0
سبد خرید خالیست.

اعزام و استخدام لابی من و نگهبان

لابی من در مناطقی که نیاز به نظارت مداوم دارند بسیار حائز اهمیت است. توجه داشته باشید در مکان هایی همچون پاساژها و مراکز خرید ، مدارس ، ساختمان های مسکونی و سایر اماکن عمومی حضور یک نگهبان مسلح باعث ایجاد استرس می شود. در چنین مکان هایی هرگز یک نگهبان مسلح مشاهده نخواهید کرد. لابی من ها هسته اصلی تامین امنیت اماکن عمومی محسوب می شوند.

حفظ امنیت و حفاظت از محل زندگی یکی از دغدغه های ساکنین در یک ساختمان است و در صورتی که اختلالی در وضعیت امنیتی پیش بیاید ، آرامش از آن ساختمان رفته و هراس از دزدی و تجاوز به حریم خصوصی و خانوادگی زندگی در مجموعه ساختمانی را مختل می کند. از این رو شرکت آس با معرفی و مدیریت اعزام لابی من و اعزان نگهبان که مجهز به لوازم حفاظتی و دوره دیده در این زمینه هستند ، سعی دارد امنیت و آرامش را برای ساکنان ساختمان ها به ارمغان آورده و خیال مدیریت ساختمان را در این خصوص آسوده و راحت کند.

استخدام لابی من یکی از مهم ترین جنبه های ایجاد آرامش و حفظ امنیت در ساختمان ها می باشد. وظیفه اصلی لابی من ها اطمینان از اجرای کارآمد شیفت ها ، ارائه خدمات به مهمانان و ساکنین ، کمک به همه کارکنان و حفظ محیطی آرام و حرفه ای در هر زمان می باشد. این افراد دارای دانش کافی در زمینه ارتباطات ، اطلاعات و رسانه هستند. همچنین آشنایی آن ها با تجهیزات ، سیاست ها ، رویه ها و راهبردهای مربوط به اقدامات امنیتی برای حفاظت از اموال و اطلاعات شخصی افراد باعث ایجاد احساس امنیت در ساختمان می شود. استخدام لابی من بر اساس شرایطی صورت می گیرد که باید هنگام بررسی رزومه متقاضیان کار مورد ارزیابی قرار گیرد. در هنگام استخدام لابی من باید به روحیات افراد توجه کرد و افرادی را برای این پست تعیین نمود که دارای روابط عمومی بالا باشند تا در هنگام روبرو شدن با ساکنین و مهمانان ساختمان به بهترین نحو ممکن با آنها ارتباط برقرار سازند.

به عنوان صاحبان مشاغل و یا مدیر یک ساختمان ، شما مسئولیت امنیت تجهیزات و کالاهای با ارزش آن ملک را بر عهده دارید. لابی من همچنین مسئول محافظت از افراد ساکن در آن ساختمان نیز می باشد. این وظایف را نباید نادیده گرفت ، به خصوص در شرایط فعلی تهدیدات و نگرانی های امنیتی ما! شرکت خدماتی آس با اعزام نگهبان و خدمات لابی من ، نیروهای امنیتی غیرمسلح آموزش دیده و واجد شرایط و دارای مجوز را در اختیارتان قرار می دهد تا بتوانید امنیت و آرامش را در محیط مسکونی و یا کاری خود برقرار کنید. ما همچنین می توانیم در تعیین بهترین استراتژی های امنیتی برای موقعیت منحصر به فرد شما کمک کنیم تا بتوانید موثرترین راه حل های متناسب با بودجه خود را بدست آورید.

لابی من استخدام کنیم یا نه ؟! آنها تجربه لازم برای یافتن بهترین راه حل ها را داشته ، دانش اساسی در مورد روند قانون گذاری دارند و مهمتر از همه می توانند به تصمیم گیرندگانی که روند را کنترل می کنند دسترسی داشته باشند. همه ما می دانیم که تصمیم گیری در مورد سرویس امنیتی یک تصمیم بزرگ است. همچنین بخش بزرگی از بودجه شما محسوب می شود ، بنابراین تصمیم گیری صحیح در مورد این موضوع امری بسیار حیاتی است. لابی من ها در قسمت ورودی به مهمان های شما خوش آمد می گویند ، آن‌ ها را به قسمت‌ های مناسب هدایت کرده و ظاهر لابی را زیبا نگه می‌ دارند. این افراد همه قسمت های لابی و امکانات عمومی مانند سرویس های بهداشتی لابی ، منطقه تلفن ، مرکز تجاری و میز جلو و ایوان و سالن لابی را در شرایطی تمیز و بهداشتی نگه می دارند.

لابی من ها با ساختارهای فعلی امنیت ساختمان شما همچون سیستم های هشدار و مانیتورها کار می کنند تا در صورت بروز هر گونه شرایط اضطراری و امنیتی ، واکنش های فعال و سریعی ارائه دهند. آیا مطمئن نیستید که به لابی من مسلح و یا غیر مسلح برای ساختمان خود نیاز دارید یا خیر؟! برخی از رایج ترین مکان هایی که به استخدام لابی من و نیروهای حفاظتی نیاز دارند به شرح زیر می باشد :

  • لابی جلوی ساختمان
  • میز پذیرش ساختمان ها
  • مراکز خرید
  • انبارها
  • ساختمان های مسکونی
  • ساختمان مدارس و دانشگاه ها
  • بیمارستان ها و مراکز درمانی
  • ورودی ساختمان ها
  • محیط های ساختمان سازی
  • فروشگاه های زنجیره ای
  • تسهیلات صنعتی
  • هتل ها
  • ساختمان های اداری – تجاری
  • داروخانه ها

مزایای اعزام لابی من و اعزام نگهبان :

نیروهای لابی من و محافظتی به عنوان اولین خط دفاعی شما در برابر مشتریان عصبانی ، مجرمان یا دزدان عمل می کنند. در واقع حضور نگهبانان غیر مسلح غالبا همان چیزی است تا سارقین و آشوب گران از تلاش برای از بین بردن اموال شما یا ایجاد صحنه ای جلوگیری کنند.

اگر حادثه ای رخ دهد ، پرسنل امنیتی غیر مسلح اولین کسانی هستند که با استفاده از آموزش های برتر خود برای پاسخگویی به شرایط اضطراری ، آتش سوزی یا تهدیدهای امنیتی فعال و در صورت نیاز اقدام می کنند. خدمات لابی من شرکت آس به گونه ای است که نیروهای محافظتی آموزش های متمایزی دارد که به آنها اجازه می دهد تا با استفاده از تاکتیک های مختلف ، سریعا درگیری ها را حل کنند.

استخدام لابی من

آرامش خاطر

اعزام لابی من و اعزام نگهبان به ساختمان مسکونی شما به مهمانان ، بازدیدکنندگان و ساکنین این اطمینان را می دهد هیچ خطری برایشان پیش نخواهد آمد و آرامش خاطر و امنیت همیشه برقرار است. همچنین نشان می دهد که به افراد تحت مسئولیت خود اهمیت می دهید. حضور نیروهای امنیتی در ساختمان تجاری – اداری برای کارمندان احساس امنیت ایجاد کرده و از این رو آن ها به صورت موثرتر و کارآمدتر کار می کنند و مشتریان شما بیشتر در محل شما حضور خواهند داشت.

رسیدگی به جرم و جنایت در محل کار و زندگی

یک لابی من حرفه ای از تاسیسات ساختمان شما محافظت می کند. آنها این کار را با کاهش خطرات از جمله خرابکاری ، سرقت ها و حمله انجام می دهند. این افراد همچنین برای کشف هرگونه فعالیت مشکوک آموزش دیده اند. پس از یافتن ، آنها همچنین می توانند اقدامات صحیح را قبل از تشدید مسئله انجام دهند. علاوه بر این ، لابی من می تواند به دستگاه های اجرای قانون کمک کرده تا جرمی را که در محل رخ می دهد را حل کنند.

ایجاد احساس امنیت

با اعزام لابی من و اعزام نگهبان حس امنیت برای صاحبان مشاغل ، مشتریان و کارمندان فراهم می شود. با ایجاد چنین شرایطی ، کارمندان انگیزه بیشتری داشته و به صورت کارآمدترین کار می کنند. علاوه بر این حضور نگهبان و لابی من در اطراف منطقه شما ، باعث ترغیب مشتریان برای کار با شما می گردد.

بهبود ارائه خدمات به مشتریان

با استخدام نگهبان و استخدام لابی من ، ارائه خدمات به مشتریان نیز بهبود می یابد. به عنوان مثال ، آن ها ساکنین و یا کارمندان را شب ها تا پارکینگ و یا قسمت های خاصی از ساختمان راهنمایی می کنند. همچنین بسیاری از نگهبانان امنیتی نیز به مراقبت از امکانات شما کمک می کنند تا اطمینان حاصل کنند که آنها قادر به پاسخگویی به نیازهای مشتریان و کارمندان شما هستند. در نتیجه با اجتناب از نیاز به استخدام کارمندان اضافی برای این نقش می توانید در هزینه ها صرفه جویی کنید.

استخدام نگهبان در ساختمان های تجاری و مسکونی بسیار حائز اهمیت است. نگهبان امنیت افراد را حفظ کرده و محیط کاری و زندگی امنی را برای همه فراهم می کنند. آن ها امنیت محل را تامین کرده و برنامه مدیریت بحرانی را تدوین می کنند.

خدمات محافظت از خانه 24 ساعته را برای خانه ها و آپارتمان ها ارائه می دهیم. سیستم های امنیتی برای محافظت از اموال شما از تکنیک های مختلفی اعم از محصولات امنیتی بی سیم و سیستم های هشدار گرفته تا دوربین های نظارتی استفاده می کند. بسیاری از مشاغل از خدمات امنیت تجاری استفاده می کنند و اکثر مشاغل همچون بانک ها به صورت 24 ساعته فعالیت نمی کنند و بنابراین باید از محافظت از محل و محتوای آنها اطمینان حاصل کنند.

مهارت های لازم برای استخدام لابی من :

اگر لابی من مهارت ها و ویژگی ها زیر را به همراه تجربه کاری کافی داشته باشد ، گزینه مناسبی برای استخدام محسوب می شوند :

  • گواهینامه نگهبان امنیتی
  • آشنایی با تدوین برنامه های اضطراری
  • مهارت های دفاع از خود و محافظت از غیرنظامیان
  • قدرت تفکر و تصمیم گیری سریع
  • قابلیت توجه به جزئیات
  • قابلیت اطمینان

دلایل استخدام لابی من :

  1. نیروهای لابی من و امنیتی ( مسلح و غیر مسلح ) هر نوع جنایتی را در مکان های تجاری یا شخصی متوقف می کنند.
  2. آنها خطرات زیادی مانند خرابکاری ، سرقت و حمله را کاهش می دهند.
  3. آنها به سرعت هرگونه فعالیت مشکوک را تشخیص داده و اقدامات لازم را قبل از تبدیل شدن آن به خطرات جدی انجام می دهند.
  4. وقتی نگهبانان امنیتی حرفه ای داشته باشید ، جنایتکاران شما و شغلتان را مورد هدف قرار نمی دهند.
  5. آنها به شما و کسب و کار شما احساس امنیت می دهند.

رایج ترین وظایف نیروهای لابی من عبارتند از :

  1. محافظت از پرسنل ، میهمانان ، بازدید کنندگان و اموال
  2. برقراری ارتباط و کمک رسانی به مردم
  3. تهیه گزارش های روزانه
  4. ارائه کمک در صورت نیاز
  5. مراقبت فیزیکی از ساختمان و کنترل عبور و مرور در حد امکان به منظور حفظ امنیت و امداد رسانی به ساکنین در شرایط ضروری
  6. کنترل ورود و خروج افراد و نظارت بر تردد خودروها و وسایل نقلیه
  7. جلوگیری از ورود اتومبیل های فاقد آرم پارکینگ
  8. ایجاد نظم عمومی در محوطه با رعایت احترام به ساکنین
  9. بازدید دوره ای و کنترل وضعیت لامپ های پارکینگ ها و محوطه و لابی بلوک ها و شیرهای آب عمومی مجتمع
  10. نگهداری از کلیه کلیدهای پشت بام ها و محفظه های آب و برق و گاز
  11. آمادگی لازم برای اعلان شرایط خاص و اضطراری به مدیر مجتمع
  12. نظارت بر نحوه اسباب کشی ها به منظور جلوگیری از اشکالات احتمالی و خسارات وارده به ساختمان و آسانسورها
  13. جلوگیری از پارک وسایل نقلیه در جلوی محوطه
  14. رازداری و حفظ کلیه اطلاعات ساکنین و عدم ارائه اطلاعات به سایر اشخاص
  15. در صورت ایجاد سر و صدای غیرعادی در محیط مجتمع با آنان برخورد و افراد را پراکنده می کنند
  16. جلوگیری از ورود کلیه افراد مشکوک
  17. جمع آوری شارژها و سایر هزینه های جاری
  18. پاسخگویی به تماس های تلفنی
اعزام نگهبان
اعزام نگهبان

اعزام نگهبان و حراست ساختمان :

مراقبت فیزیکی از ساختمان و کنترل عبور و مرور از وظایف اصلی نگهبان است که در صورت ایجاد سر و صدای غیرعادی در محیط مجتمع با آنان برخورد و افراد را پراکنده می کند. نظافت داخل اتاق نگهبانی بر عهده نگهبان می باشد و در هنگام جابجایی شیفت نگهبانی ، نگهبان جدید اتاق نگهبانی را باید نظافت شده تحویل بگیرد. نگهبان شیفت شب موظف است در ساعات شیفت خود حداقل 4 الی 5 مرتبه به قسمت های مختلف ساختمان ( حیاط پشت ساختمان ، پارکینگ زیرزمین و پارکینگ همکف ) گشت زنی نماید و در صورت مشاهده موارد مشکوک و ضروری با مدیریت مجتمع هماهنگی نماید. با توجه به اینکه شیفت های نگهبانی مجتمع به صورت 8 ساعته و گردشی می باشد هر گونه استراحت و خوابیدن و …  اکیدا ممنوع است. شرکت آس با معرفی و اعزام لابی من و حفاظتی خود که مجهز به لوازم حفاظتی و دوره دیده این زمینه هستند ، سعی دارد امنیت و آرامش را برای ساکنان ساختمان ها به ارمغان آورده و خیال مدیریت ساختمان را در این خصوص آسوده و راحت کند.

وظایف نگهبان :

  1. گشت زنی در محل های صنعتی و تجاری برای جلوگیری و تشخیص علائم نفوذ و اطمینان از امنیت درها ، پنجره ها و محل ورود
  2. بررسی آلارم ها و اختلالات پیش آمده در ساختمان
  3. بررسی ورود و خروج ساکنین ، کارمندان ، بازدید کنندگان و سایر افراد برای محافظت در برابر سرقت و حفظ امنیت محل
  4. یادداشت گزارش فعالیت ها و بی نظمی های روزانه همچون هر گونه خسارت های وارد شده به تجهیزات و یا دارایی های آن ساختمان ، سرقت ، حضور افراد غیرمجاز یا وقایع غیرمعمول
  5. تماس با پلیس یا آتش نشانی در موارد اضطراری مانند آتش سوزی یا حضور افراد غیرمجاز
  6. برای حفظ نظم و محافظت از اموال ، بین بازدید کنندگان ، مراجعان و کارمندان گردش می کنند
  7. اسکورت یا رانندگی وسیله نقلیه موتوری برای انتقال افراد به مکانهای مشخص و حمایت از شخصی
  8. بازرسی و تنظیم سیستم های امنیتی ، تجهیزات و ماشین آلات برای اطمینان از عملکرد مناسب و کشف شواهد دستکاری شده

مسئولیت های شغلی یک نگهبان امنیتی در شغل های مختلف ، متفاوت خواهد بود :

  • در فروشگاه های خرده فروشی نگهبانان از افراد ، سوابق ، کالاهای تجاری ، پول و تجهیزات محافظت می کنند. آنها ممکن است با کارآگاهان مخفی کار کنند تا از سرقت توسط مشتریان یا کارمندان جلوگیری شود. مظنونین را تا زمان رسیدن پلیس یا گشت زنی در پارکینگ ها بازداشت می کنند.
  • در ساختمان های اداری ، بانک ها ، هتل ها و بیمارستان ها نظم را برقرار کرده و از مشتریان ، کارمندان و املاک سازمان حمایت می کنند.
  • در موزه ها یا گالری های هنری از نقاشی ها و اثرات هنری محافظت کرده و هنگام ورود و خروج بسته ها از ساختمان بررسی های لازم را انجام می دهند.
  • در کارخانه ها ، ساختمان های دولتی و پایگاه های نظامی ، ماموران امنیتی از اطلاعات و محصولات محافظت می کنند و اعتبار افراد و وسایل نقلیه را که وارد و خارج از محل می شوند ، بررسی می کنند.
  • در دانشگاه ها ، پارک ها و استادیوم های ورزشی نگهبانان جمعیت را کنترل کرده و بر پارکینگ و صندلی ها و جمعیت نظارت می کنند.
  • نگهبانانی که به عنوان محافظ امنیتی در محل های حمل و نقل عمومی فعالیت می کنند از مردم ، تجهیزات حمل و نقل در فرودگاه ها ، ایستگاه های قطار و سایر امکانات حمل و نقل محافظت می کنند.
وظایف لابی من چیست؟

1 .آراستگی ظاهری و پوشیدن لباس فرم مرتب 2 .انتقال اطلاعات کامل در تغییر شیفت 3 .حضور به موقع 4 .آراستگی و نظافت محل کار 5 .از تردد و توقف افراد متفرقه در پشت میز کار لابی من خودداری کند 6 .لابی را ترک ننماید 7 .ثبت ورود و خروج افراد 8 .ثبت ورود و خروج مدیرعامل ، نظافتچی ، سرویس کار و غیره 9 .گزارش وقایع روزانه 10.هماهنگی مهمانان 11 .هماهنگی با مدیر ساختمان جهت اجرای ضوابط و مقررات ساختمان مورد نظر

هزینه استخدام لابی من و نگهبان چقدر می باشد؟

هزینه لابی من به چندین عامل بستگی دارد از قبیل شیفت کاری ، نیروی جوان یا بازنشسته ، توانایی های فردی و ظاهری ، نحوه دسترسی به محل پروژه و … شما می توانید در قسمت محاسبه هزینه در سایت با انتخاب نوع شیفت حداقل هزینه ماهیانه یک نیروی مناسب را به دست آورید و توجه نمایید که این هزینه علاوه بر حقوق نیرو شامل هزینه های لباس فرم ، عیدی و سنوات سالیانه ، بازرسی و بالاسری شرکت نیز می باشد.

منظور از شیفت 12-24 نگهبان چیست؟

عدد اول نشان دهنده ساعت کار و عدد دوم نشان دهنده ساعت استراحت نیرو در آن شیفت می باشد. بدین معنا که هر نیرو بعد از 12 ساعت کار 24 ساعت استراحت می کند و در این زمان دو نیروی دیگر به صورت گردشی شیفت خود را سپری می کنند. مناسب ترین شیفت برای اماکنی می باشد که به صورت 24 ساعته نیاز به نیرو دارند و می بایست از سه نیرو جهت پر شدن شیفت استفاده گردد.

منظور از شیفت 12-36 لابی من چیست؟

عدد اول نشان دهنده ساعت کار و عدد دوم نشان دهنده ساعت استراحت نیرو در آن شیفت می باشد. بدین معنا که هر نیرو بعد از 12 ساعت کار 36 ساعت استراحت می کند. مناسب ترین شیفت برای اماکنی می باشد که 12 ساعت نیاز به نیرو دارند و طبیعتا از دو نیرو جهت پر شدن شیفت استفاده می گردد.

آیا از خدمات شرکت آس رضایت داشته اید؟

برای امتیازدهی روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز / 5. تعداد امتیازها

اولین امتیاز را به این خدمات بدهید!