درباره ما

مجموعه سرویس و نگهداری ساختمانی آس اموری مانند نظافت مشاعات و بیمه‌های ساختمانی، مسائل باغبانی و بازیافت و تعمیر و نگهداری برخی از تاسیسات ساختمانی مانند سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی و آسانسور و استخر و سونا نیز به صورت منظم بر عهده می‌گیرد.

چرا آس؟
آیا تا به حال با خود فکر کرده‌اید که دنیای مدرن امروز تا چه حد با تغییر سبک زندگی انسان‌ها و فرهنگ شهرنشینی و آپارتمان‌نشینی موجب بروز اختلاف سلایق و دیدگاه‌های ساکنین مختلف آپارتمانی و در نتیجه احساس نیاز به روش‌های جدید مدیریتی ساختمان شده است؟

مدیریت ساختمان‌ها
در ساختمان‌ها یکی از اعضای ساختمان با توجه به قابلیت‌ها و مورد اعتماد بودن بین ساکنین، امور ساختمان را پیگیری می‌نماید. با توجه به عدم اشرافیت یک فرد به تمامی موضوعات ساختمان غالباً بعضی امور به طور ۱۰۰٪ ایده‌آل و مطابق با انتظار ساکنین ساختمان انجام نمی‌گیرد.

راهکارهای مدیریت ساختمان‌ها
ما در مجموعه سرویس و نگهداری ساختمانی آس با در نظر گرفتن قواعد کلی ساختمان تمامی امور ساختمان شما را در دست گرفته و با کم نمودن دغدغه‌های مدیر ساختمان اعم از هماهنگی با اشخاص و شرکت‌های مختلف و تضمین صددرصدی رضایت با جلوگیری از اتلاف زمان و هزینه، رفاه حال شما عزیزان را فراهم و تضمین خواهیم نمود.

مجموعه سرویس و نگهداری ساختمانی موسسه یکتا سفیر رامش (آس) با بیش از یک دهه تجربه سعی بر این دارد کلیه امور ساختمانی اعم از تنظیم اساس نامه و مدیریت ساختمان، بیمه‌های مرتبط با مجموعه‌های ساختمانی و کلیه خدمات سرویس، نگهداری و تعمیرات بخش‌های مختلف را با بهترین کیفیت و نیروهای متخصص به شما ارائه دهد.

اهداف آس
صرفه‌جویی در وقت
با سپردن ساختمان خود به مجموعه آس به صورت چشمگیری در وقت خود جهت پیدا نمودن نیروهای متخصص و رفت و آمد جهت کارهای جزئی خود صرفه‌جویی می‌نمایید.

صرفه‌جویی در هزینه
مجموعه آس با توجه به انعقاد قراردادهای فصلی و سالیانه تا حد زیادی موجب کاهش هزینه سرویس‌کاران و نیروهای خدماتی و در نتیجه کاهش هزینه ساکنین ساختمان خواهد شد.

رفاه حال ساکنین
ما با ارائه خدمات مختلف به ساکنین مجموعه رفاه و آسایشی همیشگی برای مدیریت و ساکنین یک ساختمان فراهم خواهیم ساخت.

علل پیدایش آس
علت شکل‌گیری این مجموعه ارائه خدماتی است که نیاز همه افراد جامعه می‌باشد ولی غالباً به دلیل کمبود وقت نگرانی از حصول رضایت یا به دست فراموشی سپرده می‌شود و یا به صورت منظم و حساب شده صورت نمی‌پذیرد.

خدمات مجموعه سرویس و نگهداری آس
خیلی از مواقع نظافت ماشین شما با وجود نیاز به شست‌وشو به دلیل کمبود وقت در بردن ماشین به کارواش فراموش می‌شود و یا تاسیسات گرمایشی و سرمایشی شما به دلیل عدم سرویس دوره‌ای موجب افزایش هزینه شارژ و یا تعمیرات می‌شود.
مزایای استفاده از خدمات مجموعه آس
همچنین ممکن است با بازدید دفعه‌ای یک سرویس‌کار به دلیل نبود تعهد در درازمدت رضایت کامل شما جلب نشود. ما در این مجموعه قصد داریم با مدیریت و هماهنگی تمامی ملزومات یک ساختمان به مدیریت و ساکنین ساختمان‌ها خدمات خود را ارائه داده و به آنها در کاهش زمان و هزینه خدمت‌رسانی نماییم.

اهداف آس:
صرفه‌جویی در وقت و هزینه، رفاه حال ساکنین

سوالی دارید؟
با ما در ارتباط باشید.

پرسش و پاسخ

1. معنی لغوی آس چیست؟
به معنی سرویس‌های پیشرفته ساختمانی (ADVANCED APARTMENT SERVICES) مخفف (AAS)

2. نحوه استفاده از سایت آس و دادن سفارش چگونه است؟
شما می‌توانید حتی بدون عضویت در سایت و مراجعه به قسمت فروشگاه و منوی برآورد هزینه خدمات و وارد کردن اطلاعات ساختمان خود و دوره تناوب هر یک از خدمات، با محاسبه و افزودن آن سرویس به سبد خرید و انتخاب سرویس‌های بعدی، هزینه سرویس و نگهداری ساختمان خود را محاسبه و پرداخت وجه اقدام نمایید.

3. در صورت داشتن سوال در سرویس‌های مختلف و انعقاد قرارداد چه کار می‌شود کرد؟
شما می‌توانید با تماس تلفنی با شماره‌های مربوطه و تلگرام علاوه بر کسب توضیحات و آشنایی با مجموعه و خدمات ما و درخواست کارشناس با بازدید و مشاوره رایگان از مجموعه و اطلاع از نرخ‌های مجموعه، افتخار خدمات‌رسانی ما را به خود و مجموعه آپارمانتان امکان‌پذیر سازید.

4. چطور می‌توانم سفارش‌ها و خدماتم را پیگیری کنم؟
بعد از انعقاد قرارداد، متخصصین ما در زمان‌های مشخص شده به صورت منظم خدمات خود را ارائه می‌دهند و چنانچه زمان خاصی را برای سرویس‌های دوره‌ای مد نظر داشته باشید با تماس با شرکت روز خود را مشخص نموده و در صورت امکان در زمان انتخابی شما سرویس‌های دوره‌ای صورت می‌پذیرد.

5. آیا می‌توانم به سرویس‌های درخواستی ساختمان و یا تعداد آنها مواردی را اضافه نمایم؟
بله شما می‌توانید هر زمان با ورود به پروفایل خود و مراجعه به قسمت فروشگاه سایت، سرویس‌های درخواستی خود را ثبت نموده تا از ماه جدید آن خدمات نیز به قرارداد شما اضافه شود.

6. آیا در تمامی ساعات شبانه روز امکان عقد قرارداد و درخواست و انجام کار وجود دارد؟
سایت مجموعه آس ۲۴ ساعته در اختیار شماست و پس از دریافت مشخصات کلی ساختمان قادر به عقد قرارداد و قیمت‌دهی خواهد بود و انجام سرویس‌های ساختمانی و کلیه خدمات از ۸ صبح تا ۸ شب می‌باشد.
(در موارد اورژانسی مانند خرابی موتورخانه یا آسانسور و نظیر آن نیز به صورت شبانه‌روزی قادر به همکاری با شما هستیم.)

7. آیا امکان درخواست و یا عقد قرارداد برای دیگر ساختمان‌ها را دارم؟
مدیریت هر ساختمان یا اعضای هیئت مدیره در هر مجموعه ساختمانی قادر خواهد بود با تکمیل اطلاعات ساختمانی، یک صفحه کاربری برای خود داشته باشند و از قیمت‌های دوره‌ای باخبر شوند، بدیهی است هر مجموعه تنها با عضویت در سایت و داشتن کاربری امکان این کار را خواهد داشت.

8. در صورت انصراف چطور درخواست‌ام را لغو نمایم؟
شما می‌توانید قبل از واریز وجه و انعقاد قرارداد هر زمان که خواستید سرویس‌های درخواستی خود را لغو نمایید و حتی اگر مدتی از انعقاد قرارداد نیز گذشته باشد، بعد از کسر مبلغ خدمات صورت گرفته از مبلغ واریز شده، کل مبلغ باقیمانده به حساب شما عودت داده خواهد شد.

9. اگر از خدمات نظافت یا سرویس‌ها رضایت نداشتم چه کنم؟
ما با انتخاب بهترین متخصصین و پرسنل نظافت این اطمینان را به شما می‌دهیم که رضایت شما به طور کامل تضمین شود ولی چنانچه از هریک از موارد رضایتی نداشتید کافیست با ما تماس گرفته تا سرویس‌کار دیگری به صورت رایگان جهت رفع موارد به حضور شما ارسال گردد.

10. نحوه اطمینان از هزینه‌ها و تجربه متخصصین اعزامی چگونه است؟
مجموعه آس سعی بر این دارد تا هزینه‌های ساختمان را کاهش دهد. قیمت‌های سرویس و نگهداری در این مجموعه با تایید نهایی و نظارت مستقیم بر قیمت مناسب در سطح شهر در سایت قرار می‌گیرد و هزینه سرویس و نگهداری بسیار کمتر از زمانی است که خرابی به بار آید و هزینه تعویض تعمیرات قطعه را به همراه داشته باشد.

11. هزینه‌های ایاب و ذهاب چگونه محاسبه خواهد شد؟
کلیه هزینه‌های ایاب و ذهاب نیروهای ارسالی به مجتمع‌های ساختمانی به عهده مجموعه آس بوده و نیاز به پرداخت هیچ وجهی از سوی شما نمی‌باشد.

خروج از نسخه موبایل