خدمات سم پاشی باغچه ، سم پاشی فضای سبز

سم پاشی باغ / سم پاشی باغچه / سم پاشی فضای سبز / زمان سمپاشی درختان میوه / سمپاشی خاک باغچه

در صورتی که بخواهید فضای سبز منزل خود را مرتب و زیبا نگه دارید ، نگهداری از باغ و باغچه و فضای سبز منزلتان بسیار ضروری است. این کار همچنین از آسیب های زیاد جلوگیری می کند. موسسه ساختمانی آس خدمات حرفه ای در زمینه خدمات سم پاشی باغچه شما ارائه می دهد. با استفاده از جدیدترین محصولات و تجهیزات ، ما می توانیم به عنوان بخشی از خدمات نگهداری مقرون به صرفه ، باغ منزل شما را سمپاشی کنیم.

محاسبه قیمت و هزینه خدمات باغبانی

سم پاشی باغچه و فضای سبز چیست ؟

متخصصین آس با خدمات تخصصی سم پاشی فضای سبز می توانند طیف گسترده ای از مشکلات رایج باغ از جمله علف های هرز ، حشرات و خزه ها را کنترل و از آنها جلوگیری کنند. تمام خدمات سمپاشی ما توسط افراد کاملا آموزش دیده و دارای مجوز انجام می شود. این بدان معناست که شما می توانید مطمئن باشید که خدمات باغبانی منزل شما به درستی و با اطمینان انجام می شود. با ارائه یک سرویس با کیفیت بالا و قیمت مناسب ، شرکت آس به عنوان یک ارائه دهنده معتبر خدمات باغبانی اعتبار زیادی دارد. ما به عنوان متخصص سمپاشی در مورد همه آفات و بیماری هایی كه می توانند روی گیاهان تاثیر بگذارند دانش كافی داریم و از آخرین روش های سمپاشی و پیشرفت های مربوط به كنترل علفهای هرز ، آفات و گیاهان مطلع هستیم. در اینجا چند مورد از رایج ترین این خدمات تخصصی را برایتان شرح می دهیم :

  • کنترل کامل علف های هرز
  • کنترل انواع آفات و قارچ و بیماری ها
  • کنترل رشد چمن ها
  • کنترل حشرات
  • استفاده از انواع کودها
  • کنترل خزه ها و جلبک ها

سمپاشی باغ قسمت مهمی از خدمات نگهداری باغ است. اگر یک برنامه نگهداری و سم پاشی خوب اجرا نشود ، گیاهان می توانند مشکل ساز و ناخوشایند شوند. مشکلات آفات و قارچ ها می تواند گیاهان محبوب باغ را نیز تحت تاثیر قرار دهد. متخصصین آس از اهمیتی که خدمات سمپاشی چمن می توانند در حفظ سلامتی و زیبایی محوطه سازی شما داشته باشند ، آگاه هستند و به همین دلیل آن ها نه تنها خدمات عالی در زمینه نگهداری از محوطه ، بلکه طیف گسترده ای از گزینه ها در برنامه های نگهداری باغبانی به مشتریان خود ارائه می دهند.

بسیاری از دارندگان املاک از چگونگی اهمیت محافظت صحیح از درختان ، گیاهان ، بوته ها و چمن های خود در برابر آفات درنده ، علف های هرز و بیماری ها تا زمانی که خیلی دیر شود ، آگاهی ندارند. از طریق پیشگیری درمورد درمان هایی که طبق یک برنامه منظم اعمال می شوند ، اغلب می توان از این خطرات جلوگیری کرد و آن ها را برطرف نمود. در خدمات سم پاشی باغچه خدماتی برای کاربردهای خاک ، چمن ، بوته و درخت شامل کود دهی ، تیمارهایی با مواد مغذی خاص و آزمایش برای کنترل سطح pH انجام می شود. بزرگترین هدف انجام این کار جلوگیری از آسیب های جدی است. برای حفظ سلامت مطلوب محوطه سازی و فضای سبز ، برنامه های خدماتی و درمانی متناسب با بودجه شما باید به صورت منظم و مداوم انجام شود.

شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که سمپاشی باغچه چگونه انجام می شود ؟ تمامی قسمت های باغچه را می توان با استفاده از آفت کش های مخصوص و با تکنیک های حرفه ای سم پاشی کرد. اگرچه یکی از مهمترین مکان های سمپاشی ، باغ و باغچه منازل است اما به دلیل این که یکی از مناطق زندگی مشترک گیاهان و حیوانات می باشد ، این کار باید بسیار با احتیاط انجام شود. امروزه اهمیت سم پاشی باغ ها به خوبی درک شده است و خانه ها ، آپارتمان ها و محل کار اغلب وارد مناطق سبز می شوند. معمولا بچه ها در این مناطق بازی می کنند و وقت می گذرانند ، بنابراین انجام این کار باید با دقت تمام و توسط تکنسین های حرفه ای و آموزش دیده شرکت آس انجام شود.

مراحل سمپاشی باغچه :

وقتی مراحل سمپاشی باغ به معنای واقعی کلمه انجام شود ، در مدت زمان کوتاهی مشکل حل خواهد شد. ما می توانیم مراحل برنامه سمپاشی باغ را که برای ریشه کن کردن حشراتی که از باغ ها به آپارتمان ها و سپس به خانه های ما هجوم آورده اند ، انجام دهیم و همچنین در نظر داریم که :

  • حیوانات غیر از حشرات هرگز نباید آسیب ببینند
  • اگرچه داروها به صورت غبار اسپری ترجیح داده می شوند ، اما میزان داروی مورد استفاده باید به خوبی تنظیم شود
  • هیچ آسیبی به گیاهان کاشته شده ، درختان یا گل ها وارد نشود
  • تکنسین های ما از ماسک استفاده کرده و هیچ کس دیگری نباید در این مکان باشد

داروهای خانگی که می توانید با مواد طبیعی تهیه کنید ، ممکن است همیشه نتایج مورد انتظار را نداشته باشد. بنابراین نیاز دارید تا این کار توسط متخصصین با بهترین مواد و تکنیک های حرفه ای انجام شود. بهترین زمان برای انجام این کار فصل بهار ، تابستان و اوایل پاییز است. سرویس سم پاشی نباید بعد از ظهر انجام شود ، همچنین هوا نباید باد و طوفانی باشد. قبل و بعد از باران زمان مناسبی برای سمپاشی نیست ، زیرا آب باران و دارو در خاک مخلوط شده و حشرات خاک را مسموم نمی کنند. سموم دفع آفات حاوی سموم شیمیایی بسیار سنگین هستند. هرگز نباید از این سموم سنگین برای هر چیزی که می توانیم با داروهای ارگانیک حل کنیم ، استفاده کنیم. به یاد داشته باشید که این سموم روی گیاهان باقی می مانند.

هنگام سمپاشی گیاهان به چه مواردی باید توجه کرد ؟

لمس و استنشاق مواد شیمیایی مورد استفاده در سمپاشی باغچه برای سلامتی مضر است. بنابراین هنگام سم پاشی باغ چشم ها ، دهان ، بینی و دست ها باید بسته شوند. سعی نکنید بدون دستکش ، عینک ، کلاه ، ماسک یا لباس محافظ در محل حضور داشته باشید. اگر دارو به دستگاه تنفسی شما وارد شد ، بلافاصله سعی کنید از آب نمک بنوشید و به سرعت به بیمارستان مراجعه کنید.

ما از نزدیک دیده ایم که آفات تند و زننده ، اشکالات و برخی از علف های هرز و علف ها می توانند بر فضای زندگی ما در فضای باز تاثیر بگذارند. هنگامی که باغ یا چمن شما مرده به نظر می رسد یا مملو از علف های هرز است ، پس از قدم زدن در باغ خود احساس ناراحتی می کنید.

بهترین زمان سم پاشی فضای سبز :

ممکن است به نظر برسد که بهترین زمان استفاده از سموم دفع آفات درست هنگام مشاهده حشرات مزاحم است. با این حال ، چند قانون اعمال می شود و زمان بندی نیز مسئله مهمی است.

این حشره باید در موثرترین حالت رشد باشد و هوا می تواند سودمندی محصول را به حداقل برساند یا حتی باعث ورود آن به آب های زیرزمینی و جریان سم شود و کل اکوسیستم ها را تحت تاثیر قرار دهد.

صرف نظر از این که از فرم شیمیایی استفاده شود و یا محلول های طبیعی ، استفاده از سموم دفع آفات برای سم پاشی باغ بسیار حائز اهمیت می باشد. در حین اجرای این خدمات همیشه باید لباس های مخصوص پوشیده شود و دستورالعمل های سازنده را در مورد مخلوط کردن ، میزان کاربرد و زمان آن دنبال شود. بسیاری از حشرات چندین سال سن دارند و دچار دگردیسی ( تغییر شکل ) می شوند. توجه به ویژگی های محصول مربوط می تواند به شما کمک کند تا تصمیم بگیرید که اجرای خدمات سم پاشی فضای سبز در چه مرحله ای از رشد حشرات موثرتر است ، بنابراین می توانید تصمیم بگیرید که چه زمانی بهترین زمان استفاده از سموم دفع آفات است. رطوبت رساننده سموم دفع آفات می باشد. این ماده در کنسانتره ها مخلوط می شود تا یک اسپری مفید ایجاد کند و سموم دفع آفات به سمت ریشه گیاه حرکت کرده ، جایی که حشرات مخفی زندگی می کنند. بسیار مهم است که درست قبل از باران از سموم دفع آفات استفاده نکنید.

سموم دفع آفات از طریق خاک به سطح آب و قسمت های پایین دست آب می رسند. بهترین زمان استفاده از سموم دفع آفات زمانی است که خاک نسبتا خشک باشد و دمای هوا به گونه ای باشد که باران نبارد. برای جلوگیری از رانش مواد شیمیایی به مناطق غیر هدف هرگز در هنگام وزش باد سموم دفع آفات نکنید. از آنجایی که مواد به کار رفته در سم پاشی باغچه شیمیایی است ، استفاده از سموم دفع آفات باید محدود شود. زمان مناسب برای کنترل موفقیت آمیز آفات و گیاهان ضروری است.

چه در حال مبارزه با کرم ابریشم ، شته و یا کپک باشید ، استفاده موثر از مواد شیمیایی کنترل به این بستگی دارد که بدانید چگونه می توان سمپاشی را با مراحل رشد گیاه هماهنگ کرد. هر محلولی ویژگی های مخصوص به خود را دارد. از آنجایی که گیاهان صبح زود آب را به بهترین وجه جذب می کنند ، توصیه می شود خدمات سم پاشی باغچه صبح زود انجام شود. شکاف و منافذ موجود در برگ های گیاه در این ساعات باز است ، آب جذب شده بخار شده و منافذ در این مواقع می توانند محلول پاشی را به راحتی جذب کنند.

دلیل دوم سمپاشی فضای سبز با مواد شیمیایی در اوایل صبح یا غروب این است که هوا در این زمان نسبت به سایر اوقات روز مناسب تر است. برخی از مواد شیمیایی ، به گفته متخصصان باغبانی ، هنگام استفاده از حرکت هوا و هم برای محافظت شخصی ، باید در مواقعی که باد کم است استفاده شوند. هچنین بسیاری از حشرات بیشتر در اوایل صبح و حوالی غروب فعال هستند و از این رو متخصصین زود صبح و اوایل شب را به عنوان موثرترین زمان برای استفاده از حشره کش معرفی می کنند. حشره کش ها اگر در زمان نامناسب استفاده شوند ، می توانند پیامدهای نامطلوبی داشته باشند. به منظور به حداکثر رساندن اثربخشی ، بعد از اتمام روند سم پاشی باغ تا 24 ساعت اجازه دهید تا سموم خشک شوند. این ممکن است به معنای تنظیم سیستم آبیاری خودکار یا تغییر روال آبیاری باشد تا خشک شدن برگ ها امکان پذیر شود. در حالت ایده آل ، سمپاشی در یک روز روشن و بدون باران انجام می شود. در آب و هوای مرطوب ، استفاده از سموم دفع آفات در عصر ، در نتیجه مرطوب ماندن برگ های گیاه در شب ، می تواند آسیب پذیری گیاه را در برابر بیماری افزایش دهد. همچنین زمان خشک شدن ممکن است عاملی برای محافظت از انسان و حیوانات در برابر اثرات جانبی احتمالی آفت کش ها باشد.

خدمات سم پاشی باغچه شامل چه مواردی است ؟

سم پاشی فضای سبز شامل سمپاشی درختان میوه در زمستان ، سمپاشی درختان میوه در پاییز و سمپاشی بهاره درختان میوه ، سمپاشی گل رز ، سمپاشی درخت انگور ، سمپاشی مرکبات ، سمپاشی درخت هلو ، سمپاشی گیاهان آپارتمانی ، سمپاشی درخت گردو ، سمپاشی در مقابل شته و غیره است. یکی از دغدغه های باغبان ها در سمپاشی درختان ، انتخاب نوع سم برای درخت است. برای هر درخت و هر مصرفی سم و آفت کش های متفاوتی تولید می شود. مثلا برای مصارف خانگی باید از آفت کش هایی که برچسب خانگی دارند استفاده کنید. باغبانان با تجربه شرکت آس با شناسایی سریع حشرات و آفات باغ می ‌تواند سم و روغن مخصوص را تهیه کنند. در بعضی از موارد نیز برای سم پاشی باید چندین محصول را مخلوط کرد تا عمل کنترل و دفع آفات به درستی انجام شود.

در نظر داشته باشید که سمپاشی فقط جزئی از باغچه امکان پذیر نیست ، زیرا وقتی فقط بخشی از گیاه تحت درمان قرار می گیرد حشرات و آفات بلافاصله به گیاه یا منطقه دیگری روی می آورند. حتی هنگامی که متوجه شدید موجودات مضر در باغ شما وجود دارد ، باید از همسایه خود بخواهید که باغ خود را اسپری کند زیرا موجودات زنده در طبیعت مرز نمی شناسند. اگر مشکل به درستی شناسایی شد ، لازم است بدانید که چه نوع آفتی باغ شما را آلوده کرده است. اسپری کردن در فضای باز مشکل ساز و کار دشواری است. برای تعیین نوع آفات ، استفاده از داروی صحیح به روش صحیح و انجام خدمات سمپاشی باغچه بدون به خطر انداختن سلامتی شما به تخصص و تجربه نیاز دارد. بنابراین ، کسب حمایت از شرکت های حرفه ای سمپاشی آفات همچون شرکت آس منطقی ترین راه حل خواهد بود.

زمان سمپاشی درختان میوه

هنگامی که برای اولین بار درختان میوه خود باغ خود را انتخاب می کنید ، احتمالا آنها را از فهرست درختان در کاتالوگ انتخاب کرده اید. برگ ها و میوه های براق در تصاویر فریبنده هستند و نوید یک نتیجه دلپذیر پس از سال ها مراقبت را می دهند. متاسفانه نگهداری از درختان میوه کار نسبتا دشواری است. آفات و بیماری ها درختان میوه در هر قسمت از کشور را تحت تاثیر قرار می دهند. سمپاشی درختان میوه بهترین راه برای جلوگیری از این مشکلات است و هنگامی که در زمان مناسب سال انجام شود بهترین عملکرد را خواهند داشت. نکات مربوط به زمان سمپاشی درختان میوه به طور معمول به انواع اسپری های استفاده شده بستگی دارد. در اینجا متداول ترین انواع و بهترین زمان برای سمپاشی درختان برای جلوگیری از مشکلات آینده را برایتان گردآوری کرده ایم :

  • اسپری همه منظوره – ساده ترین راه برای مراقبت از تمام آفات و مشکلات احتمالی درختان میوه ای استفاده از ترکیب اسپری های سمپاشی همه منظوره است. نیازی به شناسایی آفات و بیماری هایی که درخت شما را آزار می دهد نیست و فقط کافیست برچسب را چک کرده و از مخلوطی استفاده کنید که فقط برای استفاده از درختان میوه مناسب باشد.
  • اسپری خفته – برای مراقبت از حشرات مقیاس دار ، از ماده ای به نام روغن خفته استفاده می شود. از روغن های خفته باید در اوایل بهار ، قبل از شروع باز شدن جوانه های برگ استفاده شود. در صورت استفاده از آن ها در دمای زیر 40 درجه فارنهایت ( 4 درجه سانتیگراد ) ، آنها می توانند به درختان آسیب برسانند ، بنابراین قبل از استفاده از این روغن ها هوا را برای هفته آینده بررسی کنید. برخی از درختان هر پنج سال یکبار به اعمال این روغن ها نیاز دارند ، مگر اینکه مشکل زیادی در منطقه وجود داشته باشد.
  • اسپری های قارچ کش – در اوایل فصل از اسپری قارچ کش برای از بین بردن بیماری پوسته مانند لکه های روی پوست هلو استفاده کنید. می توانید در اوایل فصل بهار از این نوع اسپری برای سمپاشی درختان میوه استفاده نمایید ، اما این کار را قبل از باز شدن برگ ها انجام دهید. از این دسته از اسپری ها زمانی باید استفاده کنید که دمای روز به طور ثابت در حدود 60 درجه فارنهایت ( 15 درجه سانتیگراد ) باشد.
  • اسپری حشره کش – هنگام مراقبت از اکثر آفات درختان میوه از اسپری حشره کش استفاده کنید. برای مراقبت از حشره های معمولی ، دو هفته بعد از ریزش گلبرگ ها درختان را دوباره اسپری کنید و برای بار آخر در اواسط تابستان از نسل دوم پروانه ها که اغلب می رسد مراقبت کنید.