0
سبد خرید خالیست.

خدمات سمپاشی محل کار

سمپاشی محل کار

سمپاشی محل کار / سمپاشی شرکت / سمپاشی کارخانه / سمپاشی اداره

محیط کار یکی از حساس ترین مکان هایی است که باید عاری از هر گونه آفت و حشرات باشد. حضور این حشرات برای سلامتی کارمندان خطرناک بوده و از این رو خدمات سمپاشی محل کار به صورت دوره ای باید انجام شود تا تمامی افراد در امنیت قرار بگیرند. در این مقاله سعی داریم به انواع آفت های رایج در محیط های کاری و نحوه سمپاشی محل کار بپردازیم. پس با آس همراه باشید!

محاسبه قیمت و هزینه سمپاشی

وجود انواع حشرات و آفات در شرکت ها و کارخانه ها ممکن است فاجعه بار باشد و با احتمال آسیب به تجهیزات ، ساختمان ها و موجودی شما باعث پریشانی و اختلال می شود. کلید مقابله با آفت زدگی های اداری در درک رفتار آفات و نظارت و مدیریت پیشگیرانه مشکل است. حشرات و جوندگان با تبعات جدی مالی می توانند باعث ایجاد اختلال در عملیات بزرگ شوند. علاوه بر این ، کارمندان ممکن است با وجود آفاتی که می توانند مغایر با قانون ایمنی و بهداشت در محل کار از نظر روح و روان پریشان شوند. شاید در ابتدا همکاری با شرکت کنترل آفات جهت سمپاشی اداره و شرکت استرس زا باشد. شاید این پیدایش ناگهانی انبوهی از مورچه ها یا حتی بدتر از آن دسته ای از زنبورها باشد که ظاهرا از هیچ جا بیرون آمده اند. این آفات باید به زودی از بین بروند ، اما شما مطمئن نیستید که چه کاری باید انجام دهید. قطعا بهترین راه همکاری با متخصصین شرکت آس جهت سمپاشی شرکت شما است. شرکت های کنترل آفات با تجربه واقعا برای از بین بردن آفات و جلوگیری از شیوع بیماری کار می کنند. بررسی اینکه آیا شرکتی دارای مجوز مناسب است ، باید اطمینان خاطر شما می شود. کار با یک شرکت کنترل آفات می تواند خیال آسوده ای داشته باشد و از محل کار و کارخانه شما در برابر مزاحمان ناخواسته محافظت می کند.

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که چرا اجرای خدمات سمپاشی شرکت ها بسیار مهم است ؟ مشکلات آفات مسئله بسیار رایجی است که همه ما این روزها در خانه یا محل کار خود با آن روبرو هستیم و با سرعت بسیار نگران کننده ای در حال افزایش است ، بنابراین در اینجا به اهمیت خدمات کنترل آفات در دفتر و یا کارخانه های شما خواهیم پرداخت. آفات اداری یک خطر واقعی برای دفتر شما هستند ، برخی از آفات وجود دارند که می توانند آسیب واقعی به دفتر شما وارد کنند. آنها می توانند به آثار کاغذی شما آسیب برسانند ، جعبه های شما را بخورند و حتی می توانند ساختار ساختمان شما را تحت تاثیر قرار دهند. همین موضوع محیط کار را برای کارمندان شما بسیار ناراحت کننده می کند. کنترل آفات برای محافظت از فضای اداری شما در برابر مهاجمان ناخواسته ضروری است تا کار اداری شما بدون هیچ وقفه ناخواسته ای دوستانه شود تا کارمندان بتوانند با پتانسیل کامل خود کار کنند که در نهایت بر عملکرد کلی دفتر تاثیر می گذارد. اجرای خدمات سمپاشی محل کار تجاری واقعا ایده خوبی است که باید برای خلاص شدن از شر آفات در محل کار واقعا روی آن سرمایه گذاری کرد. یکی از عمده ترین دلایل پیدایش انواع آفت ها در محیط کار ، عدم رعایت نکات بهداشتی می باشد. یکی دیگر از دلایل هجوم آفات در دفتر کار شما ، مسئله تعمیر و نگهداری به موقع ساختمان است که شامل نوعی ترک یا شکاف در دیوارها می شود که به وضوح آفات را به دفتر شما دعوت می کند تا از آنها جلوگیری شود. آب بندی نما را کنترل کنید تا در آینده نتوانند وارد ساختمان اداری شما شوند یا پناهگاهی در آن پیدا کنند. برخی دیگر از این آفت ها بر سلامتی کارکنان تاثیر منفی می گذارند. به عنوان مثال برخی از آفات رایج یافت شده مانند ساس باعث ایجاد واکنش آلرژیک پس از گزش می شود و تشخیص آنها بسیار دشوار است، نیش پشه باعث برخی از بیماری های تهدید کننده زندگی مانند مالاریا ، تب دانگ { تب استخوان شکن } و غیره می شود – سوسک ها می توانند در ایجاد آسم و آلرژی در انسان نقش داشته باشند.

از روزهای سوزان تابستان تا زمستان های سرد ما همیشه اینجا هستیم تا پیشگیری شخصی از کنترل آفات و خدمات سمپاشی اداره را ارائه دهیم. بهترین طرح‌های پیشگیری از کنترل آفات اداری ، محصولات متنوع و شیوه‌های استراتژیک را برای کاهش احتمال آلودگی ترکیب می‌کنند. ما نکات و ترفندهای عملی را به شما ارائه خواهیم داد که می توانید در تمام طول سال از آنها استفاده کنید تا فضای اداری خود را تمیز، راحت و عاری از آفات نگه دارید. اگر مشکلی ناگهانی را تجربه کردید و به کمک ما نیاز داشتید ، ما برنامه درمانی موجود را تغییر می‌ دهیم تا مشکل جدید را در بر بگیرد. پیشگیری درازمدت مستلزم استراتژی های به روز شده است و کارشناسان ما همیشه از آخرین فناوری و ایمن ترین محصولات استفاده می کنند.

رایج ترین انواع آفت های موجود در ادارات :

عنکبوت ها

عنکبوت ها معمولا در مکان های خشک و گرم مانند میز ، دریچه های هوا ، گوشه های اتاق و غیره مشاهده می شوند. حضور آن ها نشان دهنده وجود مشکلات جدی است ، زیرا عنکبوت ها با خوردن حشرات دیگر زنده می مانند.

مورچه ها

مورچه ها به سمت مواد غذایی جذب شده و به سمت منابع غذایی باز ، خرده ، باقی مانده غذا و زباله ها به صورت گروهی جمع می شوند.

سوسک ها

معمولا در اتاق های استراحت و آشپزخانه های ادارات که دارای سرپنا و مواد غذایی و آب است ، یافت می شوند.

مگس

وجود مواد ارگانیک مرطوب در محیط کار شما و یا اطراف آن به احتمال زیاد باعث حضور مگس ها می شود ، زیرا این جاییست که مگس های بالغ تمایل به تخم ریزی دارند.

موریانه ها

این دسته از حشرات معمولا در هر چیزی که شامل سلولز باشد مانند کاغذ ، مقوا ، چوب و گیاهان یافت می شوند.

ساس ها

ساس ها معمولا از طریق ورود کارمندان و یا مشتریان و ارباب رجوع به داخل ادارات راه پیدا می کنند. پس از حضور ، شروع به تغذیه از خون انسان کرده و به سرعت تکثیر می شوند. همچنین در شکاف مبلمان ، کوسن ها و پارچه ها نیز به سرعت رخنه می کنند. از این رو باید به سرعت نسبت به سمپاشی محل کار اقدام نمایید.

موش ها

اگر محل کار شما کثیف و درهم ریخته باشد ، قطعا با حیوانات جونده به مشکل جدی برمی خورید. این دسته از حیوانات در شب ها سطل های زباله ، ظروف نگهداری مواد غذایی ، باقی مانده غذا و سطل آشغال های بزرگ را مورد هدف قرار می دهند.

ماهی نقره رنگ

این دسته از آفت ها به رطوبت حمام علاقه داشته و در اطراف زهکشی ها دیده می شوند. آن ها اطراف دفتر کار شما حرکت کرده و به سمت کتاب ها و لباس ها جذب می شوند.

هجوم آفت از هر نوع در داخل و اطراف ساختمان اداری یا محوطه شما می تواند باعث ناراحتی و ناراحتی کارکنان و بازدیدکنندگان شود. علاوه بر این آفات می توانند آسیب های قابل توجهی به ساختمان ، سیم کشی ، تجهیزات و لوازم شما وارد کنند و به کارکنان و بازدیدکنندگان تصور بدی از کسب و کار شما بدهند. عدم فراهم کردن شرایط کار ایمن برای کارمندان و در نظر نگرفتن خدمات سمپاشی کارخانه و یا سمپاشی محل کار به موقع ممکن است باعث شود که شما از قوانین استخدام و بهداشت و ایمنی تخلف کنید و به طور بالقوه منجر به پیگرد قانونی شود. خدمات کنترل و پیشگیری و سمپاشی شرکت آس ، ساختمان اداری شما را با راه حل های جامع ، موثر و محتاطانه کنترل آفات محافظت می کند که هجوم را درمان کرده و اقدامات موثری را برای جلوگیری از عود انجام می دهد. چه کسب و کار شما در یک بلوک اداری بزرگ در کنار بسیاری از شرکت‌ های دیگر قرار داشته باشد ، یا دارای یک دفتر کوچک مستقل باشد ، ما می‌ توانیم اطمینان حاصل کنیم که محل کار شما عاری از آفت و حشرات است. ما اقدامات سمپاشی اداره را برای جلوگیری از جوندگان ، حشرات و سایر آفات اجرا خواهیم کرد. این اقدامات ممکن است بسته به ساخت ، مکان و سن ساختمان اداری شما متفاوت باشد. تیم متخصص و آموزش دیده شرکت آس متشکل از تکنسین های حرفه ای کنترل آفات دارای تخصص و تجربه عملی بی نظیر در شناسایی و از بین بردن انواع آفات از جمله پرندگان و جوندگان هستند. ما استراتژی‌ های حفاظتی مستمری را برای ساختمان اداری شما ارائه می‌ کنیم تا تمام نیازهای تجاری کنترل آفات و پیشگیری را در محیط اداری برآورده کنیم. ما درمان های موثر و با کیفیتی را برای حل سریع و دائمی مشکلات آفت شما ارائه می دهیم.

روش های پاکسازی و سمپاشی محل کار به صورت مداوم :

وجود و مشاهده انواع حشرات و آفت ها در محیط کار به معنی کثیف بودن آنجا نمی باشد. اگر یک برنامه نظافت روزانه را پیاده سازی کنید ، می توانید این حشرات را از محیط کار خود دور نگه دارید.

  • جارو زدن روزانه فرش ها ، پادری ها و کف های سخت
  • تمیز کردن هر گونه کثیفی روی مبلمان ، تخته ها ، دیوارها ، فرش ها و کف زمین
  • ضدعفونی تمامی سطوح
  • تمیز کردن کفپوش ها با مواد ضدعفونی مخصوص
  • پاک و تمیز کردن شیشه های داخلی و درب های اتومات
  • جمع آوری و دور ریختن زباله ها
  • تمیز کردن و ضدعفونی سینک ، دستشویی ، توالت ، حوله های دستی و سیستم خشک کن دست
سمپاشی حشرات محل کار

همه کارمندان در یک فضای کاری تمیز سهیم هستند. این بدین معناست که رعایت نکات بهداشتی دستشویی و اتاق استراحت ، تمیز نگه داشتن میز کار ، دور ریختن به موقع زباله ها ، عدم نوشیدن و خوردن پشت میز کار و غیره بسیار حائز اهمیت است. به عنوان مثال حضور ساس همیشه از انسان ها نشات می گیرد. از این رو کارمندان باید محل زندگی خود را بررسی کنند تا اطمینان حاصل شود که آن ها عامل حضور ساس در محیط کاری نیستند.

همکاری با شرکت های سمپاشی دارای مجوز وزارت بهداشت تنها راه حل کنترل و از بین بردن آفت های موجود در اداره شما است. این موضوع ممکن است در شرایطی نیز انجام شود که سموم دفع آفات مورد نیاز فقط توسط متخصصین دارای مجوز و شرکت های معتبر سمپاشی قابل استفاده باشند. با تکنسین های آس از نزدیک در تماس باشید. شما باید بتوانید مشکل خود را توصیف کرده و در عوض از یک پاسخ آگاهانه برای چگونگی مهار آن مطلع شوید. متخصصین آن با ارائه برنامه ای مداوم و استفاده از به روزترین تجهیزات و مواد مخصوص خدمات سمپاشی محل کار را انجام می دهند. متخصصین شرکت آس کارمندان را از نحوه سمپاشی محل کار و مواد شیمیایی که استفاده می کنند مطلع کرده و به آن ها توصیه می شود که وسایل شخصی و مواد غذایی را از روی میز یا محل کار خود بردارند.

رایج ترین اشتباهاتی که در محیط کار باعث جذب آفات می شود :

صرف 8 ساعت در محل کار ، برخی از اقدامات و فعالیت های ما به طور بالقوه می تواند ما را در معرض خطر آفت ها قرار دهد! در ادامه قصد داریم رایج ترین اشتباهاتی که کارمندان مرتکب می شوند را برایتان شرح دهیم :

  1. گاهی اوقات کارمندان ناهار و صبحانه و حتی میان وعده هایشان را پشت میز کاریشان میل می کنند. نه تنها خوردن در حین انجام فعالیت کار بهداشتی نیست ، بلکه خرده های غذای اطراف میز ریخته و باعث جذب سوسک و مورچه به سمت میز کار شما می شود.
  2. ریختن آب میوه و انواع نوشیدنی بر روی میز یکی از رایج ترین کارهایی است که اکثر کارمندان انجام می دهند. بعضی مواقع آن ها نوشیدنی را از روی میز پاک نمی کنند و حتی بعد از ساعت اداری روی میز باقی می ماند. رطوبت یک عامل جذب آفت هاست و از سوی دیگر مواد شیرین و قند باعث جذب مورچه ها می شوند.
  3. مدیریت نادرست زباله ها یک عامل دیگر حضور آفت ها می باشد. به عنوان مثال دور ریختن الباقی غذا و یا نصف نوشیدنی ها داخل سطل زباله و عدم خالی کردن سطل زباله به صورت مداوم باعث جذب حشراتی می شود که از مواد غذایی تغذیه می کنند.
  4. تعمیر و نگهداری نامنظم تاسیسات به ویژه برای ساختمان های قدیمی و یا ساختمان هایی که ساختار آسیب دیده دارند ، باعث ایجاد سوراخ و شکاف و نشت لوله ها می شود. همین شکاف ها باعث دسترسی انواع حشرات همچون سوسک و موچه و موش ها به داخل دفتر شما شده و جوندگان معمولا سیم های اتاق سرور IT را جویده ( زیرا دندان های آنها هرگز از رشد خود متوقف نمی شوند ) تا بتوانند دندان های خود را تر و تمیز کنند. این موضوع در بعضی مواقع باعث آتش سوزی می شود.
  5. آبدارخانه یکی از رایج ترین مکان های تجمع آفت ها و حشرات است. همچنین یک فضای مشترک برای دفع مواد غذایی ، ضایعات و مصرف آب است. همچنین به معنای خطر زیاد جذب آفاتی است که برای تغذیه نیاز به منبع غذایی ، زباله و رطوبت دارند.

تاثیر سمپاشی محل کار چیست ؟

کنترل و سمپاشی آفت های ادارات تاثیر به سزایی در مدیریت آن شرکت دارد از جمله :

  1. کاهش هزینه های تعمیر
  2. عدم ایجاد اختلال در کسب و کار
  3. تاثیر مثبت بر روحیه کارکنان

قبل از اقدام سمپاشی محل کار ، یک استراتژی اصولی کنترل آفت ها و حشرات ، جلوگیری از ورود آن ها به ساختمان می باشد. کارکنان دفاتر به دلیل خطر استفاده ناکارآمد و نامناسب ، نباید خودشان از سموم دفع آفات استفاده کنند. ممکن است به دلیل چکه کردن ، زهکشی ، مه ، پاشیده شدن و یا اسپری بر روی مواد غذایی و تجهیزات به روشی ناکارآمد همه جا آلوده شود و خطرناک باشد. بهترین راه تماس با تکنسین های شرکت آس می باشد. آن ها آموزش های لازم را دیده اند و با تجربه کافی از بهترین مواد برای سمپاشی محل کار در مکان های مناسب استفاده می کنند.

آیا سمپاشی کارخانه و سمپاشی شرکت ها اهمیت دارد ؟

شاید این سوال برایتان پیش بیاید که آیا با گرم شدن هوا سمپاشی شرکت شما ضروری می باشد یا خیر ؟! قطعا بله! داشتن مشاغل با مسئولیت های زیادی همراه است. یکی از این مسئولیت ها ، خالی نگه داشتن فضای کار از آفات و حشرات است. مشکل اکثر مسائل مربوط به آفات این است که هیچ نشانه ای از آلودگی وجود ندارد. سپس ناگهان دچار یک مشکل آفت می شوید که سریع از کنترل خارج می شود. این که دفتر و یا کارخانه شما به طور روزمره تمیز می شود به این معنی نیست که حشرات موذی در ساختمان زندگی نمی کنند. بازرسی از آفات تنها راهی است که می توانید بفهمید آیا در دفتر شما مشکل احتمالی آفت وجود دارد یا خیر. مشکلات آفت باعث می شود مشتریان تمایلی به کار با شما نداشته باشند و کارمندان تمایلی به کار در آن محیط ندارند. اگر این مشکل برای مدت طولانی نادیده گرفته شود ، آسیب های ساختاری و الکتریکی به ساختمان شما وارد می شود. با جلوگیری از شیوع احتمالی آفت قبل از وقوع و اجرای خدمات سمپاشی محل کار ، کارمندان خود را ایمن و سالم نگه دارید و از فضای دفتر خود محافظت کنید. برخورد با آفات می تواند به شما در کشف سایر مسائل کمک کند :

ساختار

اگر در دفتر محل کارتان حشرات و یا آفاتی را مشاهده کردید ، ممکن است برخی از مشکلات مربوط به نگهداری ساختمان اداری شما وجود داشته باشد. یک راه عالی برای اطمینان از این که مجبور نیستید با مسائل اضافی آفت کنار بیایید ، پاکسازی در اطراف ساختمان اداری است. این شامل وصله دادن هرگونه ترک یا شکافی است که به هر نوع آفت اجازه ورود می دهد. بعد از اینکه کل ساختمان اداری خود را با استفاده از کنترل آفات و خدمات سمپاشی شرکت پاکسازی کردید ، می تواند هرگونه شکاف و مسیری که ممکن است حشرات از آن طریق دوباره بازگردند را مهر و موم کنید. این محافظت اضافی در برابر مشکلات آینده است.

بهداشت

یکی از دلایل اصلی مشکل آفت بهداشت نادرست است. اگر کارمندان شما با انداختن تکه های غذا بدون تمیز کردن دفتر را تمیز نگه نمی دارند ، آفاتی مانند سوسک و جوندگان تمایل پیدا می کنند. حتما در مورد تمیز نگه داشتن فضای اداری خصوصاًپس از خوردن غذا با کارمندان خود صحبت کنید. این همچنین نشان می دهد که خدمه نظافت شما به اندازه کافی فضای اداری را تمیز نمی کنند.

سمپاشی کارخانه و اداره

انواع مختلفی از آفات وجود دارد که داشتن آنها فقط آزار دهنده نیستند ، اما می توانند به فضای کار آسیب واقعی وارد کنند. به عنوان مثال ، جوندگان تمایل دارند که کاغذها ، جعبه ، سیم کشی و سایر موارد را بخورند. اگر جعبه ها و کاغذهای اداری خورده را پیدا کردید ، از بین رفتن نور یا اینترنت به دلیل جویدن کابل ها آسیب های جدی وارد می کند. بدترین سناریو جوندگان در هنگام خوردن کابل در اثر شوک الکتریکی است که می میرد. بوی جوندگان در حال پوسیدگی در اطراف دفتر کار شما پخش شده است. اگر با موریانه سر و کار دارید ، تشخیص آنها حتی دشوارتر است تا زمانی که مشکل بزرگی ایجاد کنند. شناخته شده است که موریانه ها از طریق ساختار ساختمان ها غذا می خورند و در آینده نزدیک هزینه های بسیار بیشتری برای شما خواهد داشت.

چرا شرکت آس بهترین راه حل خلاص شدن از شر آفات و حشرات است ؟ ما به عنوان یک شرکت خدمات کنترل آفات و سمپاشی پیشرو ، ابتدا نیازهای دقیق مشتریان را تجزیه و تحلیل کرده و یکی از بازرسان پروژه با تجربه خود را به دفتر شما می فرستیم. وظیفه اصلی ما تجزیه و تحلیل عمیق مشکل آفت در محل دفتر شما در همه اتاق ها است تا بتوانیم محاسبه کنیم که چه مقدار از دیوار دفتر شما یا مکان های دیگر تحت تاثیر قرار گرفته است. نهایتا با توجه به بودجه و عمق مشکل ، خدمات سمپاشی شرکت و یا سمپاشی کارخانه مناسبی را ارائه می دهیم.

آیا از خدمات شرکت آس رضایت داشته اید؟

برای امتیازدهی روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز / 5. تعداد امتیازها

اولین امتیاز را به این خدمات بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید