایتا خواص آبگریزی ( خصوصیات دفع آب ) بیشتر می شود. هنگامی که زاویه تماس آب از (>) 150 درجه (C) بیشتر شود ، سطح فوق آبگریز قلمداد می شود. سطوح فوق آبگریز بسیار آبگریز هستند ، به عنوان مثال بسیار سخت خیس می شوند و دارای زاویه برگشت هستند که معمولا کمتر از 10 درجه است.

معمولا پذیرفته شده است که سطوح فوق آبگریز با افزایش ناهمواری بستر آبگریز ذاتی به منظور حفظ بالاترین زاویه تماس آب حاصل می شود. در حال حاضر علم فناوری نانو به اندازه کافی پیشرفت نکرده است که بتواند پوشش های فوق آبگریز پایدار و نوری مناسب برای کاربردهای درزگیر اتومبیل را تولید کند ، جایی که پایداری و شفافیت پیش شرط است. اما بیشتر مواد نانو واش خاصیت آبگریز دارند و از این رو در خدمات کارواش سیار نانو واش از این مواد استفاده می شود. پوشش نانو بر روی رنگ اتومبیل یک محافظت مطلوب برای وسایل نقلیه جدید است. پوشش نانو حرفه ای همچنین می تواند برای وسایل نقلیه قدیمی ارزشمند باشد و باعث بهبود چشمگیر نوری شود.

نحوه شستن ماشین با آب کم

اگر می خواهید برای کارواش سیار از استفاده از آب خودداری کنید یا در منطقه ای با محدودیت های آب زندگی کنید ، نانوواش ممکن است جایگزین مناسبی برای آب و صابون باشد. محصولات نانو مورد استفاده در خدمات کارواش بدون آب جهت از بین بردن بقایای سطح ماشین از فرمول شیمیایی به جای آب استفاده می کنند. انتخاب بهترین مواد جهت انجام این کار بسیار حائز اهمیت است. استفاده از مواد نانو جهت کارواش سیار نه تنها باعث صرفه جویی در مصرف آب می شود ، بلکه در هزینه های شما نیزصرفه جویی خواهد شد.

در وهله اول باید تشخیص بدهید که محصولات نانو جهت نحوه شستن ماشین با آب کم کاربرد دارند یا خیر! اگر خودروی شما در گل و لای غوطه ور است ، ممکن است استفاده از محصولات نانو برای شستشوی ماشین مناسب نباشد و حتی به سطح رنگ خودرو آسیب برساند. فقط در صورت داشتن حداقل آلودگی یا گرد و غبار از محصولات بدون آب استفاده کنید. در غیر این صورت ماشین شما باید ابتدا با آب شسته شود تا خاک خشک آن پاک شودگردد و سپس از محصول بدون آب استفاده کنید. محصولات نانوی متفاوتی در بازارها وجود دارد و محصولات مورد استفاده تیم آس از مواد سازگار با محیط زیست یا زیست تخریب پذیر استفاده می کنند که برای محیط زیست مضر نیستند.

انتخاب محصولات مناسب برای کارواش سیار

برای یک براقیت اضافی از محصولات کارواش بدون آب با واکس استفاده کنید. در بسیاری از محصولات بدون آب واکس وجود دارد که باعث می شود هنگام شستشو ، یک لایه محافظتی اضافی روی سطح ماشین اعمال گردد. اگر پس از شستن ماشین خود را واکس می کنید ، این می تواند باعث صرفه جویی در زمان شود. برای محافظت بیشتر باید یک فرمول مسدود کننده-UV را انتخاب کنید. اشعه ماورا بنفش می تواند با ایجاد محو شدن و اکسید شدن به رنگ خودروی شما آسیب برساند. در حالی که واکس به محافظت از رنگ اتومبیل شما در برابر اشعه ماورا بنفش کمک می کند ، برخی از فرمول ها درجه محافظت بیشتری دارند.

برخی مواقع در نحوه شستن ماشین با آب کم ، از محصولات ارگانیک و چند منظوره استفاده می شود. این محصولات آسیب کمتری به سطح رنگ خودروی شما وارد می کنند. سپس از دستمال میکروفایبر در نانو واش استفاده میشود. الیاف میکرو الیاف ریزی هستند که گرد و غبار را جمع می کنند. توجه داشته باشید که دستمال باید حتما تمیز باشد ، زیرا حوله های با کیفیت پایین یا کثیف می توانند ماشین شما را خراشیده کنند یا الگوی چرخش نامطلوبی بر جای بگذارند. نحوه پاک کردن باید به صورت دورانی باشد. پارچه اشباع شده از محلول تمیز کننده باید روی سطح اتومبیل اعمال گردد. حوله میکروفایبر را با محلول تمیز کننده ماشین بدون آب مرطوب کنید. محلول های تمیز کننده بدون آب به شما این امکان را می دهند ماشین خود را با حداقل آب یا بدون آب بشویید. قبل از شروع تمیز کردن ماشین اطمینان حاصل کنید که پارچه کاملا اشباع شده باشد. پارچه میکروفایبر مورد استفاده در کارواش نانو ساینده نیست و در تمیز کردن ماشین و حفظ رنگ آن بهتر از پارچه های معمولی عمل می کند.

سپس محل مورد نظر باید با یک پارچه میکروفایبر خشک ، خشک شود. پس از شستشوی محل ، منطقه را به صورت دورانی و با پارچه خشک میکروفایبر کار کنید. پس از خشک کردن ، ناحیه ای که تمیز کرده اید باید براق و بازتابنده به نظر برسد. اطمینان حاصل کنید که در خدمات نحوه شستن ماشین با آب کم هر قسمت را کامل خشک کنید تا مواد شیمیایی را روی رنگ خود باقی نگذارید. این کار تا جایی تکرار می شود که تمام قسمت های مختلف ماشین شما کاملا تمیز شود.

فقط توجه داشته باشید که در نانو واش قبل از حرکت به قسمت دیگری ، در قسمتهای کوچک متمرکز اتومبیل مواد نانو باید اسپری شوند. روی تمام اتومبیل را اسپری نکنید ، زیرا قبل از پاک کردن محلول ممکن است خشک شود. در حین اجرای خدمات کارواش با مواد نانو ، تکنسین ها قسمت های مختلف ماشین را به چند قسمت تقسیم می کنند. در واقع اتومبیل شما به قسمت های مجزا تقسیم می شود تا قابلیت کنترل بیشتری داشته باشید و مطمئن شوید که هیچ نقطه ای را از دست نمی دهید. به عنوان مثال :

  • شیشه کناری
  • سقف
  • کاپوت و صندوق عقب
  • نیمه بالایی درهای کناری
  • نیمه پایینی درب های کناری
  • سپر جلو
  • سپر عقب
  • چرخ ها

کارواش سیار نانو از قسمت بالا شروع شده و هر بار یک قسمت اسپری می شود. اگر روی سطح رنگ خودرو کثیف بوده و گرد خاک وجود دارد ، می توانید کمی آب روی سطح بریزید تا باعث شل شدن کثیفی ها شود و از این رو مواد نانو کارواش بیش از حد استفاده نشود. برای لاستیک ها ، ممکن است لازم باشد از مواد نانوی اضافی استفاده کنید. برای برداشتن خاک در یک جهت پاک کنید. به عقب و جلو یا به صورت دایره ای پاک نکنید. این کار باعث می شود کثیفی به اطراف پخش شود و روی رنگ لکه یا رگه هایی ایجاد شود. به یاد داشته باشید که مانند آب و صابون ، اسکراب نکنید. مایعات باید خود به خود هرگونه آلودگی را از ماشین پاک کند. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که مایعات و خاک را با یک پارچه جمع کنید. این مراحل از نحوه شستن ماشین با آب کم را برای هر قسمت از ماشین تکرار کنید. این روند را تا جایی ادامه دهید که کل ماشین تمیز باشد و از بالا به پایین کار کنید.

آیا از خدمات شرکت آس رضایت داشته اید؟

برای امتیازدهی روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز / 5. تعداد امتیازها

اولین امتیاز را به این خدمات بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید